Miltä miehestä tuntuu seksi humalassa?Tuli harrastettua humalassa seksiä viikonloppuna miehen kanssa joka oli hyvin himokas, mutta hänellä oli vaikeuksia saada siemensyöksy. Kuulemma humalassa hänelle käy niin,ettei tule vaikka hyvältä tuntuikin. Onko tämä tavallista? Vai enkä vaan saanut häntä tyydytettyä?
Humalassa seksiä,vaikeuksia tulla
10
4069
Vastaukset
- haahaaa
Äijä ei kyenny panemaan kun kännissä ootko niin pirun ruma vai???
- Mies -59
Kyllä, humala puuduttaa eikä ajatukset keskity tarpeeksi. Parasta on seksi selvin päin.
- ap..................
No niinhän se on;) Nyt vaan jotenkin kiima vei mennessään. Ehkäpä saadaan mahdollisuus siihen myös selvinkinpäin. Itselläkin vaikeuksia tulla, jos olen humalassa ja sen vuoksi en noista kännipanoista normaalisti välitäkään. Jotenkin sitä on vain kuvitellut, että miehet kuitenkin saa aina, mutta ehkäpä se nyt sitten on niin, että myös joillakin miehillä puuduttaa humalassa.
- sexiä selvänä
Minulla myös mahdotonta saada humalassa orgasmia, penis kyllä seisoo mutta ei vain tule, selvinpäin kyllä laukean helposti. Ei se ole naisesta kiinni, alkoholi vain jotenkin lamaannuttaa, estot kyllä häviää ja kiima lisääntyy mutta orkkuun asti ei pysty humalassa.
- dgndgndgngndgngd
Kovassa humalassa en minäkään saa orgasmia, pikkukännissä kyllä. Tosi kovassa humalassa ei sitten aina seisokaan. Orgasmin puutteesta huolimatta useimmat kännisekstailut ovat kuitenkin olleet ihan huippujuttuja.
- ??????
Mikä siitä tekee sitten kuitenkin niin huippua?
- 6 laukeava
Humalassa saa Fantastista seksiä!!!:)
- Anonyymi
meillä sama homma humalassa ei oikein onnistu miehelläni. Olin tulossa ravintolasta, kaksi miestä houkutteli kyytiin lupasivat olla kunnolla, menin takapenkille samalla toinen miehistä tuli myös taakse, sanoin ukko jäi kotia juopottelemaan heti sain käden polvelle, alkoi hyväily kertoi että miehesi nukkuu ei sulla kiirettä kotiin ole.
Siirsi käden housuissa seisovalle kalulle puristin vähän ja nauroin tässähän olis virtaa käsi meni heti kaula-aukosta sisään ja kaivoi rinnan esille sanoin ollaan kohta perillä kuski ajoi ohi tämä Seppo hieroi innokkaana rintoja huomasin että hieron kalua Seppo otti sen esiin kun tartui paljaasta kalusta ei ollut paluuta sormet oli jo pillussa , Seppo sanoi kuskille, mennään meille.
Sain kunnon hierontaa olin kuin lutka penkillä haarat levällään. Kun päästiin sisälle, molemmat oli kimpussa Seppo nuoli heti pillua en ole saanut semmoista käsittelyä koskaan nännin oli Markun suussa, Seppo työnsi Markun pois ja työntyi sisään kuin väkisin sain melkein heti orgasmin kova kalu nai kunnolla tunsin kuinka se koveni ja laukesi sisään Seppo tuli heti tilalle halusin vain naida, olin niiden pantavana kahteen kertaan sitten kuski vei kotia.
Kotona mieheni nukkui ei edes herännyt kun menin viereen, makoilin siinä vieressä ja hyväilin herkkää pillua, nousin ja menin vessaan otin ison dildon jonka mieheni tilasi kun työnsin sisään hiljaa työnsin sen kokonaan tuntui että en saa tarpeeksi, olin silmät kiinni sammutin valot ajattelin minua pannaan väkisin laitoin dildon päälle ulisin hiljaa olin raiskattavana sain kaksi ihanaa orgasmia. Haistoin dildoa tuoksui miesten spermalle.
Aamulla herätin mieheni kahvilla, sanoin et herännyt piti yksin nukkua, tiesin että rapulassa sillä seisoo hieroin kuin huora kalua ja istuin päälle sanoin olisin halunnut jo illalla, mieheni kysyi kiusasko miehet ja puristeli kovia nännejä kuiskasin puristeli siellä joku olin ihan märkä kuiskasin ei siellä tämmöistä ollut ja hieroin kalua kokonaan sisään sanoin haluatko lutkaa kiimasta lutkaa mieheni kysyi antaisiko usealle kuiskasin antaisin jos näin hyvää olin selkä suorana rinnat kunnolla esillä sormet pyöritti nännejä kiljuin himosta kuulin kun sanoi nai kuin lutka vieraissa kiljuin kuinka haluan kyrpää kuiskin tule tule haluan sisään mieheni laukesi vapisin ja kiljuin, lysähdin viereen kerroin että olin illalla halukas sinä vain nukuit sain hellittelyä koko päivän.
Meni kuukausia kun menin ravintolaan tapasin Markun, mentiin heti hänen luo kesken rakastelun tuli Seppo, kerroin että mieheni haluaa minut lutkana ja sitä olin.
Molemmat oli melkein selviä ja jaksoivat kolmesti. Kotona odotti mieheni selvin päin, halusi heti annoin liukasta pillua tunsi herkässä pillussa kuinka kalu painui sisään kerroin miehelle mitä tekisin lutkana rakasteltiin pitkään sain ihanaa miestäni pitkästä aikaa on se kulta vaikka vaimo on lutka mutta ehkä ei enää.
Ajatus kyllä kiihottaa joskun niin että naitatan miehelläni keskellä päivää riettaasti eteisessä seinäpano on ihanaa. - Anonyymi
Mulla sama juttu ,könnissä saa pumpata tuntikausia ilman ruiskimista.
Naiset kyllä tykköö siitö
R66 - Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H7j5V9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999