Minulla ei ole enää paikkaa reservissä vaikka intin kävinkin. Olen nykysin reservinkieltäytyjä.
En kuulu reserviin
5
1145
Vastaukset
- Nykyinen sivari
Hyvin tehty! Kaikki pois vaan sieltä pelleilemästä.
- Anonyymi
hyvin kerrottu, miten olit sielä totuuskomitean edessä ristikuulusteltavana ja miten kaikki sun pasifistiset argumentit hylättiiin ja määrättiin takaisin reserviin tai tulee 4v vankilaa kivojen setien parissa. olet varmaankin jo saksan tms. kansalainen?
- Anonyymi
Elikkä paskahousu ja sitä porukkaa joka pyllistää viholliselle tai juoksee karkuun.
- Anonyymi
No, mulkkuja on moneen lähtöön, ollaanhan me demokraattisessa Suomessa kaikki. Antaa kaikkien mulkkujen siis seistä omissa agendoissaan. Rauhaa!
- Anonyymi
Ja hyhmm...Tuopa ei paljon kerro tai se kertoo mitä päässäsi ajattelet eikä edes sitä missä paikkasi on,ilman että edes tiedät sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo373038Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja1901856- 701263
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul451232- 831168
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1031135Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1121058- 441020
- 54961
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill144955