Täältä löytyy tietoa Urjalassa tehdystä urakasta, jossa tietyt virkamiehet ja urakoitsija yhteistuumin kuppasivat kunnalta isot rahat. Miten tälläinen voi olla mahdollista nykyään Suomessa? Ja sitten vielä kehutaan, kun meillä ei ole korruptiota!
Elinikäinen tarjouskielto tälläisille huijariurakoitisijoille pitää saada.
http://urjalanlehti.com/kuntalaisia-huijattu-metallitien-urakat/
Totuus Urjalan urakoista
5
192
Vastaukset
- Voi närhen munat
Hyvä konekanta sillä ainakin on , toisin kun pikkunilkillä .
- R_VESI
Loistava kirjoitus. Hyvä, että näitä julkaistaan, kun samanlaista meininkiä on järjestäin kaikissa pienemmissä kunnissa. ei tosin noin mittavassa määrin, mutta hyväveli järjestöjä on joka kunnassa.
- Korruptiovaltio
Helsingin kaupungin rakennusvirastossa on menossa justiinsa samanlainen tapaus. Varsinaisen lahjusjutun lahjussummat nousevat reilusti yli 500 000 euroon. Rahoja lahjontaan on kerätty perusteettomilla lisä- ja muutostöillä. Rikosnimikkeet ovat törkeä lahjusten antaminen ja ottaminen sekä törkeä petos.
- M-änttä
Kumma juttu, jos suomessa on vähiten mailmassa korruptioo,niin millaista on meno muualla maailmassa? Niin ja Kolhossa?
- tairekaupunki
Olis ollu hyvä juttu, mutta se sensuroitiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749