Mulla on hiukan ongelmia seksissä kun seisokki meinaa aina lopahtaa yhdynnässä... Ja kun olen 18v ja en ole kovin kokenut niin on suorituspaineitakin vielä jäljellä. Eli alkuseisokinkin saaminen on joskus vaikeaa. Sitten kun pääsee yhdyntään, huomaa ettei se oikeen tunnu miltään, koska pillu on niin löysä. Minulla on 17/4.5cm ja naiseni on varsin pienikokoinen... Silti seksi vaan ei oikein tunnu missään ja orgasmia on joskus erittäin vaikeaakin saada. Missä mahtaisi olla vika? Ja kun ei tule alkuseisokkia, niin voiko itsetyydytys vaikuttaa siihen? Pitäisikö siis lopettaa itsetyydytys vaikkapa neljäksi päiväksi ennen yhdyntää? Siis, elän kaukosuhteessa ja siispä pillua saa vain viikonloppuisin... Ja jälkikäteen harmittaa jos ei seisokki pysynyt päällä ja ei saanut "kunnolla" sitä pillua.
"Löysä" pillu
Maaaaaz
3
2284
Vastaukset
- oma vikas
ettet vaan runkkais turhan kireellä kädellä... Eihän mikään pillu kireelle tunnu ja runkatessa rusikoit sitä niin tiukalla ettei mikään pillu pysty samaan
- Kyrsä Joonas
Löysää pillua ei ole olemassakaan.
Tee näin, ota vasemmalla kädellä esinahastasi kiinni aseta mulkkusi sitten pöydälle ja oikeaan käteen kumisaapas jolla taot kyrvän turvoksiin kyllä PILLU tiukkenee.
Hauskoja panoja toivoo Kyrsä-Joonas- totuuden-torvi
Koita välttää runkkaamista, jos silti tekee mieli laueta ei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764967Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184346Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341723
- 211711
- 631677