Olen pääsemäisilläni lihavuusleikkaukseen eli sisätautilääkärin lähete sairaalaan on (ennakkoilmoitus hoitoon pääsysytä 22.12.2014).
Osaisiko joku vastata, onko sairausloma-aika, joka lienee noin 2 - 4 viikkoa, palkallista ?
Lihavuusleikatun sairausloma-ajan palkka
6
1380
Vastaukset
- 19+4
On tietenkin. Kuten syöpä-, tai sydän,- tai varvasleikkauksenkin sairasaika. Paitsi jos sairasloma venyy yli 56 päivän, tällöin se muuttuu palkattomaksi ja ainoaksi ansioksi jää Kelan maksama päiväraha.
- äääääh
Riippuu aivan sovellettavan työehtosopimuksen sanamuodoista.
- Rahaa tulee1
http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo95465.pdf
Faktaa hölinöiden sijaan. - maksa itse!
Toivottavasti itseaiheutetun ongelman hoidosta ei makseta lainkaan palkkaa eikä sairaspäivärahaa.
Tästä opittakoon: lihavia ei kannata palkata! Väittävät että kantavat itse läskinsä, mutta läheltä tällaisia seuranneena voin sanoa että yhteiskunnan eläteiksi päätyvät ennenpitkää. Tarvitaan psykologeja, ravitsemusterapeutteja, lääkkeitä, leikkauksia, sairaslomia jne.- Niinkö_tosiaan
Varoisin enemmän palkkaamasta juoppoja. Telovat itsensä humalapäissään (pistäydypä päivystyspolilla viikonloppuyönä), saavat yhteiskunnan kustannuksella hoidon ja työnantajan kustannuksella sairauslomat, pitävät omia "sairauslomia" tavan takaa. Kaikki maksetaan jonkun toisen pussista.
- äitimuori
Miltei samaa tarvii tyttäreni laihuuden takia.
Itseaiheutettua?
Joopa joo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195