Pitäs alkaa rakentaa oma talo

sisustaja kohta pian

Meillä budjetti on 4,5 miljoonaa, millasen talon sillä saisi ja sisustuksen? Aateltiin kolmekerroksinen,, että kuin paljon verhokangasta pitäisi varata entä mattoja? Tykkään sisustaa mutten rakentaa, et aattelin kysyy sisustus vinkkejä jo nyt.
Keväällä aletaan tekeen, ja mä alan ompeleen samalla, et millasia suosittelisitte.
Kantsiiko laittaa muovimatto vai millanen lattia, ei kovaa lattiaa ettei tule kylmä jaloille, entä piha? Millanen olisi helppohoitonen? Omppopuita ja kukkia sais olla, mitä suosittelisitte

9

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

Elä stressaa, ukko lemppaa sut kuitenkin jo ennen ku talo on valmistunut.
      Tai voithan sinäkin iskeä jonkun binboista tykkäävän ukon, jolla on jo valmis talo.

• pakkohoitoon...

Psykoosissa ihminen haaveilee ja kuvittelee kaikenlaista ja luulee sitä todelliseski.

• näkisinpä talonne

Voi itku, olisipa meillä kans... oikeesti oon niin kade. Kaikki täällä ovat, aina haluu sitä mitä toisilla, onneee teille varmasti teillä on onnellinenliitto ja ihana perhe kun on rahaa.

• vahahiilari123

Meillä budjetti oli 700 000 € ja saatiin kiva talo ja tontti vielä läheltä suuren kaupungin keskustaa.

Ottakaa ihmeessä arkkitehti, sisustusarkkitehti yms. mukaan. Ei kannata lähteä yksi väsäämään.

Tontti kans kunnolliselta paikalta esim. ostakaa vanha talo ja purkakaa se, jos hyvä tontti. Hyviä tontteja ei ainakaan Tampereelta saa (alle 3 km keskustaa) mutta ostakaa talo hyvältä paikalta ja purkakaa se. Siihen voi upota 300 000 - 700 000 e, mutta huonolla paikalla oleva laadukas talo on säälittävä.

• Dui dui

Itse pitäisin sen vanhan talon ja jättäisi uuden kokonaan rakentamatta.

Vanha talo hyvällä tontilla, voiko parempaa asunnolta toivoa?

• vähän kylmä on

Mää asun teltassa.

• paris----

Minä asun väliaikaisesti Hilton hotellissa.

• rinsessa rautakoura

Tulkaa meille kylään tai asumaan, asun linnassa. Tänne mahtuu on tilaa ja vaikk amitä.

• Mielipidettäkö kysyt

4,5 miljoonalla ei saa kodikasta taloa. Parilla millillä saa jo edustustalon, mutta kotia siitäkään ei saa oikein mitenkään. Uima-allas ei kuulu kotiin. Sen ylläpitokustannukset ovat hurjat ja se aiheuttaa myös sairaan talon syndrooman. Asut siis tulevassa hometalossa. Itse en ikinä Suomen olosuhteissa ostaisi taloa, jossa on uima-allas, sillä haluan elää terveenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4989
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      189
      3901
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      194
      3784
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3359
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      3019
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2014
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2004
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      188
      1888
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1706
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      99
      1447
    Aihe