Pitäs alkaa rakentaa oma talo

sisustaja kohta pian

Meillä budjetti on 4,5 miljoonaa, millasen talon sillä saisi ja sisustuksen? Aateltiin kolmekerroksinen,, että kuin paljon verhokangasta pitäisi varata entä mattoja? Tykkään sisustaa mutten rakentaa, et aattelin kysyy sisustus vinkkejä jo nyt.
Keväällä aletaan tekeen, ja mä alan ompeleen samalla, et millasia suosittelisitte.
Kantsiiko laittaa muovimatto vai millanen lattia, ei kovaa lattiaa ettei tule kylmä jaloille, entä piha? Millanen olisi helppohoitonen? Omppopuita ja kukkia sais olla, mitä suosittelisitte

9

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

Elä stressaa, ukko lemppaa sut kuitenkin jo ennen ku talo on valmistunut.
      Tai voithan sinäkin iskeä jonkun binboista tykkäävän ukon, jolla on jo valmis talo.

• pakkohoitoon...

Psykoosissa ihminen haaveilee ja kuvittelee kaikenlaista ja luulee sitä todelliseski.

• näkisinpä talonne

Voi itku, olisipa meillä kans... oikeesti oon niin kade. Kaikki täällä ovat, aina haluu sitä mitä toisilla, onneee teille varmasti teillä on onnellinenliitto ja ihana perhe kun on rahaa.

• vahahiilari123

Meillä budjetti oli 700 000 € ja saatiin kiva talo ja tontti vielä läheltä suuren kaupungin keskustaa.

Ottakaa ihmeessä arkkitehti, sisustusarkkitehti yms. mukaan. Ei kannata lähteä yksi väsäämään.

Tontti kans kunnolliselta paikalta esim. ostakaa vanha talo ja purkakaa se, jos hyvä tontti. Hyviä tontteja ei ainakaan Tampereelta saa (alle 3 km keskustaa) mutta ostakaa talo hyvältä paikalta ja purkakaa se. Siihen voi upota 300 000 - 700 000 e, mutta huonolla paikalla oleva laadukas talo on säälittävä.

• Dui dui

Itse pitäisin sen vanhan talon ja jättäisi uuden kokonaan rakentamatta.

Vanha talo hyvällä tontilla, voiko parempaa asunnolta toivoa?

• vähän kylmä on

Mää asun teltassa.

• paris----

Minä asun väliaikaisesti Hilton hotellissa.

• rinsessa rautakoura

Tulkaa meille kylään tai asumaan, asun linnassa. Tänne mahtuu on tilaa ja vaikk amitä.

• Mielipidettäkö kysyt

4,5 miljoonalla ei saa kodikasta taloa. Parilla millillä saa jo edustustalon, mutta kotia siitäkään ei saa oikein mitenkään. Uima-allas ei kuulu kotiin. Sen ylläpitokustannukset ovat hurjat ja se aiheuttaa myös sairaan talon syndrooman. Asut siis tulevassa hometalossa. Itse en ikinä Suomen olosuhteissa ostaisi taloa, jossa on uima-allas, sillä haluan elää terveenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      120
      5746
    2. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      155
      5539
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      54
      4374
    4. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      90
      3864
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      14
      3855
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      33
      3670
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      57
      3418
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      226
      2704
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2403
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1319
    Aihe