Meillä budjetti on 4,5 miljoonaa, millasen talon sillä saisi ja sisustuksen? Aateltiin kolmekerroksinen,, että kuin paljon verhokangasta pitäisi varata entä mattoja? Tykkään sisustaa mutten rakentaa, et aattelin kysyy sisustus vinkkejä jo nyt.
Keväällä aletaan tekeen, ja mä alan ompeleen samalla, et millasia suosittelisitte.
Kantsiiko laittaa muovimatto vai millanen lattia, ei kovaa lattiaa ettei tule kylmä jaloille, entä piha? Millanen olisi helppohoitonen? Omppopuita ja kukkia sais olla, mitä suosittelisitte
Pitäs alkaa rakentaa oma talo
9
98
Vastaukset
- --------------------
Elä stressaa, ukko lemppaa sut kuitenkin jo ennen ku talo on valmistunut.
Tai voithan sinäkin iskeä jonkun binboista tykkäävän ukon, jolla on jo valmis talo. - pakkohoitoon...
Psykoosissa ihminen haaveilee ja kuvittelee kaikenlaista ja luulee sitä todelliseski.
- näkisinpä talonne
Voi itku, olisipa meillä kans... oikeesti oon niin kade. Kaikki täällä ovat, aina haluu sitä mitä toisilla, onneee teille varmasti teillä on onnellinenliitto ja ihana perhe kun on rahaa.
- vahahiilari123
Meillä budjetti oli 700 000 € ja saatiin kiva talo ja tontti vielä läheltä suuren kaupungin keskustaa.
Ottakaa ihmeessä arkkitehti, sisustusarkkitehti yms. mukaan. Ei kannata lähteä yksi väsäämään.
Tontti kans kunnolliselta paikalta esim. ostakaa vanha talo ja purkakaa se, jos hyvä tontti. Hyviä tontteja ei ainakaan Tampereelta saa (alle 3 km keskustaa) mutta ostakaa talo hyvältä paikalta ja purkakaa se. Siihen voi upota 300 000 - 700 000 e, mutta huonolla paikalla oleva laadukas talo on säälittävä.- Dui dui
Itse pitäisin sen vanhan talon ja jättäisi uuden kokonaan rakentamatta.
Vanha talo hyvällä tontilla, voiko parempaa asunnolta toivoa?
- vähän kylmä on
Mää asun teltassa.
- paris----
Minä asun väliaikaisesti Hilton hotellissa.
- rinsessa rautakoura
Tulkaa meille kylään tai asumaan, asun linnassa. Tänne mahtuu on tilaa ja vaikk amitä.
- Mielipidettäkö kysyt
4,5 miljoonalla ei saa kodikasta taloa. Parilla millillä saa jo edustustalon, mutta kotia siitäkään ei saa oikein mitenkään. Uima-allas ei kuulu kotiin. Sen ylläpitokustannukset ovat hurjat ja se aiheuttaa myös sairaan talon syndrooman. Asut siis tulevassa hometalossa. Itse en ikinä Suomen olosuhteissa ostaisi taloa, jossa on uima-allas, sillä haluan elää terveenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886