Tarkoituksena on vkl lähteä ulkomaanreissuun, lento kestää 2,5 h. Olen nyt jo ihan paniikissa sillä lentäminen pelottaa niin paljon. Olen viimeksi lentänyt yli 2 vuotta sitten ja silloin sain äidiltäni 2mg Rivatrilia ja vintti pimeenä koko lennon. En siis juurikaan muista mitään tuolta lennolta.
En siis pelkää lentokoneen putoamista tms vaan sitä kun en pääse sieltä pois ja korkeaa paikkaa. Lentoaika ei tällä kertaa ole edes kovin pitkä mutta oikein itkettää kun miettii että sinne koneeseen pitää mennä.
Pelkään myös sitä, että kun otan taas rauhoittavaa, että mitä jos se ei autakaan. Muuten en syö siis mitään muuta kuin cipralexia 5mg päivässä. Mutta ilman rauhoittavia minua ei koneeseen saa tekemälläkään. Onko hullua ottaa Rivatrilia tuollanen määrä yhtäkkiä ja onko kellään mitään kokemuksia tästä pelosta?
Paniikkihäiriö ja lentäminen, apua!
lotte2
1
52
Vastaukset
- Rivatrilisti
Älä missään tapauksessa ota Rivatrilia tuollaista määrää yhtäkkisesti!!!
Rivatril on ERITTÄIN tehokas ahdistuksen poistaja ja yhteen ahdistushetkeen riittää 0,5 mg annos Rivatrilia - eli ota siitä 2 mg:n pilleristä neljäsosa, niin pärjäät. Nyt tämä ohje tuli kyllä vähän liian myöhään, mutta ensi kerralla tiedät sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145