Minulla on yhden kopekan rengasmerkki, (musta kellertävällä pohjalla) jonka luulen olevan Venäjän vallan aikainen suomalainen merkki. Lape postimerkkiluettelossta en löydä tietoja kyseisestä merkistä. Asun Suomen ulkopuolella, joten tietojen hankkiminen on hankalaa.
Onko kenelläkään tietoja?
Mikä merkki?
espen41
2
102
Vastaukset
- potimerkkit
Espen41 Kysy paikallisesta postimerkkikerhosta jos ei ole niin lähimmästä postimerkkikkerhosta , joista varmaan saat asianmukaista tietoa kysymykseesi.
- Tutki_tätä
http://www.stamps.fi/index.php?sivu=2&t=1
Täältä köytyy kauppiaan hinta - vähennä siitä 30-60% niin se on myyntihintasi, ellei kyseessä ole poikkeuksellisen hieno kuntoinen merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."
Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop93337Isosisko ajoi 1 vuotiaan kuoliaaksi Tyrnävällä, olivatko Lestoja ?
Eikö tämä laiton lahko voitaisi jo julistaa täysin rikolliseksi ja kieltää laissa, kuten kaikki muukin vahingollinen lopetetaan ? Tämä lapsia tuhoava1263011- 1692974
Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!
No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su152063Kuu kaipaa tähtiään...
mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä1761068- 401028
Kerran vielä...
Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta531013Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?
Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t255924Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin
Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.60881Mies, kudoin sulle villahaalarin
Sellasen kirjavan, jossa on huppu ja avattava lappu takalistossa. Laitathan sitten joka päivä sen töihin. ☺️118793