Saatanan paska ruostunu helvetisti , monta iltaa sai hitsailla ja nyt piti jarruputketkin vaihtaa , vielä riittäää hommaa että leiman sais auton vuosimallia 1993 siis , onko muilla samaa vikaa , massaa syyjetty monta purkkia nyt ettei lahois enää tuo paska
Pajero montero ruostuu
15
273
Vastaukset
- Mersumies Karvinen
Osta gorilla mersu niin loppuu huolet
- roskissa on
mersu tuli ostettuu eilen , laatua piisaa ja pajero roskissa
- roskiin jo
20v vanha auto !??
- osta sinkki biili
Raskalaisella ei olisi tullut tuollaisia murheita!!!
- vitun pösö mies
ne vasta paskoja onkin sähkövikoja sun muuta
- sjfkslfklsdd
ranskis ei kerkeä ruostumaan kun se pitää jo paalata muiden vikojen takia.
- 33284732984732847
Jep. Mutta muita päänsärkyjä sitten riittääkin. Ne on näitä ns. "ominaisuuksia" joita vain ranskisten ystävät sietää. No makunsa kullakin, onhan ne taas todella miellyttäviä ajaa..
- Kiiamies
MERSU ON PASKA "AUTO"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mersukuskit on runkkareita.
KIA on paras!!!!!!!!!! - Pajero palo paskaks
Ite hitsasin runkoo kolme päivää. Sitten jarruputket hajos. V***u piti neki uusia. Sitten huomasin vielä yhen hitsattavan kohan. Rupesin hitsaamaan ja kipinä lensi öljyvuotooon ja koko öljypohja tulessa. Vi**u tuli kiire. Kerkesin just sammuttamaan, mutta kun katoin lopputulosta nii ei helevetti!!!!!!!! Koko kone oli palanu. Ei sitte auttanu ku viiä pajero ulos ja polttaa loputkin. Ei siitä enää kalua ois saanu.
RIP Pajero. - saatanaperkele
Ite vein oman pajeron amiskalle huoltoon. Huollossa kesti 3 viikkoo ja pajerosta oli pöllitty vararengas ja muutama hilu tuhkakupista.
- Sämpylämies Karvinen
saatana jos joudun korjaamaan vielä kerrankin gorillan monteroa niin ammun singolla sen paskaksi
- timantti takuu
Eiks mitsut pitäny olla jotain timantti vehkeit?
- görillä
pajero vielä rullaa :D
- mazdamies
Tuli ostettua uusi auto pajeron tilalle
- gurilla
Pajero se vaan lahoaa kolmatta vuotta pihassa kun uusi kunnon menopeli alla! Ei kestä valitella mazdan laatua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675