Minulla on ainakin etuhampaat ilmiselvästi mattapintaiset, rumat. Jopa koloja näkyy. En viitsi juuri enää hymyilläkään. Syövyttääkö viinan juonti ja päiväkausia kestänyt hampaiden pesemättömyys legot hajalle?
Syöpyneet hampaat wiinan juonnista.
6
125
Vastaukset
- mätähammas
minulla sama vika joudun käymään hammaslääkärissä pari kertaa vuodessa uskon että se johtuu viinasta.
- Tanu hyvinkäältä
Ottakaa tekohampaat. Minä otin.Nyt minua ei hampaista juopoksi tunnista!
Punainen nenä, vapisevat kädet, mongertava puhe ja katkokävely joskus kerää katseet. Kaljatkin kannan kotiin vanhassa Stadium muovikassissa, menen vanhasta nyrkkeiljästä. Tekipä aamuinen kaljanhaku matka hyvää.Kannoin repussa lisäksi laatikon ja muovikassissa 18 tölkkiä!Nyt nojatuolissa katselen vanhoja kotimaisia elokuvia digiboksilta ja nappaan olutta.Vaimo saapuu vasta neljän jälkeen, aikaa piilottaa kaljoja yötä varten.Vaimo tosin laittaa itseään ja on hyväntuulinen.semmoinen pirullinen ilme kun tuo monesti valkkaria mulle ja pienen viskipullon.onkohan sillä toinen kun en saa nukkua enää vieressä vaan sohvalla. - Nuori lääkäri
Viina ei vaikuta hampaisiin, kännissä vain unohdatte pestä ne.
Suosittelen hampaiden pesua 17 kertaa päivässä. Näin voi myös nauttia 17 annosta alkoholia per päivä huoleti. - hammashpeikko
Hampaat ovat yliarvostettu turhake.
Minusta hohtavat, hyvät hampaat yli 40-vuotiaalla miehellä ovat aika homon näköiset. Naisilla asia on tietysti vähän eri. - hammasharja hanuriin
Joo, turhapuro tyyliset puolimustat ne vähintää pittää olla jo
nelikymppisenä, muuten käy ihan hinttarista ku valkone rivistö
loistaa. - S24tietoa
Kokoomuksen piireissä tämä ilmiö esintyy eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275