Löytyisikö tätä kautta ketään Swift ohjelmoinnista kiinnostuneita? Voisi kerryttää osaamista ja kenties perustaa firma joku päivä. Itse asun Turussa tällä hetkellä.
Laitoin jo Swift error-blogin pystyyn, ei vielä tietenkään kovin suosittu kun on niin tuore blogi: swiftprogrammer.blogspot.fi
Jos on ideoita, voi laittaa toisenlaisenkin sivun pystyyn, oma suljettu forum, tai mitä tahansa.
Olisi tarkoitus haalia kasaan pieni porukka, jolla lähteä liikenteeseen. Itselläni on yksi vaatimaton ohjelma jo Apple Storessa, mutta ei sillä ole vielä päässyt rikastumaan.
Itse harrastelen kotona tuota ohjelmointia, aina kun jaksan. Ei tarvitse heti olla mikään guru.Itsekin olen vasta aloittelemassa ohjelmointia.
Vastauksia odottelen vain aidosti kiinnostuneilta. En kaipaa tänne spämmiä ja piruilua.
Swift kiinnostusta
3
934
Vastaukset
Sähköpostia voi laittaa aluksi vaikka [email protected]
Aluksi olisi hyvä kertoa ainakin joitain perusasioita itsestäsi. Päätä itse mikä on relevanttia.
Jos hyviä tyyppejä löytyy, annan sitten paremman email-osoitteeni, jolla jatkaa.Swift on itsessään kiinnostava, mutta koska se on vain Apple-laitteille…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912