Ei niin huutonetissä eikä tori.fi.
Ellei nyt ihan jotain erikoistuotetta ole myymässä.
Ja hintapyynnöt ovat samanlaisesta tavarasta heitelleet 0-100e välillä, mitä olen selaillut.
Huutiksessa ei ole enää kuukausiin tullut myytyä mitään, torilla nyt jotain sentään,
mutta nihkeetä on!
Lamako nyt vie ostajat, vaikka myisin miten edullisesti hyvän tuotteen, niin ei.....
Kyllähän niitä katsotaan yli sata kertaa,
kukaan ei vaan tunnu enää mitään ostavan.
Ennen oli paljon vilkkaampaa.
Kauppa ei käy?
4
149
Vastaukset
- caveman009
Mul on 65 tavaraa ollu kuukauden sisällä huutonetis myynnissä ja 52 niistä on myyty,
käytettyä ylimääräseksi jäänyttä tavaraa.Eli oon aika tyytyväinen.
Paljonhan siellä on uutta kiinalaista skeidaa massoittain myyviä,en tiedä miten näillä krääsäkauppiailla menee.Ostanut oon tusinan verran tarpeellista käytettyä tavaraa ja ollu niihin tyytyväinen.
Kun myy laadukasta tuotetta oikeeseen hintaan,niin kyllä menee. - taloustalous
Mulla sama juttu, ihmiset harkitsee kauemmin :(
- 009090
Minusta kuluttaminen on siirtynyt tavaroista yms muuhun esim matkusteluun.
- kati22
Eikun ruokaan ihmisillä ne rahat kuluu,
loput säästöön siltä varalta, että menee työpaikkakin *0*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389