Ei niin huutonetissä eikä tori.fi.
Ellei nyt ihan jotain erikoistuotetta ole myymässä.
Ja hintapyynnöt ovat samanlaisesta tavarasta heitelleet 0-100e välillä, mitä olen selaillut.
Huutiksessa ei ole enää kuukausiin tullut myytyä mitään, torilla nyt jotain sentään,
mutta nihkeetä on!
Lamako nyt vie ostajat, vaikka myisin miten edullisesti hyvän tuotteen, niin ei.....
Kyllähän niitä katsotaan yli sata kertaa,
kukaan ei vaan tunnu enää mitään ostavan.
Ennen oli paljon vilkkaampaa.
Kauppa ei käy?
4
195
Vastaukset
- caveman009
Mul on 65 tavaraa ollu kuukauden sisällä huutonetis myynnissä ja 52 niistä on myyty,
käytettyä ylimääräseksi jäänyttä tavaraa.Eli oon aika tyytyväinen.
Paljonhan siellä on uutta kiinalaista skeidaa massoittain myyviä,en tiedä miten näillä krääsäkauppiailla menee.Ostanut oon tusinan verran tarpeellista käytettyä tavaraa ja ollu niihin tyytyväinen.
Kun myy laadukasta tuotetta oikeeseen hintaan,niin kyllä menee. - taloustalous
Mulla sama juttu, ihmiset harkitsee kauemmin :(
- 009090
Minusta kuluttaminen on siirtynyt tavaroista yms muuhun esim matkusteluun.
- kati22
Eikun ruokaan ihmisillä ne rahat kuluu,
loput säästöön siltä varalta, että menee työpaikkakin *0*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002891
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632730Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232082- 691695
- 1431483
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1811430Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1111401Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1391355- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291181