Minkälaisia kokemuksia Korona keittiö firmasta.
Lienee hyvä
43
8565
Vastaukset
- koroton
ei nyt ole kokemusta mutta kuvittelen pelkkää hyvää. onhan nimikin jo kaunis.
- perseestä
Ylihintaista paskaa
- corollaKE36
Saatiin tarjous mutta oli kallis. IKEAsta tuli sitten kyökki.
- korona2015
Laadukasta ja hintavaa.
- aikansaelänyt
Vanhanaikaista!
- Anonyymi
aikansaelänyt kirjoitti:
Vanhanaikaista!
Omistajat ainakin ylimielisiä paskanpuhujia jeesuksia, en suosittele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistajat ainakin ylimielisiä paskanpuhujia jeesuksia, en suosittele
Palvelu parasta, kuten laatukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelu parasta, kuten laatukin.
Kallis kuin mikä, en suosittele. Kilpailuttakaa
- Anonyymi
aikansaelänyt kirjoitti:
Vanhanaikaista!
Ei todellakaan vanhanaikaista. Keittiö ostettiin todella kaunis ja nykyaikainen. Laadukas ikean keittiöönverrattuna. Myös asiantunteva palvelu.
- Anonyymi
Palvelussa parantamista
- Anonyymi
Myyjä rouva on todella kaunis.
- Anonyymi
Kiertäkää kaukaa tämä firma, kallis kuin mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertäkää kaukaa tämä firma, kallis kuin mikä
Samaa mieltä, pahimpia paskanpuhujia mitä tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, pahimpia paskanpuhujia mitä tiedän.
Ihan kollo paja
- Anonyymi
Kannattaisi nimi jo vaihtaa näin koronaviruksen aikaan:)
- Anonyymi
Toivottavasti joutuvat maksamaan saadut korona tuet takaisin
- Anonyymi
Asiallinen hyvä yritys. Tekevät erittäin laadukkaan työn ihan kilpailukykyiseen hintaan.
- Anonyymi
Paska firma. En suosittele kenelkekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska firma. En suosittele kenelkekään
Ihan perseestä koko yhtiö
- Anonyymi
ostaisin heti tuolla nimellä jos kehtoovat myyvvä
- Anonyymi
Kusi noussut päähän yrittäjillä.
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Erittäin laadukasta työnjälkeä ja pesee mennen tullen Taiwanissa tehdyt ikean pilipali paskat!
- Anonyymi
Kuopion remontti meni päin vittu jeesuksilta!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Tarkka kannattaa olla
- Anonyymi
Leppävirran paras eli ainoa
- Anonyymi
Perseestä!
- Anonyymi
Yrittäjät diivoja!!!!!!!! Kusta päässä!!!!!
- Anonyymi
Hinta/laatu ei vastaa. Noh, mielikuvien myymistä
- Anonyymi
Normaalia myynnin häseltämistä. Asentajat paikkaavat mitä voivat.
- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä kannattaa kiertää kaukaa .Homma karannut käsistä eikä kuunnella asiakasta
- Anonyymi
Kannattaa kilpailuttaa. Kallis firma laatuun nähden!
- Anonyymi
Köyhät valittaa
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia itsellä. Ihastuin erityisesti heidän long covid mallistoonsa.
- Anonyymi
Korreeta lastulevyä
- Anonyymi
Paska firma!
- Anonyymi
Yrittäjät lesoja diivoja!
- Anonyymi
Lienee paska toimittaja!
- Anonyymi
Lienee hyvä. Yrittäjä paska puhuja!
- Anonyymi
Heidän tilanne on vaikea. Pitäisi kehittyä eikä peesata
- Anonyymi00041
No nyt kirraa
- Anonyymi00042
Kyllä lepu kirjoittaa näihin ettei toi lepu nouse kärkeen. Niin kauan kun toi lepu keskustelu virkosi on juttua näissä vanhoissa keskusteluissa riittänyt. Yrittävät puolustaa omaa sa ettei kukaan tuota ketjua Lue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532