Hei!
Olen lähdössä matkalle Kaakkois-Aasiaan. Tutkailen tässä lentoja Tokio- Seoul- välille. Tällä hetkellä sivusto eDreams tarjoaa halvimmat lennot. Uskallanko ostaa ne sieltä ja kuinka varmistan saavani lipun? Onko mitään sivustoja, josta voisi tarkkailla eri nettimatkatoimistojen turvallisuutta?
Kiitos ja kuulemiin!
Kuinka olen tulematta huijatuksi?
3
144
Vastaukset
- DiibaDaabaDoo
Miksi ne liput pitää välttämättä ostaa joltain nettimatkatoimistolta? Eikö kannattaisi ostaa suoraan vaikka siltä operoivalta yhtiöltä heidän nettikaupastaan? Joo, saattaa maksaa muutaman euron/kympin enemmän, mutta paljon helpompi toimia suoraan lipun myyneen ja lennon operoivan yhtiön kanssa, kuin pelkän online-matkatoimiston. Etenkin jos jotain menee pieleen tai vikaan.
- vertaa
käy katsomassa myös vertaa.fi/lennot tai jos olet pidempään Tokyossa niin paikan päällä varmasti matkatoimistoja, tosin kuulema kallis maa joten ....
- vertaa.fi hanurista
vertaa.fi on huono, ei kerro kaikkia yhteyksiä ja lentoyhtiöitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222799Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512581- 242297
- 821684
- 1461565
- 1341394
- 1311014
- 89974
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899