Muhoksen apteekki

Nolostunut

Eikö apteekissa tiedetä, mitä on intimiteettisuoja? Kopit on sijoiteltu niin, että kaikki apteekissa olevat kuulevat kaikkien asiat. Ei tarvi arvailla, mitä kukin ostaa, kun henkilökunta kailottaa lääkkeen nimet annostusohjeineen niin, että muutkin kuulevat.

12

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eurot muualle

Siksipä en ostakkaan varsinkaan reseptilääkkeitä Muhokselta.

• pyhäpilleri

Missä apteekissapa ei kuulisi jos haluaa kuulla, uteliaisuus on monen mummelin ja papparaisen perussynti. Harvassa apteekissa on äänieristettyä koppia.

• Tympääntynyt

Lääketiskien sijoittelulla on suuri merkitys siihen, miten ylimääräisten korvien kuuntelu estetään. Muhoksella asiakkaat ovat odottamassa ihan niskan takana, joten heille kuuluu kaikki asiat esteettä. Lisäksi henkilökunta kailottaa isoon ääneen asiakkaiden asioita. Onneksi Oulu on lähellä.

• 43214321

Pahempi juttu terveyskeskuksen vastaanottotiski. Suoraan siinä odotustilassa niin, ettei kenellekään varmasti jää epäselväksi, minkä takia on vastaanotolle tullut.

• 7778

Nykyisin tk:ssa asioidaan lasikopissa, ei tiskillä

• tiimariapteekkitiimari

samaan kailottamiseen olen törmännyt myös, ja ärsyttää kun niskantakana seuraava asiakas odottaa! huonosti järjestelty koko apteekki. näyteikkuna pois ja siitä tulis lisää tilaa! ikkuna muutenkin kamala, täynnä kaikenlaista krääsää,kuin aikoinaan tiimarin askarteluliikkeen ikkuna!

• jössez

Sama vika on Oulunyliopiston apteekissa,ei minkäänlaista intimiteekkisuojaa.Odottavat asiakkaat istuvat aivan niskassa kiinni,kun asioit itse tiskillä.

• lienenkhii

Juuri siksi laukaisenkin kovalla äänellä että " ripulipaskuva lentää, nyt on saatava kunnon pillerit ja pulverit, jotta löytyykö talosta?"

• 778

Muutenkin Muhoksen apteekki on huono, koko ajan farmaseutit arvostelee lääkärin antamia lääkemääräyksiä. Minusta se on outoa, kun kuitenkin lääkärillä lienee tärkempi käsitys tautien hoidosta kuin apteekin työntekijöillä.

• No.jopas.on

vaikeaa! Mikä/mitkä sairaudet on niitä mistä pitää vaieta?
      Diabetes, verenpainetauti, kolesterolilääkitys, astma?
      No tietenkin sukupuolitaudit on varmasti se yksi sektori mistä pitää olla hiljaa, mutta eikö ole parempi että sekin tulee kuntalaisten tietoisuuteen, pysyvät kaukana tartuttajien matkasta.

• jussioulu

Juuri näin se menee. Jonkunhan se on kerrottava ihan vaan muiden turvallisuuden vuoksi. Onhan eronneita ja karanneita, joilla ei rengastusta niin juoksevat kylän raitilla kaatamassa.

• muhosbbcn

Pittäshä se nyh tiethää kun niitä intimiteettituotheita myyjää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3849
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3475
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3310
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2618
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1522
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1496
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1104
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1066
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1006
    Aihe