Kukako lie, ei tietoo,kuka tietää ?
Kuka Mikkelin rikkain?
17
1597
Vastaukset
- minä tietenkin
Se jolla on eniten rahaa ja omaisuutta.
- katteus
Mun naapurilla on ainaki enemmän fyrkkaa kun mulla. Ainaki sillä on uuvempi auto kun mulla. Se on varmaan se.
- 45jk
Rikkain on se joka on onnellisin. Ja onnea taas raha ja varallisuus eivät takaa. Henkinen rikkaus on tärkeämpää.
- Luuseri!
Noin sanoo köyhä!
- fgh675
Luuseri! kirjoitti:
Noin sanoo köyhä!
Noin sanovat monet viisaat ajattelijat, ja tottahan se on, onnellisuus on rikkautta.
- Rahanäkyy
Varmaan joku kellä on HD.
- Ekomies kaiken ties
Ekotorin pyörittäjä.
- Lenita Valpas
Toivakka, sillä on suomen kovin jääkiekkojoukkue Mikkelin Jukurit!!
- Näin on...
Jukka. T. Mikkelin rikkain mies.
- En ainakaan minä
Ei lähelläkään. Eiköhän eräs linja-auto yrittäjä mene kirkkaasti Jukka T:n ohi. Ja muitakin on aikamoinen liuta. Esim. Esko T.
- kooolinki
Toivakka ei ainakaan ole viisain saati järkevin. Eli siinä se nähdään ettei pelkästään rahalla tee itsessään mitään.
- Ei rikkaan edes
tarvitse ajatella sellaisia asioita kuin täällä köyhät luulevat. Ne ajattelee vähän suurempia taloudellisia kuvioita.
- Se rikkain
Minä tiedän, se olen minä!
- Anonyymi
Miksi köyhät ei hanki rahaa? Köyhä ei voi ostaa mitä haluaa, eikö ole surkeata?
- Anonyymi
Minulla on 3.2 miljoonaa ja sillä ollaan hyvinkin korkealla tässä kaupungissa.
- Anonyymi
Ihan varmasti on..minulla on miljardi
- Anonyymi
Möreä-ääninen eks kansanedustaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982