BioVasa Biokoticlean ja ikävä yllätys. Ostin rautakaupasta sumutinpullon ja oireita tuli.
Sisältää PHMB eli polyheksametyleenibiguanidi.
Euroopan kemikaaliviraston alainen riskinarviointikomitea on julkaissut mielipiteensä PHMB:n vaaraluokituksesta. Tuon arvion mukaan PHMB on tappavaa hengitettynä. Pitkäaikaisessa tai toistuvassa altistuksessa se vaurioittaa hengityselimiä.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/02/06/homesiivouksissa-kaytetty-vaarallisia-myrkkyja
BioVasa Biokoticlean ja PHMB eli polyheksametyleenibiguanidi.
Xena_
2
176
Vastaukset
- Mihin tarkoitukseen?
Miksi ostit, mihin tarkoitukseen?
- Xena_
Ostin mahdollisesti kosteusvauriotalosta tavaroita.
Ei näkyvää hometta. Ostaessa en tajunnut kiinnittää asiaan huomiota.
Maakellarin haju alkoi kun kannoin tavarat sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1286003
- 574346
- 582761
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282618Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241351- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121