Savon Pro Service Oy IISALMI

ARCMON

On tämä ihme puulaaki..En ole ikinä saanu missään niin töykeää ja huonoa palvelua!
Käsittämättömän ylimielisiä hölmöläisiä tiskin takana! Suosittelen että älkää olko missään tekemisissä tuollaisen toimijan kanssa!

Varmasti löytyy sellaisiakin toimijoita jotka osaavat edes asiakaspalvelun perusteet ja haluavat oikeasti palvella asiakasta. Jos jo alkuun törmää tuollaisiin juntteihin, niin mitäs jos pitäisi esim. reklamoida jokin asia..Ei saata onnistua...

Asiakaskokemus Savon Pro Service Oy = pisteet täysi nolla!

78

16407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komppaaja

      Kanssasi samaa mieltä! Siellä kun käy niin tuntee itsensä niin alistetuksi! Mitehän niitten koti olot?

      • husokki

        Kyllä konekympissäkin palvelu muuttui huonompaan suuntaan, kun liike muutti satamasta tuohon nykyiselle paikalle


    • Kierrän ja kaukaa

      Vuosia sitten kävin ja päätin en ikinä avaa sen puulaakin ovea ei sellaista tarvetta tule!

    • Yes1

      Tilasin moottoripyörään osia, osaa osista ei ole näkynyt vieläkään vaikka pyörä myyty aikaa sitten. Erittäin töykeää ja ylimielistä meininkiä muutenkin. Kävin kyseisessä puljussa ekan ja vikan kerran. Joutas konkkaan mennä koko pas#a

      • maahantuoja

        Ei se konkkaan mee kun appiukkona on bella veneitten omistaja,Jos haluaa reklamoida niin kannattaa varmaan ottaa yhteyttä maahantuojaan jonka tuotteita myyvät.


      • Anonyymi

        Hyvä puoti elikkä kaikki osat löyty raivuriin. Kohtuu hinta. Kiitos paljon.


    • 17 + 19

      Ja asiakaspalvelijat aina yhtä hymyä! Jos ala ei miellytä, niin kannatta vaihtaa ammattia.

      • eienääpolarista

        Joskus kivirannan aikoina tuli käytyä muutama kerta kunnes sain tarpeekseni omistajan erittäin halventavasta käytöksestä ja palvelusta. Aivan kuin varaosia ei saisi ollenkaan kysellä vaan heti pitäisi olla uutta vehjettä ostamassa tilalle. Taidan kuulua alempi arvoiseen kastiin. Silloin tuli päätettyä etten tarvitse kyseisen ...... palveluita ja olenkin osat hakenut siitä lähtien konekympistä tai tilannut netistä.


      • 1200cc
        eienääpolarista kirjoitti:

        Joskus kivirannan aikoina tuli käytyä muutama kerta kunnes sain tarpeekseni omistajan erittäin halventavasta käytöksestä ja palvelusta. Aivan kuin varaosia ei saisi ollenkaan kysellä vaan heti pitäisi olla uutta vehjettä ostamassa tilalle. Taidan kuulua alempi arvoiseen kastiin. Silloin tuli päätettyä etten tarvitse kyseisen ...... palveluita ja olenkin osat hakenut siitä lähtien konekympistä tai tilannut netistä.

        Muutaman kerran itsekin mp osia ja tarvikkeita olen ostellut ko. yrityksestä. Omalla kohdallani kaikki on sujunut mallikkaasti ja hienosti. Ja sitten seuraavaan kuittiin jo valmiiksi: en ole töissä tuolla, en omista, sukulaisia ja kavereitakaan ei ole töissä tuolla jne... Homma on vaan toiminut...


      • ei ikinä tuonne
        1200cc kirjoitti:

        Muutaman kerran itsekin mp osia ja tarvikkeita olen ostellut ko. yrityksestä. Omalla kohdallani kaikki on sujunut mallikkaasti ja hienosti. Ja sitten seuraavaan kuittiin jo valmiiksi: en ole töissä tuolla, en omista, sukulaisia ja kavereitakaan ei ole töissä tuolla jne... Homma on vaan toiminut...

        Joku tuosta listasta kummiskin. Töykeä palvelu ja hinnat pilvissä. Osat kannattaa tilata nettikaupasta, saa kymmeniä prosentteja halvemmalla.


      • paska tyyppi
        ei ikinä tuonne kirjoitti:

        Joku tuosta listasta kummiskin. Töykeä palvelu ja hinnat pilvissä. Osat kannattaa tilata nettikaupasta, saa kymmeniä prosentteja halvemmalla.

        Tunnen tyypin. en ole ikinänä käynyt enkä toista kertaa mee


      • ei ikinä polarista
        paska tyyppi kirjoitti:

        Tunnen tyypin. en ole ikinänä käynyt enkä toista kertaa mee

        Mielestäni ja mitä olen kuullut ei osaa käyttäyä sivistyneesti


      • E¤E Juristiti
        ei ikinä polarista kirjoitti:

        Mielestäni ja mitä olen kuullut ei osaa käyttäyä sivistyneesti

        Jos teet sopimuksen ko. herran kanssa . neuvoni on tee se kirjallisesti ja ennenkaikkea pitää varmistaa vahingonkorvauksista jos ko. tyyppi ei täytä sopimusta. >>Mutta suosittelen kuitenkin juristia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • 12345678

      konekymppi.palvelu pelaa.pro service ei ilmeisesti tarvitse nuoria mopopoikia asiakkaikseen näin olen ymmärtänyt.

    • mopokarkasi

      Ken/ ketkä on tämän firman omistajat? Vastaus täällä ei liene kunnianloukkaus.

      • saharanpieru

        halos ipihän se...


    • Järjen jättiläinen?

      No voi voi. Ja noin näppärästi sait ihan itse tehdyksi 13 "vastausta" omaan aloitukseesi! Hoh hoijaa....

      • ei ikinä

        Oliko tämä kommentti aloittajan palautteeseen kyseisestä firmasta, jos oli, olen samaa mieltä alottajan kanssa, IHME puulaaki, ei silti, kävin kerran, samaa mieltä aloittajan kanssa, ei tämmöisiä firmoja sais olla, ylimielistä ja asiakaspalvelusta ei mitään tietoa, ihmettelen vaan kun on vielä pystyssä, toiminut kuitenkin jo vuosia.


      • jarrutusjäljet
        ei ikinä kirjoitti:

        Oliko tämä kommentti aloittajan palautteeseen kyseisestä firmasta, jos oli, olen samaa mieltä alottajan kanssa, IHME puulaaki, ei silti, kävin kerran, samaa mieltä aloittajan kanssa, ei tämmöisiä firmoja sais olla, ylimielistä ja asiakaspalvelusta ei mitään tietoa, ihmettelen vaan kun on vielä pystyssä, toiminut kuitenkin jo vuosia.

        Tökki oli pystyssä kun kävin.


      • izzmo
        jarrutusjäljet kirjoitti:

        Tökki oli pystyssä kun kävin.

        ihan ammattitaitoinen yrittäjä. osaa koneenkorjauksen,pientä skarppausta asiakaspalvelussa.


      • Onneks muitakin
        izzmo kirjoitti:

        ihan ammattitaitoinen yrittäjä. osaa koneenkorjauksen,pientä skarppausta asiakaspalvelussa.

        Vai pientä, siinä talossa asiakaspalvelua ei tunneta.


    • Jankon Betoni
    • Asioin toisaalla

      Oletteko koskaan kuulleet kenenkään kehuneen tämän yrityksen asiakaspalvelua? Minä en ole. Lisäksi tuota sukua nyt ei muutenkaan tunneta mistään maanläheisyydestä.

      • nainen vm 66

        Hyvää palvelua olen saanut aina käydessäni!Ystävälliset myyjät.


    • rikas appiukko

      Rikas appiukko kun on niin ei tarvitse välittää asiakkaitten taskurahoista.

    • naplaaja

      Olen ymmärtänyt täällä sen että asiakkaitten rahat ja asiakaspalvelu kerran ei kiinosta niin miks vitt....tehdä uushalli mokoman liiketoiminnan takia?
      Samakait se ois vittuilla itekseen kotona?

      • pellavene appiukko

        Jos se on sen appiukko tehnyt omilla rahoillaan?


    • wäinämöinen

      pojasta polvi paranee

    • JRK 7

      Kyllä olen monen kanssa samaa mieltä ko.puljun asiakaspalvelusta se on Iisalmen heikointa.

      • Anonyymi

        Kahdesti olen asioinut, molemmilla kerroilla kusetettu rankasti, hinnat ei pidä paikkansa ja asiakaspalvelu alaarvoista.


    • AhdasmielinenAnonyymi

      Taitaa olla nykyisin pahin kansan tauti suomessa tuo mielensäpahoittaminen heti hyvänä kakkosena tulee kateus.

    • vara-osa

      minulta meni puola rikki huskystä.Ajattelin ostaa ko.liikkeestä uuden.Mutta lippalakki mieheltä pääsi sammakko suusta heti kättelyssä. Olin hetken h-moilasena,mutta sain just asiani toimitettua.Mutta,en tilannut osaa sinne,vaan netti-kauppa saksassa myi sen "asiakas ystävällisesti"! Ymmärrän kyllä yrittäjääkin/myyjää on huonoja päiviä ja stressi hakkaa elimistöä. Anteeksi,että kävin!

    • Ajmm

      En oo saanut sieltä ASIAKASPALVELUA. Tylyä, ikävää, sori kun tulin tulee päällimmäisenä itselle. En mene sinne kirveelläkään vaan ajan mieluummin vaikka Rautavaaran vastaavaan liikkeeseen. On palvelu ja hinnat kohdallaan.

    • uhkaakonkka

      Taloustietojen perusteella ei kovin kasevasti mene

    • Kippeenä

      eikös ollut joskus työntekiä ? Kuulemma, Oli melko usein vähän kippeenä / sairaana , selkä, olkapäät ym.
      olkapäitten tai olkapään takia sairas sairaus lomalla. Ajeli vaan vesi jetskillä.

      Kuva lehdessä ja kommentoi tämä on tosi tankkaa olkapäille. Kuulema
      Talvi lumet kelkkakausi tuli alkoi . aloi sairaslomat.
      Laittoivatko pois ?

      Rupesi yrittäjäksi kas ei sairas poissaoloja.

      • Ajmm

        Ei kannata ainakaan sovittaa mitään, saattaa tulla rosvon leimaa otsaan!


    • Sahf

      Huh huh

    • illunaattori

      Konekympissä on kyllä kunnon vatulointia!

    • Aivan_kamalaa_palvelua

      Yksi ja ainoa kokemus löytyy kyseisestä liikkeestä... ja ei varmaan yllätä ketään, että se on negatiivinen. Vein Huskyn kevyt raivurin huollettvaksi, kun ei ottanut kierroksia. "Asiantuntija" lyttäsi tiskillä koneeni horsmien niittäjäksi, jolla ei tee mitään. Olisi pitänyt olla kuulemma 500-sarjainen. Sellaista yritti tarjota tilalle, mutta sille ei ollut käyttöä, kun järeämpi Stihlin raivuri roikkui autotallin seinällä. En kuitenkaan lähtenyt liikkeestä tyhjin käsin, vaan onnistuin vaihtamaan epäkuntoisen raivurin Huskyn käytettyyn moottorisahaan, jonka PITI OLLA kunnossa. Voitte kuvitella, että mikä vääntö tuosta syntyi, kun samalla viikolla otin heihin yhteyttä ja vaadin kaupanpurkua tai hinnan alennusta, koska moottorisaha oli kaikkea muuta kuin kunnossa. Älkää ostako tuolta ainakaan käytettynä mitään, koska koneet on ehkä testattu, että käyntiin lähtee, mutta muuten niitä ei varmaan sen syvällisemmin tarkasteta. Ja niin PROta olevinaan kumpainenkin myyjä. Mielestäni Savon Bad Service olisi parempi nimi kyseiselle puljulle.

    • Vakkariostaja

      Harvasta paikkaa hyllysyä saat mitä sieltä. Hintaki ihan kohtuullinen. Toki netistä saa halvemmalla mut silti mieluusti tommosesta ostan ja tommosia kauppoja tarvitaan täälläki.

      • vanahatottuus

        Jos joku on aikuisena totinen ja vakava tuppisuu, se "on pienenä naurusa
        nauranu"!!!


    • Polle500s

      Ei enää ikinä poro serviseen, huhut asiakaspalvelun puutteesta täyttä totta. Osia polarikseen löytyy kyllä muualtakin.

    • Iisalmelainennuori

      Savon Pro Service= Savon persereikä

    • noup.minunrahat

      Muutaman kerran kävin ja joka kerralla uskomattoman huonoa palvelua. Tämän takii en ylä-savon pro serviceen enää mene, sensijaan käytän muiden liikkeiden palveluja.

    • Käytöstavatunohtuneet

      Pro pro pro, perseestä pro

    • Hespeeria

      Velho on velho vaikka margariissa paistais

      • capritjalassa

        Sitten ku margariini on voita niin foordikin on auto.


    • Naapurikuntaan

      Kovasti tuntuu olevan porukalla negatiivista kommentointia tästä Iisalmen Savon Pro-liikkeestä. Jos olette ostamassa ajettavaa ruohonleikkuria tai moottorisahaa, niin reippaasti vaan naapurikunnan puolelle Kiuruveden Metsolaan. Siellä homma toimii ja samat laatumerkit näissä koneissa saatavana. Eikä omistaja ole ylimielinen asiakkaita kohtaan.

      Omistaja on lupsakka savolainen ja on tehnyt YouTubeen jo yli 100 erittäin asiapitoista videota liittyen moottorisahoihin ja ajettaviin ruohonleikkureihin. Kiuruveden Metsola nimellä videot löytyy. Kiuruvedellä ajoleikkurikauppa todellakin käy ja koneita menee ja vaihdokit vaihtuu.

      Jos Iisalmessa omistaja on ylimielinen mulkero, niin turha on hänen kanssaan kauppaa vääntää. Käytettyjä moottorisahojakin kaupittelee Nettikoneessa, kun Metsolan sahat lähtee suoraan liikkeestä käytettynäkin. Metsolan huoltomies on todella pätevä.

    • Rider-214-T

      Kyllästyin siihen Iisalmen Savon Pro Servicen ylimieliseen suhtautumiseen asiakasta kohtaan. Kävin keväällä ostamassa uuden Husqvarna Rider etuleikkurin Kiuruveden Metsolasta. Sain sieltä huippuhyvät vaihtokaupat ja palvelu oli esimerkillisen mallikelpoista. Siellä tulen tekemään seuraavatkin ajoleikkurikaupat.

    • Anonyymi

      En oo huomannut palveluongelmia,tavarat löyty ja kohillaan hinta. Lienen kovis,joka ei tyhjästä livertelystä tykkää. Pelkästään asiaa ja sillä selvä!

    • Anonyymi

      On se Saarivainiokin täysi paska😂

      • Anonyymi

        Ei ole


    • Anonyymi

      Naismetsurina täydet pisteet hyvästä palvelusta !!

    • Anonyymi

      Entäs jos olisit esiintynyt miesmetsurina.

    • Anonyymi

      Viime kesänä kyselin mönkijä tarjouksia ja lyötiin jo kaupat lukkoon aikovat soitella kun tulee mönkijöitä. (Uusia). Eipä oo soitelleet. Ihme hörökorvia. No ostin uuden mönkijän toisesta kaupasta halvemmalla kuin mitä hörökorvat pyysivät.

      • Kuuluu kyseisen paikan tyyliin asiakaskohtelussa


    • Anonyymi

      No ei kait sentään😓

    • Anonyymi

      ainakin se yks ukko on auto, kerran kysyin neuvoja että miten pitää asia tehdä sahassani niin se vastas että" eti vaan itte tietosi" vide mikä tampaxmies.loppui minun käynnit ja ostot siihen paikkaan.

      • Anonyymi

        Olisitko sitten väärin tehtyäsi mennyt vaatimaan korvauksia ? Ei ole mikään pakko jakaa, itse opiskeltua tietoa ja koulutuksetkin maksaa.


      • Anonyymi

        Odotitko, ilmaista sahankorjauskurssia?


    • Anonyymi

      Mihin sitä siivoojaa tarvitaan? Tuon kaupan asiakaspalvelu on ylimielistä ja asiakasta aliarvioivaa. Muutaman kerran joutunut suurin piirtein pakon edessä asioimaan ja todella töykeää asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Miksi ette tilaa netistä, sieltä löytyy kaikki murtohinnoilla, sieltä ne tulee sinne savonkauppoihinkin hehe.

      ja miten noita jotain raivureita ja sahoja muka korjaa kun uusia saa alle satasella jopa kaks tuolta huutokauppasivuiltakin!?

      Justiinsa hain paketin mhuollosta 25kw lämpötykki, 100 e ja todella hienostä lähti puhaltamaan, Geko merkkinen.

      kiinasta msahan ja sama minkä uusi kaasutin alkaen 10 e ja kalleinkin muutama kymppi, eikä tarvi valittaa asiakaspalveluista.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Nolaavat asiakkaita.

      • Anonyymi

        Tänään kävin ostamassa Pro Servicestä tankin korkin Partner Colibri ruohotrimmeriin.
        Tiskillä oli erittäin fiksu varaosa myyjä. Hän tunsi Husqvarnan markkinoiman Amerikassa valmistetun Suomen ehkä tunnetuimman bensiinimoottorilla varustetun siimaleikkurin kuin omat taskunsa. Siinä ei varaosa kuvastoja kauan käännelty kun reipas varaosamies kipaisi hakemassa hyllystä kymmenen tuhannen varaosan joukosta just oikean korkin. Toivotti lähtiessä vielä tervetulleeksi uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään kävin ostamassa Pro Servicestä tankin korkin Partner Colibri ruohotrimmeriin.
        Tiskillä oli erittäin fiksu varaosa myyjä. Hän tunsi Husqvarnan markkinoiman Amerikassa valmistetun Suomen ehkä tunnetuimman bensiinimoottorilla varustetun siimaleikkurin kuin omat taskunsa. Siinä ei varaosa kuvastoja kauan käännelty kun reipas varaosamies kipaisi hakemassa hyllystä kymmenen tuhannen varaosan joukosta just oikean korkin. Toivotti lähtiessä vielä tervetulleeksi uudelleen.

        Minä ostin tännää uuven lämpötykin sieltä,hyvin toemii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään kävin ostamassa Pro Servicestä tankin korkin Partner Colibri ruohotrimmeriin.
        Tiskillä oli erittäin fiksu varaosa myyjä. Hän tunsi Husqvarnan markkinoiman Amerikassa valmistetun Suomen ehkä tunnetuimman bensiinimoottorilla varustetun siimaleikkurin kuin omat taskunsa. Siinä ei varaosa kuvastoja kauan käännelty kun reipas varaosamies kipaisi hakemassa hyllystä kymmenen tuhannen varaosan joukosta just oikean korkin. Toivotti lähtiessä vielä tervetulleeksi uudelleen.

        Kolmesti olen liikkeessä asioinut ja aina olen saanut mitä olen ollut hakemassa, ja ihan asiallisen palvelun kera. Ihmettelen tuota haukkujen määrää, olisiko teitä pitänyt tulla jo ovelle vastaan ja kopisuttaa kantapäitä yhteen että mitäpä Herra halua ja tulehhan Herra peremmälle, ja siihen vaan istumaan ja mitäpä sitä kuulu ja sillä tapaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmesti olen liikkeessä asioinut ja aina olen saanut mitä olen ollut hakemassa, ja ihan asiallisen palvelun kera. Ihmettelen tuota haukkujen määrää, olisiko teitä pitänyt tulla jo ovelle vastaan ja kopisuttaa kantapäitä yhteen että mitäpä Herra halua ja tulehhan Herra peremmälle, ja siihen vaan istumaan ja mitäpä sitä kuulu ja sillä tapaa.....

        Eikös tuossa sinun lainaamassa kirjoituksessa just kehuta kuinka hyvää palvelua liikkeessä asiakas saa?
        Eli vittuako tuo kehukirjoitus sinun itku pokkurointiin liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuossa sinun lainaamassa kirjoituksessa just kehuta kuinka hyvää palvelua liikkeessä asiakas saa?
        Eli vittuako tuo kehukirjoitus sinun itku pokkurointiin liittyy.

        Elikkä tuntu osuvan ja uppoavan.


    • Anonyymi

      Ostin perämoottorin viime kesänä.Eivät hallitse asiakaspalvelua ollenkaan.En avaa ikinä sen talon ovea.

    • Anonyymi

      Naapurimaakunnasta käyneenä voin kommentoida että hyvää asiakaspalvelua saimme ko. yrityksestä. Viimeisen päälle huolehdittiin että mopetti on turvallisesti kiinnitetty auton kyytiin. Ja vaikka asiakasta tuli koko ajan lisää, palveli meidät loppuun asti hyvin. Tyytyväisiä olemme kauppaan!

      • Anonyymi

        Kyllä minä muutin suunnan Kiuruvedelle jos tarvetta sahojen huoltoon ja kunnostukseen. Siellä kyllä hoituu. Huollossa kyseli onko takuuta vielä jäljellä, sanoin että ei ole, silti oli takuuseen korjannet.


    • Anonyymi

      Jep huijareita ovat. Puhelimessa sovittiin perämoottorin ensihuollon hinta. Maksun aika kun tuli nii hintaa oli tullu puolet lisää. Selitettiin että öljyjen hinnat nouseet.

    • Anonyymi

      Tähän puljuun en jalallani enää astu, vaikka olisi viimeinen pienkoneliike suomessa.

    • Anonyymi

      Tein elämäni virheen - ostin mönkijän Iisalmesta, Pro Servicestä... Mikä taistelu, että sai viimein jättää taakseen, koko puulaakin - isäntineen... Jos olet aikeissa edes lähestyä, koko puljua, ystävän neuvo: jätä sikseen, älä avaa edes ovea, tulet katumaan! Kannattaa Googlettaa, kokemuksia, ihan kauhea paikka. Oli mennä terveys ja ihan oikeasti. Yöunet meni pitkäksi aikaa.

      • Anonyymi

        Pystytkö avamaan juttua enempää


    • Anonyymi

      Olen aivan samaa mieltä. Asiakaspalvelu on todella ala-arvoista. Kaupanteko on aivan asiakkaan kusettamista. Kun teet kaupan niin laitata kaikki kirjalliseen muotoon paperille ja tarkista laitteet/osat ennenkuin maksat laskun. Itse jouduin kyseiseen kusetukseen mutta onneksi kaikki sovitut asiat oli kirjallisessa muodossa. Jouduin kyllä taistelemaan tämän asian puolesta ja asentamaan sovitun laitteen itse.
      Päätin etten avaa tuon liikkeen ovea ikinä sillä muitakin liikkeitä löytyy asiankuuluvalla palvelulla!!!

    • Anonyymi

      en enää ikinä osta mitään sieltä enkä vie huoltoon huono palvelu ja huollatin koneen siellä niin oli pultti pistetty niin tiukkaan että oli haljennut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe