kuinka saitte päivät kulumaan

25 v pari

Meille tuli Huassa aika pitkäksi toisella viikolla. Nähtävyydet kierretty muutamassa päivässä. Torilla ja kaupoissa samaa krääsää joka paikassa. Bändit soitti samoja biisejä joka baarissa. Tylsää oli.

35

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Hui Hai on nykyisin tunnettu paremminkin lunkkaleiden palatiisina.

      On halpaa hommaa. Jos on oikein laiska mies niin voi oikeinkin hyvin sitten vaikka palkata tyttöpojan sitä tekemään. Kaksi kättähän sillä on ja rattoisasti siinä sitten iltahetki vierähtääkin kun "likkasen" molemmat kätöset käyvät vinhaan tahtiin.

      Hyvänä puolena tässä näen sen ettei siinä sitten mitkään sukupuolitautiset tartu lainkaan; että siinä mielessä oikeinkin suositeltavaa ajankulua sitten.

      Muita järkeviä vapaa- ajan harrasteita en nyt kyllä tähän äkkiseltään keksi. On se niin tylsä paikka toi Hui Hai...

      • Ihme häiskä

        Vastahan kerroit täällä julkisesti, ettet ole matkustellut, kun äitisi ei anna lupaa ja rahaa? Hieno mies olet, silti sinua fanittaa suuri joukko luusereita palstalla.

        Miksi kerrot olemattomista reissuista ja 'kokemuksia' paikosita, joissa et ole edes käynyt itsesi mukaan? Oliko äiti-kompleksi vaikea, kun olet päätynyt tälle tasolle? Äiti ei antanut rahaa ja et kyennyt työelämään tienataksesi omat matkarahat?

        Mahdat olla sukusi tylsin kynä? No, jokaisessa suvussa on mustat lampaat, eli ymmärrämme sinua :) Varmaan karsea kokemus olla sukutapaamisessa se pahnan pohjimmainen.


    • on tylsää

      Jos yläpäässä on tylsää niin sitten kaikki on tylsää.
      Koko Thaimaa on tylsääkin tylsempää. Samaa krääsää joka paikassa. Samat
      biisit joka ravintelissa.

      Toista sen on Lievestuoreelle!!
      Ellei itse osaa keksiä ajankulua tai nauttia vain lämmöstä ja ruuista, niin on kai
      parempi pysyä Suomessa, missä taas on vain tylsiä ihmisiä!!

    • Terttu ja Paavo

      Pelasimme mölkkyä kävimme suomalaisessa karaokessa ja tansseissa pistimme jalalla korkealle, sauvakävelimme rannalla, kirjastosta lainasimme altaalle Kalle Päätälon vauhdikkaita kirjoja, rautatieasemaa ihailimme lähes päivittäin. Happy Big ravintolassa kävimme lounaalla ja joskus istuimme siellä iltaan asti ja söimme AITOJA koiranlihasta tehtyjä Hot Dogeja (kuuma koira) kaikki illat menivät ladyboy capareessa. Kyllä Hua Hinissä meille virkeille aikuisille tekemistä löytyy, toista tuo nykyajan nuoriso joka vain tietokonepelejä pelaa ja fase bookissa istuu.

    • yute6uteiiköl

      Päivät meni golffia pelatessa. Jos ei pelattu, oltiin rannalla ja levättiin kirja kädessä. Emme suomessa pidä kesälomia, joten Huassa todella vaan se 4 viikkoa laiskotellaan. Ei joka päivä tartte tehdä välttämättä mitään. Nähtävyyksiä emme ole näiden 15 vuoden aikana edes käyneet katsomassa. No kylläkin se keskellä kylää oleva buddhatemppeli on käyty katsomassa. Mitään yöbilettäjiä emme ole, meitä sänky kutsuu viimeistään kymmeneltä illalla. Aamulla noustaan klo 6 tai 7. Olemme saaneet tuttuja vuosien saatossa paikkakunnalta. Heidän luona kyläilemme. Viime vuonna paikallinen tuttumme ja hänen saksalainen miehensä veivät meidän vuorille viinitilalle. Se oli kiva reissu. Aikamme kuluu mainiosti. Emme matkusta nähtävyyksien perään. Lähinnä sellaiseen paikkaan jossa saa olla lomalla rauhassa ja laiskotella. ja ennenkaikkea haluamme paikkaan missä on lämmin.

    • hoh hoijaa

      Miten Kwai joki ja vesiputoukset. Miten uusi vesipuisto tai oikeasti jopa kaksi. Minä olen ollut Hua HInissä 26 kertaa ja vähintään 4 viikkoa kerrallaan. Sinne ei mennä nähtävyyksiä katsomaan vaan lomailee. Aamuin illoin 4 km lenkki rannalla ja illaksi syömään satoihin ravintoloihin. Ja jos ei muuta keksi niin ajaa vaikka junalla.
      Teidän nuorien pitää mennä Phukettiin...on juuri teitä varten ja siellä voi bilettää...kylläkin samat biisit ne on sielläkin.

      • Nuorille Pattaya

        Kwai joen kun on kerran jo nähty, sinne tehdään matkoja muualtakin kuin Hua Hinistä. 26 kertaa HH kertoo kyllä jostain :) Kun muualle ei uskalla matkustaa.


      • ainakaan vielä
        Nuorille Pattaya kirjoitti:

        Kwai joen kun on kerran jo nähty, sinne tehdään matkoja muualtakin kuin Hua Hinistä. 26 kertaa HH kertoo kyllä jostain :) Kun muualle ei uskalla matkustaa.

        minulla ei ole Thaimaassa kuin Hua Hissa oma talo.


      • menit halpaan
        ainakaan vielä kirjoitti:

        minulla ei ole Thaimaassa kuin Hua Hissa oma talo.

        Joka seisoo ei kenenkään maalla. Entäs sitten kun maa myydään talon alta.


    • Melkein samaa mieltä

      Sama kokemus. Toista oli Pattayalla, tuli leidaria vedettyä joka päivä vaimon kanssa, välillä olin saajanakin. Tuntui hyvältä. Kyllä Pattaya ja kunnon kakkonen tuntuu hyvältä.

      Yllättäen palstan suurin luuseri, 28x on kertomassa 'kokemuksistaan', jotka ulottuvat peräti äidin maksamalle Tallinnan kaljanhakureissulle. No, teille luusereille hänhän on perähikiän suurin sankari, ainoa jolla varaa tilata Jallu-lehti, josta kopio tarinansa teille peräkammarin 'porhoille' Thaimaan reissuista.

      • lopettaisit sinäkin

        Itsehän juuri syyllistyit samanlaiseen ala-arvoiseen kirjoitteluun kuin 28x. Olet myös luuseri jonka omat Pattayan kokemuksesi vain haaveilua. Leidareihin pääset helpommin tutustumaan Hua Hinissä kuin Pattayalla.


    • pois sieltä

      Ei kulunut aika siellä Huissa lainkaan, parin päivän jälkeen lähdimme pois. Ladypoikien kaupunki oli täysin, Pattayalla sentään on nuoria, nättejä opasneitosia ja lähes kokonaan puuttuvat leidarit.

      • pari 25

        Emme ole Pattayalla käyneet Phuketin Karonilla avovaimo käynyt kaksi vuotta sitten. Avo sanoi Hua Hinissä ollen enemmän ladypoikia kuin Karonilla ja Patongin jollain bailukadulla. Minä en aluksi edes erottanut ladypoikia aidoista tytöistä, onneksi avo opasti.Kaipa sinne Pattayalle ensi kerralla sitten? Täytyy neuvotella.


      • tuttu juttu
        pari 25 kirjoitti:

        Emme ole Pattayalla käyneet Phuketin Karonilla avovaimo käynyt kaksi vuotta sitten. Avo sanoi Hua Hinissä ollen enemmän ladypoikia kuin Karonilla ja Patongin jollain bailukadulla. Minä en aluksi edes erottanut ladypoikia aidoista tytöistä, onneksi avo opasti.Kaipa sinne Pattayalle ensi kerralla sitten? Täytyy neuvotella.

        Ja taas on tuo sama ruikuttaja lähdössä Pattayalle.
        Nyt vaan eri nimmarilla.


    • emme palaa Huaan

      tuttu juttu lahkolainen se taasen älähti, kun kalikka kalahti!
      Ettepä ole pari 25 ainoa, joka Pattayan on valinnut seuraavaksi kohteekseen, Hua Hinissä käytyään.

    • Lapset odottaa

      Meille kävi juuri noin ensimmäinen matkamme Phukettiin ja uteliaisuudesta seuraava reissu Hua Hiniin. Hua Hin oli tylsä kohde Phuketin jälkeen. Kolmas reisumme Pattayalle jota siellä käymättömät morkaa. Ensi kuussa Pattayalle toistamiseen jäi niin paljon kokematta viime talvesta. Lapset laskevat jo päiviä.

      • naurattaa kovin

        Phuket...mikä se on...se on saari. Kai nyt joku paikka oli sielläkin jos nyt olet edes käynnyt. Patong, Kamala jne jne.


      • Lapset odottaa
        naurattaa kovin kirjoitti:

        Phuket...mikä se on...se on saari. Kai nyt joku paikka oli sielläkin jos nyt olet edes käynnyt. Patong, Kamala jne jne.

        Phuketissa olimme Kamala beachillä :) Pattaya on suuri kaupunki. Nakluan alue, Pattaya Nya alue Pattaya Tai alue ja Pattaya Klang sekä Jomtien beach. Et ole siis Thaimaassa edes käynyt kun et tuotakaan tiedä. Naura sinä vain.


      • naurattaa kovin
        Lapset odottaa kirjoitti:

        Phuketissa olimme Kamala beachillä :) Pattaya on suuri kaupunki. Nakluan alue, Pattaya Nya alue Pattaya Tai alue ja Pattaya Klang sekä Jomtien beach. Et ole siis Thaimaassa edes käynyt kun et tuotakaan tiedä. Naura sinä vain.

        Naura vaan mutta olen käynnyt yli 30 kertaa mutta tuo pervojen paikka ei ole minun mieleen eli Pattaya. Siksi minun ei tarvitse siitä mitään tietää kun ei maanpäällinen helvetti edes kiinnosta. Mutta Hua Hinista tiedän kaiken ja aika hyvin myös Bangkokista.


      • iso on saari
        Lapset odottaa kirjoitti:

        Phuketissa olimme Kamala beachillä :) Pattaya on suuri kaupunki. Nakluan alue, Pattaya Nya alue Pattaya Tai alue ja Pattaya Klang sekä Jomtien beach. Et ole siis Thaimaassa edes käynyt kun et tuotakaan tiedä. Naura sinä vain.

        Kysyin siksi kun puhut vaan Phuketista....tajusitko? Tuskin. Phuket ei kiinnosta muita kuin venäläisiä jotka on ovat sen jo vallanneet vuosia sitten.


      • pervot Hua Hinissä
        naurattaa kovin kirjoitti:

        Naura vaan mutta olen käynnyt yli 30 kertaa mutta tuo pervojen paikka ei ole minun mieleen eli Pattaya. Siksi minun ei tarvitse siitä mitään tietää kun ei maanpäällinen helvetti edes kiinnosta. Mutta Hua Hinista tiedän kaiken ja aika hyvin myös Bangkokista.

        Pervojen kohde ????Pattayalla viihtyy moni täysjärkinen lapsiperhe.
        Hua Hin on Thaimaan ladyboy keskittymä jonne nämä geenien umpisolmut menevät viikonlopuja viettämään. Se on tunnettu tosiasia. Hotelli Hiltonin edustalla aivan samanlaista meininkia kuin Pattayan Walking streetillä tai Phuketin Bangla roadilla. Siis PERVOILLAAN HUA HINISSÄ siinä missä muuallakin. Katso niitä ulkomaalaisia miehiä siellä Hua Hinissä monilla ladyboy seuralaisenaan tai hyvin nuori tyttö.


      • Trastui Huan toveri
        iso on saari kirjoitti:

        Kysyin siksi kun puhut vaan Phuketista....tajusitko? Tuskin. Phuket ei kiinnosta muita kuin venäläisiä jotka on ovat sen jo vallanneet vuosia sitten.

        Hua Hinissähän niitä venäläisiä ei muka ole. Kuitenkin Hua Hinissa ilmestyy venäläinen sanomalehti, venäläiset rakentaa kirkkoa sinne ja lisäksi televisiossa venäjänkielinen asema.
        https://www.youtube.com/watch?v=XbWHnx7zBdU


      • Hetero nainen
        iso on saari kirjoitti:

        Kysyin siksi kun puhut vaan Phuketista....tajusitko? Tuskin. Phuket ei kiinnosta muita kuin venäläisiä jotka on ovat sen jo vallanneet vuosia sitten.

        Hua Hin ei kiinnosta ketään paitsi ladyboykia ja niistä pitäviä.


      • book phom jaak saap
        naurattaa kovin kirjoitti:

        Naura vaan mutta olen käynnyt yli 30 kertaa mutta tuo pervojen paikka ei ole minun mieleen eli Pattaya. Siksi minun ei tarvitse siitä mitään tietää kun ei maanpäällinen helvetti edes kiinnosta. Mutta Hua Hinista tiedän kaiken ja aika hyvin myös Bangkokista.

        Bangkokissahan on neljä keskustaa. Kerro niiden nimet. Odotan vastausta väitäthän tuntevasi kaupungin. 5 vuotta siellä vakituisesti asuneena ja elokuussa takaisin sinne palaan taas muutamaksi vuodeksi töihin.


      • Käy joskus
        Trastui Huan toveri kirjoitti:

        Hua Hinissähän niitä venäläisiä ei muka ole. Kuitenkin Hua Hinissa ilmestyy venäläinen sanomalehti, venäläiset rakentaa kirkkoa sinne ja lisäksi televisiossa venäjänkielinen asema.
        https://www.youtube.com/watch?v=XbWHnx7zBdU

        Onneksi noita ei ole Phuketissa. Kyllä jos kerran on käynnyt Phuketin saarella ja sitten Hua Hinissa niin tietää eron. Sinun on se vaikea ymmärtää kun molemmat on vielä näkemättä.


      • oksettaa yök
        Hetero nainen kirjoitti:

        Hua Hin ei kiinnosta ketään paitsi ladyboykia ja niistä pitäviä.

        Kyllä minua kiinnostaa ja tuhansia muitakin mutta nuo ladybojat eivät vaikka ei niistä ole minulle haittaakaan. Mutta Pattrayan pervot sairaat isomahaiset ukot eivät ole katukuvassa se hallitseva näky. Sinä varmaan tykkäät nuorista tytöistä kun olet niin Pattayan kannattaja. Pattaya on maanpäällinen helvetti jossa piru on saanut vallan. He liikkuvat OLVI paita päällä ja örisevät kuin sekopäät punainen nahka punoittaen.


      • hoikka mies ei huast
        oksettaa yök kirjoitti:

        Kyllä minua kiinnostaa ja tuhansia muitakin mutta nuo ladybojat eivät vaikka ei niistä ole minulle haittaakaan. Mutta Pattrayan pervot sairaat isomahaiset ukot eivät ole katukuvassa se hallitseva näky. Sinä varmaan tykkäät nuorista tytöistä kun olet niin Pattayan kannattaja. Pattaya on maanpäällinen helvetti jossa piru on saanut vallan. He liikkuvat OLVI paita päällä ja örisevät kuin sekopäät punainen nahka punoittaen.

        Huo ra Hinin lihavat kokoontuu

        https://plus.google.com/photos/109651899249270167416/albums/5875547629534260993/5875548410693101362?pid=5875548410693101362&oid=109651899249270167416


      • ylevä Pattaya
        oksettaa yök kirjoitti:

        Kyllä minua kiinnostaa ja tuhansia muitakin mutta nuo ladybojat eivät vaikka ei niistä ole minulle haittaakaan. Mutta Pattrayan pervot sairaat isomahaiset ukot eivät ole katukuvassa se hallitseva näky. Sinä varmaan tykkäät nuorista tytöistä kun olet niin Pattayan kannattaja. Pattaya on maanpäällinen helvetti jossa piru on saanut vallan. He liikkuvat OLVI paita päällä ja örisevät kuin sekopäät punainen nahka punoittaen.

        Hua on paksujen vanhusten valtakuntaa ja sinne kuulut sinäkin oksentamaan, pysyhän kaukana Pattayan reippaiden, älykkäiden ja urheilullisten miesten matkakohteesta.


      • Käyty ja nähty 2014
        Käy joskus kirjoitti:

        Onneksi noita ei ole Phuketissa. Kyllä jos kerran on käynnyt Phuketin saarella ja sitten Hua Hinissa niin tietää eron. Sinun on se vaikea ymmärtää kun molemmat on vielä näkemättä.

        Kun on käynyt missä vaan muualla Thaimaassa kuin Hua Hinissä niin huomaa kuinka pas.ka kaupunki Hua Hin nykyään on. Kuinka jotkut voi viihtyä vuosi vuoden jälkeen siellä. Juuri nämä nykyiset Hua Hinissä viihtyvät suomalaiset ja osittain myös ruotsalaiset ovat pilanneet ennen niin mukavan kohteen. Paikalliset tympeitä nykyään poissa on se ystävällisyys mikä vielä -90 luvun alussa Huassa oli.
        Jos olisit käynyt Hua Hinissä -90 luvun alussa niin tietäisit kuinka idyllinen kohde se oli. Nykyään tuossa noin 60.000 asukkaan kaupungissa hotelleja hotellin vieressä ja vesipuistojakin kaksin kappalein rakennettu keille ne on tarkoitettu yli 5 kymppisille,haloo, Venetsian kauppakeskus jossa ne kanavat ennemminkin avoviemäreitä hajun perusteella kauppakeskus jossa on vain paljon tyhjiä liikehuoneistoja.

        Pattayaa ja muita kohteita et ole nähnyt,se on todettu.


      • eikö niin
        naurattaa kovin kirjoitti:

        Naura vaan mutta olen käynnyt yli 30 kertaa mutta tuo pervojen paikka ei ole minun mieleen eli Pattaya. Siksi minun ei tarvitse siitä mitään tietää kun ei maanpäällinen helvetti edes kiinnosta. Mutta Hua Hinista tiedän kaiken ja aika hyvin myös Bangkokista.

        Olet varmaan kävellyt Khaosat roadis edestakaisin missä ne muutkin turistit.Se on naurattaa kovin BKK tuntemus.


      • Myönnä pois
        oksettaa yök kirjoitti:

        Kyllä minua kiinnostaa ja tuhansia muitakin mutta nuo ladybojat eivät vaikka ei niistä ole minulle haittaakaan. Mutta Pattrayan pervot sairaat isomahaiset ukot eivät ole katukuvassa se hallitseva näky. Sinä varmaan tykkäät nuorista tytöistä kun olet niin Pattayan kannattaja. Pattaya on maanpäällinen helvetti jossa piru on saanut vallan. He liikkuvat OLVI paita päällä ja örisevät kuin sekopäät punainen nahka punoittaen.

        Sinä tykkäät nuorista pojista kun Hua Hinissä käyt pervoilemassa.


      • yx niistä hoikista
        hoikka mies ei huast kirjoitti:

        Huo ra Hinin lihavat kokoontuu

        https://plus.google.com/photos/109651899249270167416/albums/5875547629534260993/5875548410693101362?pid=5875548410693101362&oid=109651899249270167416

        Kaikki kuvassa olevat Hua Hinin ystävät ylipainoisia. Käyhän Pattayallakin joitakin ylipainoisia yleensä tulevat jenkeistä mutta Hua Hinissä taitaa käydä vain läskejä ei lainkaan hoikkia, näkeehän se jo Finnairin lennollakin läskit menee Hua Hiniin hoikat Rayongiin ja Pattayalle.


    • näkkyyyy

      Kannataa käydä Pratchua Khirikanissa, on siinä huan ja chan välissä. Ei turisteja ollenkaan. Samalla käy outletissa ja pala-u vesiputouksella. Toinen vaihtoehto on käydä eli hieman etelään huasta. rantaoja löytyy takiab-vuoren toiselta puolelta useita. temppeleitä on paljon, vuokraa skootteri tai mene songtaewilla,lavataksi maksaa 10thb suuntaansa. paljon muutakin löytyy,kysymällä paikallisilta selviää.

      • krip

        Sinne nyt ei ainakaan kannata mennä, haisevat kylät sielä täälä


      • pyhäyksinkertaisuus

        Jos Pratchua Khirikatiin menee niin onhan siellä turisteja. Sinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe