vai mukavaa vanhoillislestadiolaisille lukea tätä palstaa? Ainakin täällä tulee tervettä Raamatun opetusta ja saa kysellä mieltä painavia asioita. Mutta onko se terve Raamatun opetus rankkaa, koska se on monissa kohdin niin jyrkässä ristiriidassa omalla rauhanyhdistyksellä saarnattavien oppien kanssa.
Rehellisiä vl-mielipiteitä kiitos.
Onko tylsää
5
611
Vastaukset
palstalla käy. Ja ainahan täällä on jokunen meikäläisten puolustaja. Pitäs olla rauhassa kaikkien kans, niin paljon kuin se itsestä riippuu. Ei siis mitään hälyä turhasta- tyyliin... Vastinetta tämä on yksinäisen sinkun elämälle, taas kun joku siitä pääsi muistuttamaan. Mutta eipä tuo paljo vaivaa. Ties milloin nousee sen päivän aurinko, jolloin sääty vaihtuu. :) No, niin nyt tässä tekstiä kaikille niille, jotka minun sinkkuuttani muistelevat ja vetävät asian taas keskusteluun. Ja muuten ikään kuin minä aina siitä muistuttaisin. Nytkin joku muu se oli tuossa alempana, joka minun "sinkkuuteni" nosti esiin. Tuo termi ei tietenkään muuten ole sitä sinkkuutta, jota tämä maailma harrastaa. Että silleen...
- Ukko
"Ties milloin nousee sen päivän aurinko, jolloin sääty vaihtuu. :)"
vaikka aurinko vielä paistaisi sinne Leenunkin risukasaan.
- joanna
Ei ole tylsää . Vl:t ovat hyvin teräväpäistä väkeä.
- vl.kaveri
monesti on raskasta ottaa vastaan kaikki ne syytökset vastaan, , erityisesti ne jotka ovat henkilökohtaisia. Muttta meitä on kehoitettu kääntämään kaikki parhaaksi päin, eli joskus sitä osaa ottaa ilollakin ne vastaan, kun ajattelee, että ehkä joku huomaa noista syytöksistä, kuka se puhuu väärää.
Mutta sitten tulee joskus erittäin iloiseksi, kun Jumala antaa rakkautensa kirjoitukseen. Siitä vaan tulee onnelliseksi, kun saa kirjoittaa lähimmäisen rakkaudella, ilman että etsii omaa kunniaa, tai mitään muutakaan...
Jos haluat tietää mikä täällä on rankkaa, niin sanonpa, että se on rankinta, että vääristellään meidät opetukset. Kun ei iten usko jotenkin, miten te yleensä väitätte, niin tyhmä on sellasta mennä puolustelemaan. - On.
On. Tottakai !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498