Onko tylsää

Gallupisti

vai mukavaa vanhoillislestadiolaisille lukea tätä palstaa? Ainakin täällä tulee tervettä Raamatun opetusta ja saa kysellä mieltä painavia asioita. Mutta onko se terve Raamatun opetus rankkaa, koska se on monissa kohdin niin jyrkässä ristiriidassa omalla rauhanyhdistyksellä saarnattavien oppien kanssa.

Rehellisiä vl-mielipiteitä kiitos.

5

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalla käy. Ja ainahan täällä on jokunen meikäläisten puolustaja. Pitäs olla rauhassa kaikkien kans, niin paljon kuin se itsestä riippuu. Ei siis mitään hälyä turhasta- tyyliin... Vastinetta tämä on yksinäisen sinkun elämälle, taas kun joku siitä pääsi muistuttamaan. Mutta eipä tuo paljo vaivaa. Ties milloin nousee sen päivän aurinko, jolloin sääty vaihtuu. :) No, niin nyt tässä tekstiä kaikille niille, jotka minun sinkkuuttani muistelevat ja vetävät asian taas keskusteluun. Ja muuten ikään kuin minä aina siitä muistuttaisin. Nytkin joku muu se oli tuossa alempana, joka minun "sinkkuuteni" nosti esiin. Tuo termi ei tietenkään muuten ole sitä sinkkuutta, jota tämä maailma harrastaa. Että silleen...

      • Ukko

        "Ties milloin nousee sen päivän aurinko, jolloin sääty vaihtuu. :)"

        vaikka aurinko vielä paistaisi sinne Leenunkin risukasaan.


    • joanna

      Ei ole tylsää . Vl:t ovat hyvin teräväpäistä väkeä.

    • vl.kaveri

      monesti on raskasta ottaa vastaan kaikki ne syytökset vastaan, , erityisesti ne jotka ovat henkilökohtaisia. Muttta meitä on kehoitettu kääntämään kaikki parhaaksi päin, eli joskus sitä osaa ottaa ilollakin ne vastaan, kun ajattelee, että ehkä joku huomaa noista syytöksistä, kuka se puhuu väärää.

      Mutta sitten tulee joskus erittäin iloiseksi, kun Jumala antaa rakkautensa kirjoitukseen. Siitä vaan tulee onnelliseksi, kun saa kirjoittaa lähimmäisen rakkaudella, ilman että etsii omaa kunniaa, tai mitään muutakaan...

      Jos haluat tietää mikä täällä on rankkaa, niin sanonpa, että se on rankinta, että vääristellään meidät opetukset. Kun ei iten usko jotenkin, miten te yleensä väitätte, niin tyhmä on sellasta mennä puolustelemaan.

    • On.

      On. Tottakai !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe