mikkolanratsastuskoulu

Tämän tallin vihaaja!

Hei! Vihaan yli kaiken mikkolanratsastuskoulua joka sijaitsee Vilppulassa Pirkanmaalla.
osoite: mikkolantie 15 35700 vilppula

Haluaisin tehdä siitä tallista eläinsuojelusilmoituksen. Se on suorastaan järkyttävä näky kun sinne talliin astuu. Kaikki tähän asti kuolleet hevoset/ponit ovat kuolleet ähkyyn. On surullista katsoa kärsiviä hevosia ja poneja. Käykää Katsomassa heidän koti sivunsa: www.mikkolanratsastuskoulu.fi

te ette ole nähneet pahempaa RATSASTUSKOULUA kuin tämän. Miten suomenratsastajaliitto (SRL) on voinut hyväksyä tämän tallin ratsastuskouluksi?

11

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ]♥]]]]]]]♥

      Hinnat ite taas kiroan jopa näitä

    • hevostaulu

      Olen ponien ja hevosten osalta samaa mieltä kuin tekstin kirjoittaja...

    • Noh

      Olen itse käynyt Mikkolassa leirillä ja mun mielestä hepat voi ihan hyvin. Yksi hevonen oli toisaalta laiha, mutta se lopetettiin viikko leirini jälkeen.

    • En_ole_samaa_mieltä

      Viime kesänä hevoset olivat hyvin hoidettuja, yksikään ei ollut liian laiha ja saivat olla päivät tilavissa tarhoissa mussuttamassa ruohoa. Suosittelisin muuten, mutta leirit täynnä pikkukakaroita (9-11 -vuotiaita), ainakin esteleiri.

    • hyvä_talli_on

      Olin eräs kesä mikkolassa leirillä ja siellä kullä hoidettiin hevoset hyvin eikä ollut mielestöni mitään moitittavaa paitsi tallinomistajan lapsi... oikee kauhukakara

    • Leirilläollut

      Hei älä viitti. Mikkolan ratsastuskoulussa olin leirillä vuonna 2014 eikä mitään vikaa. Tolla voit vaan pahoittaa toisten mielen. Toiset tykkää, sä et välttämättä, mutta antaa niiden tykätä tästä tallista ketkä haluaa. Mä kannatan suuresti tätä tallia ❤

    • Huooh

      Ööh anteeks mitä?? Ei ole kaikki hevoset kuolleet ähkyyn. Ja sitäpaitsi, viestin kirjoittaja ei edes kerro mikä mättää. Omasta mielestä paikka on varsin mukava!

    • Mielipideasiako

      Paikka saattaa alkuun vaikuttaa hyvältä, mutta käykääpä vähänkin pidempään ja silmät auki niin alatte löytämään vikoja. Vuodesta 2012 kaikki kuolleet hevoset todellakin ovat kuolleet ähkyyn (2014 kuoli kolme puolessa vuodessa) ja tilat todellakin ovat ahtaat. Kesäpaikassa ei ole niin ahdasta, mutta huhheijaa se talvipaikka! Hyvä että hevoset karsinoissaan kääntyä pystyy... Osalla onneksi isompi karsina, mutta haloo... Ja opetus ei todellakaan ole mitenkään hyvää! :D Ja kyllä niitä huonosti hoidettuja hevosiakin on, vai eikö teistä ihottumaisella hevosella kuulu olla harjaa? Kyllä itse ainakin tiedän harjan omistavia ihottumahevosia - enemmän kuin harjattomia.... :D Kokeneempia ratsastajia on viime aikoina lähtenyt ties kuinka monta ja alkeisia tulee lisää. Kertonee sekin jo jotain?

      Niin ja omistaja muuten osaa tuon paskanjauhannan aika mukavasti... Varokaa vaan ettei teitäkin ole haukuttu - ihan kokemuksesta voin sanoa... Sanokaa mitä sanotte "mielipideasiasta" - omani on tämä, eikä se tule todellakaan muuttumaan ellei asiat muutu rajusti!

      • Naminamipusipusi

        Annukka hei, ootko vähä lapsellinen? Sun kannattaa sossun asiakkaana olla ihan hiljaa


      • mielipideasiako
        Naminamipusipusi kirjoitti:

        Annukka hei, ootko vähä lapsellinen? Sun kannattaa sossun asiakkaana olla ihan hiljaa

        Anteeksi vain mutta tuo nimi ei ole lähelläkään omaani :DDD Enkä myöskään ole lähelläkään sossua joten naminamipusipusi vaan sullekin ;D


    • ijjuu

      :DDDD kuolen nauruun alottajalle

      hepat on hyvin hoidettuja, ja hyvin syöneitä. Käyppäs tänä kesänä siellä niin toteat että olet väärässä

      ja kyllä sitä pahempiakin tiedetään esim. parkano

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe