Hei kaikille ja kiitos etukäteen asiallisista kommenteista!
Elikkäs olen 23v mies ja olen sairastanut epilepsiaa ja paniikkihäiriötä Noin 4vuotta ja lääkitys deprakine 500mg 3x päi v ässä ja deprakine 300mg 1x päivässä ja kepra 1000mg 2x päivässä ja kepra 500mg 1x päivässä söin myös sepramia 25mg aamuisin mutta lopetin sen kun ei auttanut en tiedä oliko fiksua mutta kuitenkin. Siispä kohtaukset pysyneet kurissa noin 2v ja välillä pyörtyi ja tärisi ja taas välillä taju ei lähtenyt mutta kohtaus oli päällä, itse pystyn ennakoimaan milloin kohtaus on tulossa kun ensin se puutuminen tulee ja sydämen tykytys.
Mutta sitä kysyisin että onko muilla tälläistä että välillä tulee hirveet sydämen tykytykset ja paikat puutuu mutta taju ei mene aina? Minua pelottaa että kyseessä on myös rytmihäiriö kun välillä mitannut pulssin niin saattaa joskus olla 105 ja välillä taas 80 :( Olen menossa nyt kyllä neurologille käymään lähipäivinä. Halusin vain muilta kysellä näistä tuntemuksista Neuvoja, tosiaan välillä on aina tosi sekava olo ja paniikkimainen vaikka lääkkeet on ja niitä syöty kauan ja just sitä että suu kuivuu ja pakko oireita maiskutusta ja tärinää :/ yleisten paikkojen pelkoa :(
Elikkäs olen 23v mies ja olen sairastanut epilepsiaa ja paniikkihäiriötä Noin 4vuotta ja lääkitys deprakine 500mg 3x päi v ässä ja deprakine 300mg 1x päivässä ja kepra 1000mg 2x päivässä ja kepra 500mg 1x päivässä söin myös sepramia 25mg aamuisin mutta lopetin sen kun ei auttanut en tiedä oliko fiksua mutta kuitenkin. Siispä kohtaukset pysyneet kurissa noin 2v ja välillä pyörtyi ja tärisi ja taas välillä taju ei lähtenyt mutta kohtaus oli päällä, itse pystyn ennakoimaan milloin kohtaus on tulossa kun ensin se puutuminen tulee ja sydämen tykytys.
Mutta sitä kysyisin että onko muilla tälläistä että välillä tulee hirveet sydämen tykytykset ja paikat puutuu mutta taju ei mene aina? Minua pelottaa että kyseessä on myös rytmihäiriö kun välillä mitannut pulssin niin saattaa joskus olla 105 ja välillä taas 80 :( Olen menossa nyt kyllä neurologille käymään lähipäivinä. Halusin vain muilta kysellä näistä tuntemuksista Neuvoja, tosiaan välillä on aina tosi sekava olo ja paniikkimainen vaikka lääkkeet on ja niitä syöty kauan ja just sitä että suu kuivuu ja pakko oireita maiskutusta ja tärinää :/ yleisten paikkojen pelkoa :(
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.