Suomalaiset miehet boikottiin

Ette saa mitään

Tällä palstalla saa kuvan siitä, minkälaista miesainesta suomalaisissa on.

Niille ei riitä, että joku on raiskattu. Kun tämä täällä anonyyminä uskoutuu, niin sekin on raiskatulle liikaa noiden joidenkin mielestä.

En anna suomalaisille miehille enää ikinä mitään.

9

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Block out

      Ei nämä miehet ole, kuin 0,001 promillea. Humalaisia jne. Älä luovuta. Täältä kannattaa lähteä pois blogien pariin.

    • femi nisti

      KAIKKI MIEHET TELOITETTAVA!!!1111111

      KAIKKI ON MIESTEN SYYTÄ KUOLEMA MIEHILLE!!!111

    • vaaderisilas

      suomalaiset naiset ovat maailman ylpeys. käyttäytyvät hyvin julkisissa tiloissa ja pitävät itsestään huolta. maailman muut naiset ovat pelkkää saastaa kotimaisiin verrattuna.

    • veronmaksaja34243

      Hyvän käsityksen kotimaisista naisista saa erilaisilla äityli-palstoilla.

      Älyä ja ulkonäköä riittää.

    • öskghsähg

      Ei suomalaisia miehiä kannata laittaa boikottiin. Tällä palstalla kirjottelee muutamat joko päästään vialla olevat apinat tai sitten muuten vaan päästään vialla olevat provoilijat. Ja näiden kierojen yksilöiden provot pitää jättää omaan arvoonsa.

      Kyllä se vaan niin on että oikeassa elämässä 98% miehistä tuomitsee raiskaukset suoralta kädeltä!!!

      • kirjoittajatunnus

        Perustelisitko ihan mielellään, että millä perusteella sanot toisia päästään vialla oleviksi tai apinoiksi,...Mielelläni haluaisin sen tietää? Ymmärrän ja on varsin oikein, että aiheesta seksuaalinen väkivalta, niin on säädetty tiukka laki, mutta siitä huolimatta, niin rajansa on laeillakin ja ihmisten ihan perustarpeiden rajoittamisella. Liian tabu asia koko seksi, ja muu siihen liittyvä.


      • tosimieswerwerwer

        miehille kuoleman tuo mio heti tai olet rais kaa ja!!11111


    • järki-käteen

      Raiskaus on tuomittava aina, mutta kaikki raiskaukset ovat yksittäisiä tapauksia ja niissä ei välttämättä tietyt kriteerit toteudu, huolimatta siitä että Suomen tiukka laki sanoisikin toista. Se on tosi- ja karuasia, joka on myönettävä.

      Raiskaus on selvästi tabu ja tästä syystä kaikki jotka uskoltautuvat kyseenalaistamaan pari seikkaa sanan merkityksestä tuomitaan heidät suoralta kädeltä aivottomaksi apinoiksi. Ei siinä saada mitään rakentavaa keskustelua aikaiseksi.

      Nimittäin onko raiskaus aina sitä, jos toinen ei olisi halunnut sitä ja on sanonnut sen ääneen, mutta on tehnyt sinä iltana aivan jotain muuta, todennäköisesti promillen johdosta? Välillä ne teot puhuu puolestaan.

      Jos vain murto-osa raiskauksista tehdään rikosilmoitus poliisien mukaan, niin eikö se ole sinusta ongelma? Esimerkiksi murhista ei todellakaan ilmoiteta vain murto-osa poliisille, vaan huomattavasti enemmän. Kun laki erkaantuu maalaisjärjestä ja luonnon laista, uhrit hämmästelevät liiottelevatko tapahtumiaansa sekä ahdistuvat kun eivät tiedä mitä pitäisi oikein ajatella. Raiskaus on muuttunut nimenomaan tästä syystä tabuksi ja tästä pitäisi keskustella ja ehkä uudelleen määrittää sana raiskaus, kuin että haukutaan erimielisiä aivottomaksi apinoiksi vailla perusteetta. Tietysti on niitäkin oikeitakin raiskauksia, jotka varmasti kaikki ihmiset sen tuomitsevat tälläkin palstalla, toivon mukaan.

      Eiköhän suomalaismiehet sekä muut Suomessa asuvat tuomitsevat paljon jyrkemmin raiskaukseen kuin vaikkapa intialaismiehet? Tässä ei pitäisi todellakaan yleistää ihmisiä, niinkuin ei pitäisi sinunkaan yleistää suomalaisia samanlaisiksi.

      • kirjoittajatunnus

        Totta, puhut asiaa. Tosin jos vielä tarkennan, niin se, että kun ainakin itse henkilökohtaisesti miellän raiskauksen seksiksi, tulen luultavasti aina näin tekemään, tosin ajattelen aika monesta muustakin asiasta erilailla kuin joku toinen/suurin osa ihmisistä. Mulla on näitä omia näkökulmia ja mielipiteitäni. En edes, luojan kiitos, ole sellainen luonne, että kykenisinkään raiskaamaan ja väkivaltaa kun en suvaitse minäkään, toki on joskus ehkä pikaistuksissa tullut jonkun kanssa otettua joskus yhteen, mutta, niin,...Kun on mahdollista tehdä asioita niin eritavoin. Sanoisin, että se viho viimeisin keino saada seksiä, on raiskaus, tätä mieltä olen. Yleisesti ottaen olen omallakin kohdalla kyllä pettynyt, että aivan turhan vähän omasta mielestäni ainakin, olen saanut seksiä ja varsinkin, sitä ilmaista seksiä. Kuuluu mielestäni jokaiselle, niin parisuhteessa olevalle, kuin sinkulle, töissä käyvälle, kuin työttömälle, rikkaalle kuin vähävaraiselle ja jokaisella on mielestäni tasan tarkkaan oikeus nimenomaan saada seksiä juuri kuin sitä haluaa, vaikka keskellä yötä, ja ilmaiseksi, eli siinä mielessä olen vähän sitä mieltä, että olisi hyvä että se ns. karkkikauppavertaus, että valitset mieleisesi ja otat, niin olisi jossain määrin sillei jotenkin valvotusti, tms kuitenkaan kenenkään elämää liikaa haittaamatta, niin hyväkin juttu ja esim. tästä syystä itse ihan laillisia bordellejakin kannattaisin, Suomeenkin. Olen ehkä pikkuisen pettynyt, katkera siitä, että en ole tarpeeksi seksiä vielä saanut ja tuosta syystä varmaan ajattelenkin oikeasti niin, että tytöt(ei siis liian nuoret kuitenkaan)/naiset ovat liian pihejä, ja olisi mukava, mikäli olisivat anteliaampia seksin suhteen. Sanotaan, että " jos mun pitäisi raiskata, johon onneksi kukaan ei tietty käske, niin kyllä mahdollisimman toista ajattelevasti sen tekisin ja se, että toisaalta, olisi kuitenkin myös tyytyväinen, haluan ottaa juuri häneltä, koska jostain syystä pidän hänestä, kunnioitan, arvostan häntä" ja miksi, niin ei ainakaan siksi, että haluaisin hallita, alistaa, tai missään nimessä satuttaa mitenkään, fyysisesti kaikista vähiten, eikä henkisestikkään, (omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, että se henkinen kolhu, olipa nyt mistä syystä sitten tahansa, niin ei myös mikään ihanin juttu ole),...vaan saadakseni siis seksiä, nautintoa, joka edelleen se perusoikeus siis on. Myönnän, että fantasioin näistä asioista, jonkintasoisesta rankemmasta seksistä, raiskauksesta, kuulostaa sananakin jo mun korviin ja ajatusmailmaan jotenkin seksikkäältä, mutta se juttu on kyllä kans siinä, että onko sitten niin hölmö kiduttaakseen itseään, että oikeasti toteuttaisi sen. Eri asia jos joku nainen, jolla saman tapainen fantasia, niin tervetuloa vain sitten tarkemminkin aiheesta keskustelemaan, voi katsoa että tuleeko asiasta mitään, mutta siinä kun kuitenkin kärsii itse jos hömöilee, niin tietty ihan hyväkin, että en ole kokenut tarvetta toteuttaa, siis ilman lupaa. En nyt tiijä, minuu varmaan pidetään melko ala-arvoisena tämän kirjoitukseni jälkeen, mutta ajattelin, että nyt kun on tullut asiaa mielessään pyöriteltyä jo jonkinaikaa, niin helpottaa kun saa pikkuisen avatua. Kuulostaa ehkä hieman ristiriitaiselta myös, mutta ajattelen siis asioista kyllä noin yleensä myös melko ristiriitaisesti välillä, en pelkästään tästä aiheesta. Menee ihan eri näkökulmien, eri intressien, jne, jne mukaan melko vahvasti, josta syystä tulee toisinaan ajateltua asiasta jos asiasta ihan aiheen sisäisesti, niin monellakin tapaa ja oltua montaakin mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe