Kerro lyhyesti, mielellään jo otsikossa, mielestäsi Suomen seksikkäin mies. Miehet voivat myös vastata.
Perusteluissa voit kertoa mikä tekee juuri hänestä niin seksikkään verrattuna muihin miehiin? Ynnään tulokset viikon kuluttua, ja julkistan voittajan.
SUOMEN SEKSIKKÄIN MIES!
33
3450
Vastaukset
- Metsäketo
UUh,mikä mies.Kaunis kaunis kaunis.
- nainen
Se vaan on. ihana.
- MiSu
Siinä on sitten suloinen, miehekäs ja rohkea mies.
Ja vieläpä sivistynyt, hyvä käytöksinen ja varakas. - Valo
rokkistara
- sanna
höhö,luuviulu,valo näkyy valon läpi,on niin laiha.
seksikkäin,ei sinne päinkään!!!!!
kyll se vaan on markus p tosi seksy ja isokaluinen.
- Kingi!
Geometrisesti kasvonpiirteet on kohdallaan sopivan suora ja sopivan kokoinen nenä, hyvät hampaat ja ei kaljua! Hyvä luusto. Harteikas mies!... hahahah!....
Mielipiteillä ei ole väliä! Se on makuasia ja jokaisen silmissä joku on miellyttävä!
Tyhmä kymysys! - sdoll
Sillon niin kauniit ja seksikkäät silmät. soittaa rokkia ja näyttää vaaralliselta. mustat, pitkät hiukset vetoaa aina..
kissamainen olemus. (poskipäät korostaa kiihottavasti silmiä. Ei voi ees verrata muihin; se on julmaa)- samaa mieltä
sanoo liki nelikymppinen rokkarimuija
- MIEMIEQ
samaa mieltä kirjoitti:
sanoo liki nelikymppinen rokkarimuija
aina jaksaa jutella fanielle,kaikin puolin asiallinen ja huomio fanit-mikä on tärkeä pointti.
Komeekin,Karismaattinen.
Osaa soittaa kitaraa tunteella ja taidolla.
Suorastaan vie katsellaan ja soitollaan fanin unelmiin koko keikan ajaksi.
WAU Costello on IHANA....
- Goodman
Pasi Nielikäinen.
Kaveri ei jätä juuri ketään kylmäksi... ? - fanittaja
Bruno Laakko, se Lepakoitten solisti! Siinä miehessä on munaa!
- ihastunut
katsokaa karisman määrää
- *Elsi*
Pitkä, tumma, komea, miehekäs, karismaattinen, sympaattinen ja todella ammattitaitoinen näyttelijä.
- Hoo Moilanen
Kalle Palander.
- perkele
jossain kuvissa näyttää ihan vajaalta.
- Puhakka
tai Markus Pöyhönen..
- Potjo
Ville Valo on ihan järkky, Oiva Lohtander vanha, Tommi Korpela ruma, Kalle Palander kalju, Jussi Ahde typerä, Costello lähinnä säälittävä... Kyllä sen täytyy olla Mikko Leppilampi! Jossain Time:ssa
arvostettu maailmassa sadan seksikkäimmän miehen sakkiin. Bubbling under: Martti Suosalo, Samuli Edelman, Peltsi (Yle-X), Tidjan (Kwan), Ilkka Merivaara, Eki Luukka, Tuomo Ruutu, Kim Herold...- yks nainen
Jaa että Samuli Edelman on komea ja Tommi Korpela muka ruma. No way, sanon minä. Ja Kim Herold on mielestäni suhteellisen ruma..
- Hapa & Vähy
Samuli Edelman.
Suomen James Dean.- hahhaaaa
Samuli "läskikasa" Edelmanko kuin James Dean, älä kuule tee pilkkaa kuolleitten kustannuksella.
- Pöytä Salaatti
hahhaaaa kirjoitti:
Samuli "läskikasa" Edelmanko kuin James Dean, älä kuule tee pilkkaa kuolleitten kustannuksella.
Samuli lihotti vain Robert de Niron tapaan Raging Bull elokuvaan.
Kilot ovat jo kauan sitten tippuneet. - Mitä?
Pöytä Salaatti kirjoitti:
Samuli lihotti vain Robert de Niron tapaan Raging Bull elokuvaan.
Kilot ovat jo kauan sitten tippuneet.Onhan se vieläkin ylipainoinen kuten oli jo ennen sitä elokuvaa.
- pallosalama
Mitä? kirjoitti:
Onhan se vieläkin ylipainoinen kuten oli jo ennen sitä elokuvaa.
Katso elokuva Veturimiehet heiluttaa 90 luvun alusta. Siinä hän on kuin James Dean, ja koko kaupungin kauhu ja suosikki.
Tämän tuntemattoman elokuvan jälkeen, hänelle vasta alettiin tarjota hyviä osia nuorisoelokuvissa.
Joten Dean vertaus on aivan ajankohtainen.
- henkilö...
Kotikadun Janne, eli Misa Nirhamo.
Niin ihana ja kunnollinen mies.- yks nainen
Vai roolihahmoako tarkoitat? Roolihahmo ei ainakaan aina ole ollut kunnollinen. Nykyisestä kunnollisuudesta ei ole tietoa, koska en ole sarjaa katsonut.
- hullaantunut...
yks nainen kirjoitti:
Vai roolihahmoako tarkoitat? Roolihahmo ei ainakaan aina ole ollut kunnollinen. Nykyisestä kunnollisuudesta ei ole tietoa, koska en ole sarjaa katsonut.
On hiukan lähempääkin tuntemusta...
On niin komea!!!
- Sanna.
Terävä-älyinen varakas bisnesnero. Mies jota luuserit kadehtivat.
- Minna
Hyvän heitit "Sanna"! xD
- Vesa on namu!
Minna kirjoitti:
Hyvän heitit "Sanna"! xD
Älä viitti Minna, Vesa on oikeesti sexy! Aivan ihana ääni sillä miehellä!
- Juupali
Ehdottomasti minun oma kulta on suomen seksikkäin mies.
- Kiia
Unelmakämpän Rasmus on syötävän komea! Lisäksi vielä fiksu, ystävällinen ja iloinen! IHANAAAAAAAAAA!
- Blondi
Elämänkokemusta ja charmia;). Kuitenkin hyvinkin tavallinen ja ihana varattu mies.
- Arleena
Mielenkiintoinen nimimerkki, vai liekö oma oikea nimesi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760