NO joo,, nyt vähän kaduttaa. vaimo ja neljä lasta kotona......... Lupasin että en kohella. Näin siinä kävi, niinkuin aina. Panin taas. Mikä siinä on että joka vuosi niitä naisia on helmoissa. Jättäisivät jo rauhaan. Mä oon kans addikti seksin suhteen ja oon aina saanu. Vierasta ja omaa. Oma tunto soimaa tunnin ja sit olo helpottuu. Tänään ilta on nuori. Ensimmäinen on toivottavasti viimeinen. Pahoin pelkään. Meen nyt muiden mukaan mutta raportoin illan mittaan miten tässä käy. Vaimolle terveisiä.
Pikkujouluna painelin (omatunto)
6
4172
Vastaukset
- Anni24
Taidat olla parhaillaan siis pikkujouluissa. Eikö tänä vuonna olisi hyvä lopettaa vieraiden paneminen? Kokeile torjua nämä naiset, jotka pyörivät helmoissasi... Miks omatunto soimaa vain tunnin? Ja miks sit helpottaa? Lähetät vaimolle terveisiäkin... En tajuu...
- Jussi
...liene provo :-)))
- hönö
Sairastaa seksi ad..lapsia hänellä on usea.Eronnut on.Sairaus se on sekin.Anteeksi annettavampaa;=
- Hemmo
Sitä saa mitätilaa.
- nainen 30vee
kokovartalokyrpä. mitä helvettiä oot hankkinu parisuhteen ja lapsia jos koko ajan tekee mieli vierasta? rehellinen pitää olla, eikä saa satuttaa aitoa ihmissuhdetta haluavaa. "huorat" ja "pukit" höylätköön sinkkuna toisiaan niin ei kehenkään satu... eikä siinä sillon oo mitään pahaa...
Suosittelen terapiaa sinulle. Et ole terve. Laitat myös viattoman perheesi kärsimään omista mokailuistasi.
Ajattele kerran - edes yhden kerran - jollain muulla elimellä kuin sillä joka roikkuu jalkojesi välissä, ja tee päätös lähteä terapiaan. Sillä apua sä tarvitset, kipeästi. Olet sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389