Ostetaan viljakäärme

Toni

ostetaan viljakäärme kohtuu hintaan mieluiten normaalin värinen mutta muitakin värejä saa tarjota. käärmeen tulee olla kesy, terve ja sen pitää syödä hyvin. mulla on jo terraario käärmeelle joten väin eläin puuttuu.asun keravalla.

6

998

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jerw

Pitääkö olla poikanen vai käykö jo vähän kokeneempi versio esim. 1.5 vuotta vanha? (hesasta löytyis uros) Kerran se on heittänyt mällit naaraaseen ja tuloksena oli poikasia, että se on myös kyvykäs eikä mikään tuhkamuna.

• jerw

Se on normaalivärinen.

• Toni
        jerw kirjoitti:

Se on normaalivärinen.

juu eli onko käärme käsikesy? syö hyvin ja minkä pitunen ja paksunen? oisko sulla kuvii laittaa mun osotteeseen [email protected].

• corn

Hei!

Mulla on vuoden ikäinen poika viljis myös vailla kotia, kesy, terve ja toimii moitteettomasti.
      Voin laitella kuvia sähköpostiin.

• Toni

juu eli onko käärme käsikesy? syö hyvin ja minkä pitunen ja paksunen? oisko sulla kuvii laittaa mun osotteeseen [email protected]. ja minkä värinen se on.

• A-mjh

Omat lempparivärit on snow ja candy cane se on sellanen pirteen värinen et tulee oikeesti hyvä mieli ku kattoo candycane väristä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      88
      843
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      774
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      603
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10