Espoon Lommilassa 1,27e
Onko bensa jo halpaa
7
65
Vastaukset
- http://keskustelu.su
http://keskustelu.suomi24.fi/node/931323 Ei kauhan halpaa... 1,25€/litra on "enemmän kuin koskaan ikinä"
Ilo on lyhyt aikainen, sillä valtiovalta jo suunnittelee uutta veroa polttoaineisiin ja arvatkaa poistetaanko se, kun öljyn hinta nousee
- kallista on
Eipä ollut enää illalla. Hinta oli 1,38.
- vajaalla mennään aidosti
Ja pöntöt jonottaa. Metro lehden mukaan Lommilassa ollut jonoja, kun bensa on "halpaa". Jopa 10 senttiä halvempaa. Sehän tekee 50 litran tankkauksella jopa vitosen säästön. Vaikka itsekin olen persaukinen, niin en sentään tuon takia jaksa jonottamaan mennä. Vai onko siellä jaettu ilmaisia ämpäreitä?
- pankkiautomatti
Ei bensan hinnalla ole mitään merkitystä kun ostaa aina kahdellakympillä. Se maksaa silloin aina parikymppiä, ei enempää!
Eli kalliin löpön aikana ajat sitten vähemmän, ja halvan aikana enemmän :)
Itse en ole muuten juuri ikinä tankannut rahalla, se on aina "täyteen" ei se tankkaamassa oleminen niin hauskaa ole että liian usein sitä tekisi.... Toki jos pitää tankkia vain "vähän" täynnä, on kyydissä vähemmän painoa, mutta so?
Lisäksi usealla asemalla on ilkeä ominaisuus, että jos tankkaa vaikkapa 30 eurolla niin viimeisiet litrat tulee tosi hitaasti,ettei vaan tulisi tippaakaan "ilmaista" löpöä
- Kallista on.
Jos saa alle 37 ruplan litra, sitten alkaa vasta olla halpaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171056Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754