mille pillu haisee ja maistuu
mille pillu masituu ja haisee
14
11852
Vastaukset
- Somebody
...pillulle tietenkin, millekäs muullekaan?
- niinii
No pillullehan se maistuu ja haisee eli tosi pahalle ja yököttävälle, ei kannata kokeilla, se on mun neuvoni!
- boy89
ei pimppi haise miltää jos se on puhdas eikä myöskään maistu melkein miltään. oman likka ystävän pimppi ei haise miltään, mun mielestä pimppi haisee kiihottavalta. se on fakta
- haisuli
boy89 kirjoitti:
ei pimppi haise miltää jos se on puhdas eikä myöskään maistu melkein miltään. oman likka ystävän pimppi ei haise miltään, mun mielestä pimppi haisee kiihottavalta. se on fakta
ei haise miltään mut haisee kuitenki kiihottavalta? Sun mielestä varmaa sit ilmaki haisee kiihottavalta! Taitaa olla se sun tyttöystäväs siel saatanan ruutus takana! Haista homo pillu!!!
- oot
haisuli kirjoitti:
ei haise miltään mut haisee kuitenki kiihottavalta? Sun mielestä varmaa sit ilmaki haisee kiihottavalta! Taitaa olla se sun tyttöystäväs siel saatanan ruutus takana! Haista homo pillu!!!
lapsellinen, pikkuinen. Tuliko hyvä olo kun sai kirjoittaa rumia?
- Ukkeli
Suomalaisen naisen pillu maistuu ja haisee pahalle!Sekoitus hikeä,kusta,kuukautistahnaa,kuollutta ihosolukkoa,koukkukarvoja,pyykinpesu ja huuhteluainetta,jotain karmeaa hajuvettä(esim. Opium tms.)jne. Tuo sekoitus turskahtaa silmille jos viet pääsi pillun lähelle.Hyi olkoon.Toista se on esim. virolaisten kaunottarien kanssa.
- lisa
ai niinkös... ajattelimpas asiaa ja olen asiakas palvelussa... sekö sinua kiehtoo se ällö ns.. makean haju virolaises... tiedätkös mistä ees puhut... me suomalaiset kylvemme peseydymme melkein eniten maailmas... joten olet saanut todella härskiinnyttävää virolaista =)voikin on voita kuhan on tuoretta =D tsemppiä vaan sulle kandee maistaa miltä valion tuore voi maistuu=D
- urkki
lisa kirjoitti:
ai niinkös... ajattelimpas asiaa ja olen asiakas palvelussa... sekö sinua kiehtoo se ällö ns.. makean haju virolaises... tiedätkös mistä ees puhut... me suomalaiset kylvemme peseydymme melkein eniten maailmas... joten olet saanut todella härskiinnyttävää virolaista =)voikin on voita kuhan on tuoretta =D tsemppiä vaan sulle kandee maistaa miltä valion tuore voi maistuu=D
Pillun haju ja maku on hyvää!!
- hasituu
tuutiitutöötituu...
- lolo
lol
- viesti
Tässä asiallinen viesti, kun nuo aikaisemmat ei kovin sellaisia olleet. Eli pillu maistuu omasta mielestäni hyvälle (olen 16v tyttö). En ole lesbo, ehkä hieman bi, kaikkea pitää kokeilla. Toiset tykkää nuolla pillua, ja toiset ei. Puhdas pillu ei maistu pahalle, eikä haise (jos ei ole mitään sairauksia). Jos karvoituskin on kunnossa, ettei mitään Afrikan sademetsän viidakkoa ympäriltä löydy, niin suihinotto on kiva kokemus, tytöstäkin. Jätkänikin tykkää, ja kaikki muutkin jätkät jotka tunnen.
Puhdas, märkä pillu maistuu hieman suolaiselle, eipä paljon muuta. Mutta namnam, nuolen mielelläni :) - !!!!
Anjovikselle..
- lisa
eheiii.. poikaseni jos kaikki kunnossa... ei mitään tuhduksii... jossain mättää.. eheii maistu erehyit =D
- tietäsisin
se hasituu propanolinolille ja maitsuu
aminohabitukselle
t:pilluinnoulija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468