Yskä rohisee ja vinkuu, jo yli 3 vkoa

En jaksa tätä

Olen käynyt muutamaan otteeseen lääkärillä viimeksi muutama päivä sitten. On otettu CRP jossa ei näkynyt tulehdusta lainkaan, keuhkot kuunneltu aina ja ei mitään kuulu keuhkoista vaan aivan normaalit, se puhalluskoe jossa puhalletaan putkeen ja mittaa jotain keuhkojen tilavuutta tms, tulos oli erinomainen, otettu mycoplasma koe joka oli negatiivinen, aiemmin otettu kaikki allergiatestit, olen ottanut tänä vuonna influenssarokotteen ym... Jonkinlainen keuhkoputkentulehdus minulla on näin lääkäri sanoi, siihen varmuudeksi sain antib kuurin mutta se ei auttanut.
Tämä nyt sitten vaan on kuulemma virus ja näitä on liikkeellä. Yhä vaan jatkuu sellainen, jos yskin, kauhea rohina ja korina kuuluu, samaten hengitys vinkuu välillä uloshengittäessä. Minulla ei ikinä ole ollut tämmöistä.
Onko kellään muulla vastaavaa??? Oletteko saaneet jostain tietystä lääkkeestä tms tähän apua? Niin olen kokeillut myös reseptillä saatuja limaa juoksevammaksi tekeviä lääkkeitä plus jopa sain sellaisen astmapiipun tapaisen, eivät auta. Milloin se rohina oikein loppuu!? Meillä on tätä samantyyppistä ollut perheessä.

2

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13131313131313131313

Ota jotain yskänlääkettä

• deetää.....

Yskänlääkkeitä ei enään suositella kellekkään, koska eivät ole terveellisiä eivätkä auta missään vaivassa.

Hunaja on ainoa, jota suositellaan.

Ja D-vitamiinia.

D-vitamiinia tarvitaan, jotta elimistö tuottaisi mikrobeja tuhoavia peptidejä. Nämä peptidit tuhoavat elimistöön tunkeutuneita taudinaiheuttajia, sieniä, bakteereita ja viruksia. Niitä syntyy valkosoluissa ja hengitysteiden pinnalla, ja ne muodostavat limakalvoille suojamuurin esimerkiksi influenssaviruksia vastaan.

D-vitamiinia 50-125µg/vrk riippuen iästä.

1.8.2012 Euroopan Unionin elintarviketurvallisuuselin EFSA nosti D-vitamiinin turvallisena päiväannoksena pidetyn nuorten (11–17 v) ja aikuisten rajan 100 µg:aan. Vauvojen rajana EFSA pitää nyt 25 µg ja 1–10-vuotiaiden 50 µg päivässä. Lausunnossa mainitaan, että edes 250 µg päiväannoksella ei löydetty mitään haittavaikutuksia.
      http://www.efsa.europa.eu/en/efsajournal/pub/2813.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2244
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      988
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      952
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      853
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe