sain esikoiseni n. 7kk sitten ja mulla on sen jälkeen ollu vasta yhdet menkat, ja niiden olis pitäny alkaa eilen taas mut ei oo näkyny. Mulla on ollu jonku verran raskausoireitakin... närästystä, pahoinvointia ja palelemista, mut en viittis viel tehdä testiä viel ennenku menkat on kunnolla myöhässä..
Kuinka kauan teillä muilla on kestäny et kuukautiskierto on palautunu normaaliks, vai onko ollu jo alusta asti normaali?
sori epäselvä teksti :D
raskaanako?
mietityttää
2
56
Vastaukset
- ....................
Ekat menkat alkoi synnytyksestä 6 viikon päästä eli inhottavasti just ku olin päässy jälkivuodosta eroon ja siitä lähtien tulivat jokakuukausi samalla lailla kp 30.
Imetätkö? Imetys yleensä viivästyttää kuukautisten alkamista ja saa aikaan häiriöitä. Itse imetin kuukauden ja sit vain maito loppu.- alottaja
Kiitos vastauksesta ja juu imetän mä viel jonkin verran, mut ei mulla oo enään hetkeen tullu kunnolla maitoo et korvikkeisiin ollaan siirtymässä nyt ja sillä ajattelinkin että luulis jo kuukautisten tulevan normaalisti kun tuo imetyskin on niin lopuillaan jo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316