sain esikoiseni n. 7kk sitten ja mulla on sen jälkeen ollu vasta yhdet menkat, ja niiden olis pitäny alkaa eilen taas mut ei oo näkyny. Mulla on ollu jonku verran raskausoireitakin... närästystä, pahoinvointia ja palelemista, mut en viittis viel tehdä testiä viel ennenku menkat on kunnolla myöhässä..
Kuinka kauan teillä muilla on kestäny et kuukautiskierto on palautunu normaaliks, vai onko ollu jo alusta asti normaali?
sori epäselvä teksti :D
raskaanako?
mietityttää
2
70
Vastaukset
- ....................
Ekat menkat alkoi synnytyksestä 6 viikon päästä eli inhottavasti just ku olin päässy jälkivuodosta eroon ja siitä lähtien tulivat jokakuukausi samalla lailla kp 30.
Imetätkö? Imetys yleensä viivästyttää kuukautisten alkamista ja saa aikaan häiriöitä. Itse imetin kuukauden ja sit vain maito loppu.- alottaja
Kiitos vastauksesta ja juu imetän mä viel jonkin verran, mut ei mulla oo enään hetkeen tullu kunnolla maitoo et korvikkeisiin ollaan siirtymässä nyt ja sillä ajattelinkin että luulis jo kuukautisten tulevan normaalisti kun tuo imetyskin on niin lopuillaan jo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405645
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234591Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364534Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734330Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264312Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603805- 963202
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170