15cm sopivan kokoinen penis?

X-mies

Mitäs sanotte onko minun penis sopivan kokoinen vai liian pieni? Mahaa vasten painettuna 17cm pitkä (tätä ei tietenkään lasketa, mutta mittasin huvikseni :D). Tyvestä mitattuna 15cm pitkä. Ympärysmitta on tyvestä 12cm ja paksuimmasta kohdasta 13cm.
Kommentoikaa vapaasti. *****ilkaa vaikka jos ette muuta keksi :D

45

13938

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivupersoona Savosta

      Jaa-a, on se varmasti ainakin jonkun mielestä sopiva, mitä mieltä itse olet? Onkohan muuten ollut kovasti sivupersoonia liikkeellä, kun en ole tääl muutamaan päivään käynyt?

      ps. huomenna pukkia

      • X-mies

        Ei ole naiset ikinä sanoneet mitään, siksi kysynkin täältä. Liekkö sitten niin että ei ole ollut mitään sanottavaa vai eivätkö ole uskaltaneet sanoa. Tämän takia on hieman hankalaa arvioida onko sopiva vai ei.


      • X-mies kirjoitti:

        Ei ole naiset ikinä sanoneet mitään, siksi kysynkin täältä. Liekkö sitten niin että ei ole ollut mitään sanottavaa vai eivätkö ole uskaltaneet sanoa. Tämän takia on hieman hankalaa arvioida onko sopiva vai ei.

        Eipä ole naisilla sanottavaa, kun saavat niin keskivertokullia kuin olla ja voi.

        Ainoastaan Asko pitää tuollaista isona, mutta meille muille se vaikuttaa normaalilta.

        Aivan Wikipedian ja RFSUn nykyisten tietojen mukainen. Sopivuutta voit kokeilla sovittelemalla.

        Voi herranjestas tuota kateutta, tuolla "Oletko gay"- tollolla. Lapinlisää täysin normaalikokoisessa kullissa?
        Taitaa kyselijällä olla ouluvähennys itsellään. Muuten tuollainen ei voi olla ymmärrettävissä.

        Tuo -vaivaiskulli- on niin pihalla oikeasta maailmasta. Valittaa jatkuvasti, kuinka pieni hänen 18/13-munansa on ja ikinä ei ole arvannut sitä kenellekään tarjota.


    • Oletko gay?

      Mahaa vasten mitattuna 17cm? Oliko nollapää persesilmässäsi vai terskassasi, jolloin poikakaverisi luki mittatuloksen persesilmäsi puolelta?
      Taitaa olla lapinlisää mitoissa?

      • X-mies

        Nauroin tälle kommentille XD En ole homo ja tuo mahaa vasten painaminen oli vaan jännä kokeilu kun joskus olen tältä palstalta lukenut " Mahaa vasten painaen on X mittainen" tms.
        Muuten mitat on täysin oikeat.


      • Anonyymi

        Peniksen pidennys pillerit - https://nplink.net/McrUPjVc
        Olen käyttänyt sitä 6 viikkoa. Penikseni on jo 2 cm suurempi.


    • Kyllä toi pieneltö vaikuttaa. Mulla on pituutta munan yläpuolelta häpyluusta mitattuna n. 18 senttiä ja ympärysmitta suurimman osan varresta samat 13 senttiä kuin sulla.

      Pituus saattaisi ehkä riittää, tosin siitäkään en ole niin vakuuttunut, mutta onhan tällainen toivottoman ohut.

    • 20+ lerssi

      Kaikki alle 20cm pituiset on pikkupippeleitä!

    • Kelpais

      Kyllä minulle ainakin kelpaisi tuon kokoinen penis. Omien kokemuksien perusteella keskikokoinen . Tekee varmasti hyvää naiselle ja itsellesi

    • UUH

      Ihan OK. Ei mikään jätti, mutta ei todellakaan aivan onneton.

    • ppppqqq

      Just sopiva tuo 15 cm. Helpompi ottaa suihin, ei väsy suu ja jaksaa pidempään imutella. Lisäksi just ton kokoista on mukava runkata, eikä sen omistaja ole täynnä omaa isoa kulliansa. Näin se vaan menee.

    • Jaanakor

      Tuohan on keskivertokullia 13-14cm isompi,n.1% miehistä on yli 16cm.

      • Hah hah...
        Tuliko hyvä mieli?


      • Öylätti

        Jaana kertoo muten asiat on.


      • Öylätti kirjoitti:

        Jaana kertoo muten asiat on.

        Asko kertoo mitä haluaa itsensä uskovan. Vai mitä Ake?

        1% miehistä omistaa normaalin 16-senaisen kullinpätkän? Melko veikeää :D


    • Ihan normimittanen ei tartte pelätä ettei naiset pitäis.

    • tätyli

      Kyllä on ihan kunnollinen kulli sulla, anna painaa vaan. Kokemuksesta voin sanoa, että ei se iso niin hyvä ole. Normi koko on parempi.

    • 14v_veikka_k

      30 senttii sen pitää olla

      • anniinav

        siis mäkin haluisin 30 cm kyrvän suuhuni mut yleensä ne on pienempii mut hyvii silti Aniina


      • 35cm

        Mulla on 35 cm ja 18cm paksu. Olen silti terveen itsetunnon omaava mies.


    • 1111

      Just sopiva :)

    • 15cm-muna

      Minulla 15 cm ja ympäryys mitta 14 cm. Ei ole naiset valittaneet koskaan pituudesta. Pituus eiole kaikki vaan miehellä on myös kieli ja sormet jolla hoidella naista

    • Kiristä

      Niin varnaan

    • Pyllyyn

      Paksuus on anaaliseksiin hyvän kokoinen, mutta vaginaan liian pieni. Pituus on molempiin aivan riittävä.

      • Mielikuvitusrikashomo

        Olen samaa mieltä. Olet siis bottom?


      • Mielikuvitusrikashomo kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Olet siis bottom?

        Onhan se Askokin vielä hengissä... Pelkäsin jo, että olisi tukehtunut kullikateuteen.


    • lehtoisiti

      Alle 18-senttiset on keskikokoisia
      23,5 cm on hyväksyttävä koko

    • Dick_Pettersson

      15cm on liian pitkä alle 160 naiselle. 160 - 170cm tapaukselle just passeli. 175cm nainen tarvitsee 15 - 17cm ja 180cm vähintään 17cm, mutta maksimissaan 18cm. 18cm on käytännössä todella harvinainen ja yleensä mittausvirhe. Suomessa 20cm kikkeleitä on käytännösssä ehkä 50kpl ja ne on laitoksissa makaavilla vammaisilla. Loput on älykääpiöiden mittavirheitä. Keskipakauus Suomessa on 10cm. Suomessa on paljon mittataidottomuudesta kärsiviä ja se selittää tilastojen ja oletettujen mittausten ristiriitdan.

      • Homostelija

        En tykkää tästä totuudesta. Miksi kerrot sen meille? Tulee paha mieli.


      • Homostelija kirjoitti:

        En tykkää tästä totuudesta. Miksi kerrot sen meille? Tulee paha mieli.

        Miksi vastasit itsellesi? Tuli hyvä mieli. Juttusi ovat edelleen hauskoja.

        Mistä kuvitelma vammaisten isoista? Pitääkö olla vamma, että olisi iso?


    • olehuoleti

      soiva peli on.

    • Nämä vastaukset tällä palstalla naurattaa enemmän kuin hauskat kotivideot, jatkakaa samaan malliin :)

    • jfjfj89

      Itelläni on 14 cm penis ja 11 cm juuresta mitattu.Toivottavasti kelpaa jollekkin

      • Häsky

        Hyvä patukka sulla. Ei särje paikkoja, mutta tuntuu. Käytä sitä...


      • H-X--

        Liian pieni. Mittaa perseestä asti, niin kelpuuttan sinut homostelemaan.


      • H-X-- kirjoitti:

        Liian pieni. Mittaa perseestä asti, niin kelpuuttan sinut homostelemaan.

        Onko sinulla haaveissa tuollaista liki keskikokosta isomppi?

        Homostella voi joka koon peniksellä. Homostelu ei ole pelkkää penistelyä, tiedä se, sinä Oulun paksu lahja maailmalle :D


    • parasparempi

      Yli 15cm joutuvat tekemään etätyötä. Jos haluaa lähietäisyydelle, niin pitää olla alle 15cm, ja paksuutta saa olla n. 4cm halkaisijaltaan.

      • Häxä

        Nö mun pärssieen söpii isömpikin ja öliss suotavaa olla isompi ku kölmtöist sänttinen.


    • Anonyymi

      Hyvän kokoinen on.just sopiva mun seksiin

    • Anonyymi

      Itse olen varattu mies isolla varustuksella. Oikeasti päältä mitattuna 19cm ja paksuus 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen. Käsittääkesi sadasta miehestä noin parilla voi olla. Olen 180cm hyväkroppainen sixpäkkinen siis komeaksikin kehuttu mies. Naimisissa jo kauan uskollisesti. Kova halu ois nyt tullut kokeilla mitä voisin kokemuksella ja koollani vieraalle naiselle tuottaa..
      Jos joku nainen lukee tän ja miettii halua kokeilla oikeasti "isoa" niin voidaanko siitä jutella. Laita silloin viesti spostiin, helmi.7 (ät) meiliboxi.fi.

      • Anonyymi

        Onko tullu viestii


      • Anonyymi

        Haluisin ehkä kokea sillein kerran mutta onki vanha viesti


    • Anonyymi

      Täält­­ä löydät nop­­­easti suku­pu­­­olt­­­a, suh­tei­­­ta, tre­­­ff­­­it 👉 http://7vip.biz/H/E9a5X1

    • Anonyymi

      Mulla on 15.5cm,paksu 5 cm ja vaimo on ollut kovin tyytyväinen.Hän on saanut orgasmin kun olen ensin kielellä lirputtanut clitorista ja kun hän on alkanut kipristellä varpaitaan ja jännittää jalkojaan olen alkanut puikottamisen.Monesti on tultu yhtä aikaa.Ja jos tulen ensiksi jatkan clitoriksen sivuttain lirputtamista niin että hän tulee.
      On se ihanaa,vielä ihanampaa on pimppaa nuoleskella jos hän on antanut kaverille ensin.Näin bi sex kimpassa.

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­i s­­ek­si­tea­tteri avautu­u Suome­en! Ku­­tsumme kai­­­kk­i. Il­moit­tau­tum­­ine­­n ry­­hmäämm­­­e tä­­­äl­­l­­­ä 👉 http://seisinka.net/H/O4d4D1

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe