Ateisteilla on aika heikko yhteenkuuluvuuden tunne, mutta jospa tämän kerran tekisitte poikkeuksen. Yksi ateisti on joutunut rauhan ja lapsirakkauden uskonnon edustajien uhkailujen kohteeksi.
http://markusjansson.blogspot.fi/2015/01/sain-uhkausviesteja-rauhan-ja.html
Miettikää tykönänne, miten parhaiten torjusitte islamin iskun tässä tapauksessa. Hyvällä yhteistyöllä varmasti pystytte siihen.
Ateistien yhteistoimintaa kaivataan
47
245
Vastaukset
- -s-
Tuttishan alkaa olla sarkasmissaan SamiA-taajuuksilla.
Lainaus tuosta blogista:
"Ei poliisi näille mitään tee. Ei Suomessa poliisiin voi luottaa. Eikä oikeuslaitokseenkaan."
Hörhöjä on ateisteissakin.Ja lehti (ei kun kaveri itse) jatkaa:
"Sitä paitsi, minua edelleenkin koetetaan saada poliisikuulusteluihin ns. linkkikiihotusjutussa. Jos menen poliisin puheille, voivat napata munt kiinni ja kuulustella siitä. "
Taitaa mennä säälipisteet tämän kaverin kohdalla hukkaan.- Kalapagos (ei kirj.)
agnoskepo kirjoitti:
Ja lehti (ei kun kaveri itse) jatkaa:
"Sitä paitsi, minua edelleenkin koetetaan saada poliisikuulusteluihin ns. linkkikiihotusjutussa. Jos menen poliisin puheille, voivat napata munt kiinni ja kuulustella siitä. "
Taitaa mennä säälipisteet tämän kaverin kohdalla hukkaan.Sananvapaus on minulle ns. pyhä arvo, mutta jos joku päällystää koraanin sivut pökäleillä ja silavalla niin, mitä siitä voi sanoa? En kannata. Satiirilla on yleensä jokin tarkoitusperä, mutta itse en näe tälläisella toiminnalla, mitään muuta tarkoitusta kuin loukkaaminen. Loukkaaminen loukkaamisen vuoksi on eri asia kuin pureva ja terävä satiiri.
Todettakoon, että valitettavasti sananvapaus ei tunne eroa huonon ja hyvän "kritiikin" välillä, kuten Kaarne totesi toisessa ketjussa. - Jaa miksi?
agnoskepo kirjoitti:
Ja lehti (ei kun kaveri itse) jatkaa:
Taitaa mennä säälipisteet tämän kaverin kohdalla hukkaan."Taitaa mennä säälipisteet tämän kaverin kohdalla hukkaan."
Ilmeisesti vain siksi, koska jumalanpilkka on Suomessa rikos. Kannatatko ko. lakia? - kristitty *
Kalapagos (ei kirj.) kirjoitti:
Sananvapaus on minulle ns. pyhä arvo, mutta jos joku päällystää koraanin sivut pökäleillä ja silavalla niin, mitä siitä voi sanoa? En kannata. Satiirilla on yleensä jokin tarkoitusperä, mutta itse en näe tälläisella toiminnalla, mitään muuta tarkoitusta kuin loukkaaminen. Loukkaaminen loukkaamisen vuoksi on eri asia kuin pureva ja terävä satiiri.
Todettakoon, että valitettavasti sananvapaus ei tunne eroa huonon ja hyvän "kritiikin" välillä, kuten Kaarne totesi toisessa ketjussa.Sananvapaus ei kai tunne lain osalta eroa huonon ja hyvän "kritiikin" välillä, mutta laki on vain yksi osa moraalinormistoa tai miten tuon nyt sanoisi. Ovat myös sellaiset kuin yleinen oikeuden- ja moraalintaju sekä yksinkertaisesti vain kansan henkinen sivistystaso. Minua ei oikein huvittaisi asua maassa, joka on henkisesti kuin sikolätti, ja jossa tahallista ilkeyttä arvostetaan.
- -s-
kristitty * kirjoitti:
Sananvapaus ei kai tunne lain osalta eroa huonon ja hyvän "kritiikin" välillä, mutta laki on vain yksi osa moraalinormistoa tai miten tuon nyt sanoisi. Ovat myös sellaiset kuin yleinen oikeuden- ja moraalintaju sekä yksinkertaisesti vain kansan henkinen sivistystaso. Minua ei oikein huvittaisi asua maassa, joka on henkisesti kuin sikolätti, ja jossa tahallista ilkeyttä arvostetaan.
Maasta pääsee poiskin. Esimerkiksi Ugandaan, jossa ei pakana silmille hypi. Venäjä lienee myös nykyään uskovien mieleen.
- kristitty *
-s- kirjoitti:
Maasta pääsee poiskin. Esimerkiksi Ugandaan, jossa ei pakana silmille hypi. Venäjä lienee myös nykyään uskovien mieleen.
Ahaa, siis pakanat arvostavat tahallista ilkeyttä? Kyllä minä tunnen pakanoita, jotka eivät arvosta, oli kysymys uskonnosta tai mistä tahansa.
- -s-
kristitty * kirjoitti:
Ahaa, siis pakanat arvostavat tahallista ilkeyttä? Kyllä minä tunnen pakanoita, jotka eivät arvosta, oli kysymys uskonnosta tai mistä tahansa.
Harva kai sitä arvostaa. Ajattelin vain ehdottaa sinulle maita, joissa useammakin todistuksen (mm. Profetia-palstalta voit näitä lukea) mukaan ovat asiat huomattavasti Suomea paremmalla tolalla, noin niinkuin kristityn kannalta.
- kristitty *
-s- kirjoitti:
Harva kai sitä arvostaa. Ajattelin vain ehdottaa sinulle maita, joissa useammakin todistuksen (mm. Profetia-palstalta voit näitä lukea) mukaan ovat asiat huomattavasti Suomea paremmalla tolalla, noin niinkuin kristityn kannalta.
Minä kyllä tarkoitin maan yleistä henkistä tasoa asiassa kuin asiassa. Jos sinulle uskonto on niin paha kivi kengässä, ettet ajattele muuta kuin sitä, niin ehkäpä et jostain syystä välittäisi muuttaa Pohjois-Koreaan, mutta muuta Japaniin, se on kuulemma hyvin sekulaari maa, ainakin julkisesti. Siellä voit sitten yrittää vieroittaa itseäsi ajattelemasta vain uskontoa.
Kalapagos (ei kirj.) kirjoitti:
Sananvapaus on minulle ns. pyhä arvo, mutta jos joku päällystää koraanin sivut pökäleillä ja silavalla niin, mitä siitä voi sanoa? En kannata. Satiirilla on yleensä jokin tarkoitusperä, mutta itse en näe tälläisella toiminnalla, mitään muuta tarkoitusta kuin loukkaaminen. Loukkaaminen loukkaamisen vuoksi on eri asia kuin pureva ja terävä satiiri.
Todettakoon, että valitettavasti sananvapaus ei tunne eroa huonon ja hyvän "kritiikin" välillä, kuten Kaarne totesi toisessa ketjussa."Sananvapaus on minulle ns. pyhä arvo, mutta jos joku päällystää koraanin sivut pökäleillä ja silavalla niin, mitä siitä voi sanoa?"
Oliko tuossa kyse nyt esillä olevasta henkilöstä?
Jos ja kun poliisi etsii häntä kuultavaksi, kaveri on tainnut jo ylittää lain sallimat sananvapauden rajat. Sananvapautta voidaan kyllä pitää demokraattisessa yhteiskunnassa fundamentaalina arvona, mutta silläkin on rajansa, jotka samaisen yheiskunnan lainsäädäntö asettaa.
Itse en näe tarvetta solidaarisuuteen kaveria kohtaan, joka omien tekojensa takia joutuu pakoilemaan poliisia.- Kalapagos (ei kirj.)
agnoskepo kirjoitti:
"Sananvapaus on minulle ns. pyhä arvo, mutta jos joku päällystää koraanin sivut pökäleillä ja silavalla niin, mitä siitä voi sanoa?"
Oliko tuossa kyse nyt esillä olevasta henkilöstä?
Jos ja kun poliisi etsii häntä kuultavaksi, kaveri on tainnut jo ylittää lain sallimat sananvapauden rajat. Sananvapautta voidaan kyllä pitää demokraattisessa yhteiskunnassa fundamentaalina arvona, mutta silläkin on rajansa, jotka samaisen yheiskunnan lainsäädäntö asettaa.
Itse en näe tarvetta solidaarisuuteen kaveria kohtaan, joka omien tekojensa takia joutuu pakoilemaan poliisia."Oliko tuossa kyse nyt esillä olevasta henkilöstä?"
Katsoin aloituksen linkkiä ja sen mukaan näin näytti olevan. - Nuor. konst.
Poliisi toimii vasta sitten kun jotain tapahtuu. Ennalta ehkäisevää toimintaa ei poliisi käytännössä harjoita.
Nuor. konst. kirjoitti:
Poliisi toimii vasta sitten kun jotain tapahtuu. Ennalta ehkäisevää toimintaa ei poliisi käytännössä harjoita.
Laiton uhkaus kai lasketaan "tapahtumaksi".
- -s-
kristitty * kirjoitti:
Minä kyllä tarkoitin maan yleistä henkistä tasoa asiassa kuin asiassa. Jos sinulle uskonto on niin paha kivi kengässä, ettet ajattele muuta kuin sitä, niin ehkäpä et jostain syystä välittäisi muuttaa Pohjois-Koreaan, mutta muuta Japaniin, se on kuulemma hyvin sekulaari maa, ainakin julkisesti. Siellä voit sitten yrittää vieroittaa itseäsi ajattelemasta vain uskontoa.
Höpsistä. Minun puolestani kuka tahansa saa uskoa ihan mihin huvittaa. Viihdyn Suomessa oikein hyvin. Mielestäni Suomi ei ole henkinen sikolätti. Sille en voi mitään jos se sinun mielestäsi on sitä.
- fda
Tuttiksella on ateisti kaverina. Yllättävää.
- fda
tuttumies kirjoitti:
Voi ollakin, mutta tätä Markusta en tunne. Olen vain huolestunut.
Oletko huolestunut että hän on parempi trollaaja kuin sinä?
- ...
Kuules nyt Tuttumies.
Je suis Charlie senkin terroristi!- itepähän valitsit
You are targeted. PU-PUUUMMMM!
- Aada@
tuttumies
Eikö olisi nyt kuitenkin parempi että tuttumies vain hoitelisi niitä omia ja seurakuntansa ongelmia.
Jos ateisteilla on mielestäsi heikko yhteenkuuluvuuden tunne, niin miten sinä sitä haluaisit parantaa? Vai onko tarkoituksesi vain käydä esittelemässä, mikä on ongelma ja jättää homma siihen kuin koira..."...onko tarkoituksesi vain käydä esittelemässä, mikä on ongelma ja jättää homma siihen..."
Huolestuin noista uhkailuista, enkä tämän enempää taida asiassa voida tehdä, joten olet varmaankin oikeassa.- Aada@
tuttumies kirjoitti:
"...onko tarkoituksesi vain käydä esittelemässä, mikä on ongelma ja jättää homma siihen..."
Huolestuin noista uhkailuista, enkä tämän enempää taida asiassa voida tehdä, joten olet varmaankin oikeassa.tuttumies
Onko tuossa jokin mielestäsi uhkailua? Olisiko sinun hyvä kehittää itseäsi paksunahkaisemmaksi, koska en uhkaillut?
Mitä tai miten olisit asian halunnut kuulla? - Aada@
Aada@ kirjoitti:
tuttumies
Onko tuossa jokin mielestäsi uhkailua? Olisiko sinun hyvä kehittää itseäsi paksunahkaisemmaksi, koska en uhkaillut?
Mitä tai miten olisit asian halunnut kuulla?tuttumies
Luin uudestaan viestisi ja tarkoititkin tuota aloitusta, etkä minun viestiäni. Käsitin ilmeisesti väärin.
Voithan sinä täällä keskustella muiden mukana ja miettiä miten tuollainen uhkausten ja väkivallan kierre voitaisiin vähitellen sammuttaa.
Ei siihen luultavasti ole mitään helppoja ja nopeita ratkaisuja. Vähitellen kuitenkin myönteisiä asioita tapahtuu.
- toi on hölmö
Olen ateisti, mutta en tunne olevani samaa sakkia hänen kanssaan vähän tutkittuani hänen tekstejään.
Onko trolleilla mitään yhteistä toimintaa?
Poliisi. Hengeen ja terveyteen kohdistuvista uhkauksista voi ilmoittaa poliisille.
Ateistit eivät ole mikään viranomaistaho. Tosin voisin uskoa että Tuttislovakian seurakunnassa on omat supot, verokarhut, tuomioistuimet ja miksei jopa vankilatkin.Vähän paha on mennä ilmoittamaan, jos itse pakoilee poliisia, kuten kirjoittaja on ilmoittanut. Asettamalla itsensä lain ulkopuolelle, luopuu käytännössä myös lain suojasta.
Viimeinen väite on melko kova, mutta tietystä näkökulmasta asia on näin.
Jaa a.
"Yksi ateisti on joutunut rauhan ja lapsirakkauden uskonnon edustajien uhkailujen kohteeksi."
Rauhan ja rakkauden uskonnossakin voi piillä yksittäisiä dorkia.
"Miettikää tykönänne, miten parhaiten torjusitte islamin iskun tässä tapauksessa. Hyvällä yhteistyöllä varmasti pystytte siihen."
Nuo vouhkoilijat tuolla eivät ole sama kuin iso-osa muslimeista tuttis.Kiitos kaikille tähän mennessä vastanneille. Huolestuin asiasta ja ajattelin, että siitä tiedottaminen voisi toimia pienenä apuna. Tämä riittänee omalta osaltani.
- Veikkaan että ei
jason_dax kirjoitti:
Eli sait vittuilukiintiösi täytettyä.
Bravo! Ateistit ei ole esittänyt viimeisen vuoden aikana yhtään ainutta tärkeää kysymystä ja vastaukset ei ole aiheuttanut mitään ajattelemisen aihetta.
Miten on vuoden 2015 kanssa, tapahtuuko mitään edistystä! - Ei elämää?
Veikkaan että ei kirjoitti:
Bravo! Ateistit ei ole esittänyt viimeisen vuoden aikana yhtään ainutta tärkeää kysymystä ja vastaukset ei ole aiheuttanut mitään ajattelemisen aihetta.
Miten on vuoden 2015 kanssa, tapahtuuko mitään edistystä!Luuserilla on ollut viime vuonna aikaa lukea kaikki viestit.
Mieti sinä tykönäsi, elätkö itse yhtään parempaa elämää riitteinesi kuin islamilaisetkaan. Sinun ei tulisi yhtään ylpeillä siinä kuin "parempana ihmisenä". Kristitty koittaa olla kaikkein oikeimmassa asemassa maailmassa, vaikka ei ole yhtään sen oikeammassa kuin islamilaisetkaan. Kummallakin taholla on hurahtanut usko elämän tärkeimmäksi, joten et edes poikkea siitä.
Yleensä kun esim. Richard Dawkins esittää että "uskonto on irrationaalista ja se aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia" niin heti kristitty vastaa omasta puolestaan vaikka ateisti tarkoittaisikin KAIKKIA mahdollisia uskontoja!! En ole ateisti vain kristinuskolle vaan KAIKILLE uskonnoille.
Sitten yhteenkuuluvuudesta! Mikä sen mittari taas on sitten itse kristityn mielestä mikä on tarpeeksi yhteenkuuluvuutta niin kuin yleisellä tasolla? Ateistillakin on perhe, ystävät, sukulaiset ja mahdollisuuksien mukaan työkaverit jne. Luulisin, että ne ovat tärkeintä mitä elämässä ihmisellä voi olla, joista tulee se yhteenkuuluminen! Sinulle uskovalle sellainen ei riitä vaan sinun tulee käydä käydä kirkossakin!! Eikö esimerkiksi Metallirockin keikalla käyminen yhdessä ison kaveriporukan kanssa luo yhteenkuuluvaisuuden tunnetta yhtälailla kuin teidän seurakunta messunnekin!?- woijoij
"uskonto on irrationaalista ja se aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia"
Harhausko aiheuttaakin ja ateismi on yksi harhauskoista. Dawkins ripusti silmukan omaan kaulaansa. woijoij kirjoitti:
"uskonto on irrationaalista ja se aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia"
Harhausko aiheuttaakin ja ateismi on yksi harhauskoista. Dawkins ripusti silmukan omaan kaulaansa.Mutta et käsitä harhauskostasi mitään, koska et halua käsittää ja yksi harha tuhanisista muista harhoista on kristinusko!
- Nasse.
Tuttumies, aivopierujen äiti, on vielä elossa :)
Wanha sanalasku, mikäs pahan tappaisi, pitää tässäkin paikkansa. Kuinka olet oman, edustamasi väkivaltauskonnon osalta toiminut sen eteen etteivät oisuskoiset tai uskonnottomat joutuisi lahkosi "kirouksen alle" kuten voidaan todeta niin usein tapahtuneen?En tiedä onko kukaan tutkinut sitä kuinka suuren hiilijalanjäljet ovat aiheuttaneen uskisten "aivopäästöt"?
Kyllä ne olisi pitänyt ottaa huomioon Kioton ilmasto palaverissa.
- Kenraali Kuustonen
Jännää tämä ateistien ja teistien keskinäinen halveksunta, pilkkaaminen ja lähes pakkomielteinen cybersotiminen. Ainoa ero Suomi24-sotilaiden ja esim. muslimien välillä on se, että täällä ei vielä olla välitetty mielenilmauksia luodein ja pommein. Olette noloa vänkäkeeporukkaa. Vänk vänk pakko vänkätä vänk vänk!!! Aina itkemässä ja hakemassa tilanteita, että voi vähän näpäyttää. Ilmeisesti Suomi24ssa porukat on pääosin työttömiä, peruskoulu pohjalla. Noloa. Niiiin noloa.
- Veikkaan että ei
Mikä on ateistin elämän tarkoitus? se on......Richard Dawkins.......fantasia maailma
Miten ateisti voi löytää elämänsä tarkoituksensa? Tietenkin .......Richard Dawkins......valhekirjallisuudesta. . - 5+7
Mitä mielestäsi tällaisilla yleisillä keskutelupalstoilla sitten tulisi tehdä? Harrastaa tuollaista huonoa vitttuilua?
- -s-
Peruskoulupohja on muuten yhdyssana. Ne opetetaan jo peruskoulussa. Käyhän se loppuun.
- ohgod
-s- kirjoitti:
Peruskoulupohja on muuten yhdyssana. Ne opetetaan jo peruskoulussa. Käyhän se loppuun.
Miksi niiden muslimeiden pitää tulla tänne Suomeen v...tuilemaan ja uhkailemaan, jos ei meikäläinen elämänmeno ja sanomisen vapaus maita? Sehän se tässä kai peruskysymys on. Jos islam kerran on rauhan uskonto, niin mikäs hätä heillä olisi jossain rauhallisessa islamilaisessa maassa.
Veikkaan että ei kirjoitti:
Mikä on ateistin elämän tarkoitus? se on......Richard Dawkins.......fantasia maailma
Miten ateisti voi löytää elämänsä tarkoituksensa? Tietenkin .......Richard Dawkins......valhekirjallisuudesta. .Mistä kristitty valheensa löytää elämäänsä tietenkin raamatustaan...ja mieluiten Mooseksen lain puolelta! Ihmiset joilla on tärkeintä elämässään kristinusko tulisi laittaa pakkohoitoon...eläkää te sitten siellä taivaassa, kunhan antaisitte muiden elävän täällä kukin haluammallaan tavoin.
Ei kristitty islamilaisesta eroa!ohgod kirjoitti:
Miksi niiden muslimeiden pitää tulla tänne Suomeen v...tuilemaan ja uhkailemaan, jos ei meikäläinen elämänmeno ja sanomisen vapaus maita? Sehän se tässä kai peruskysymys on. Jos islam kerran on rauhan uskonto, niin mikäs hätä heillä olisi jossain rauhallisessa islamilaisessa maassa.
"Miksi niiden muslimeiden pitää tulla tänne Suomeen v...tuilemaan ja uhkailemaan, jos ei meikäläinen elämänmeno ja sanomisen vapaus maita? "
Miksi sinun itsesi mielestä "oikeamielinen" pitää olla vi**uilemassa islamilaisille tai muille uskonnostasi ulkopuolella oleville tahoille?!
Turha teidän on esittää mitään mielipiteitä, että islamiusko olisi jokin uhka Suomessa, koska ne ovat todellisuudessa vain kristityille uhka eikä näin ollen koko Suomen väestölle. Samaa hapatatte homoseksuaaleistakin päivät pitkät, että he olisivat jokin uhka meille heteroille tai jollekin avioliitolle. Edelleenkin vaikka avio-oikeus annettiin homoseksuaaleille niin eihän teidän tarvitse avioliittoanne mitätöidä ajatuksellanne: "avioliitto on naisen miehen välinen". Ei avioliittoja tällöin heteroilta kumota tai kaupan kassajonossa ketään tule teidän tuhkaluukkunne kautta työntämään kalua, vaikka se varmaankin saattaisi olla se ainut tyydytys, mitä koskaan ahdasmielisessä elämässänne olisitte saaneet!- Ei paljon naurata!!!
ateisti1982 kirjoitti:
"Miksi niiden muslimeiden pitää tulla tänne Suomeen v...tuilemaan ja uhkailemaan, jos ei meikäläinen elämänmeno ja sanomisen vapaus maita? "
Miksi sinun itsesi mielestä "oikeamielinen" pitää olla vi**uilemassa islamilaisille tai muille uskonnostasi ulkopuolella oleville tahoille?!
Turha teidän on esittää mitään mielipiteitä, että islamiusko olisi jokin uhka Suomessa, koska ne ovat todellisuudessa vain kristityille uhka eikä näin ollen koko Suomen väestölle. Samaa hapatatte homoseksuaaleistakin päivät pitkät, että he olisivat jokin uhka meille heteroille tai jollekin avioliitolle. Edelleenkin vaikka avio-oikeus annettiin homoseksuaaleille niin eihän teidän tarvitse avioliittoanne mitätöidä ajatuksellanne: "avioliitto on naisen miehen välinen". Ei avioliittoja tällöin heteroilta kumota tai kaupan kassajonossa ketään tule teidän tuhkaluukkunne kautta työntämään kalua, vaikka se varmaankin saattaisi olla se ainut tyydytys, mitä koskaan ahdasmielisessä elämässänne olisitte saaneet!Islam on tehnyt melkoisen maihinnousun, vaikka asiasta ei olekaan tarkkoja lukuja, koska useat EU-maat eivät rekisteröi väkeä uskonnollisen taustan perusteella. Joitakin lukuja sen sijaan on antaa vuodelta 2010
Ranskassa asustaa eniten muslimeja, 6 miljoonaa, määrä joka siis on kaksinkertaistunut vuoden 1980 jälkeen.
Saksassa 4 miljoonaa
Britanniassa 2 miljoonaa.
Alankomaissa 2 miljoonaa, joka myös on tuplaantunut vuoden 1980 jälkeen.
Ruotsissa 0,8 miljoonaa, joka on peräti kolminkertaistunut vuoden 1980 jälkeen. Tanska 0.7 miljoonaa (25 000 vuonna 1982).
Italia 1.4 miljoonaa (120 000 vuonna 1982)
Espanja 1.5 miljoonaa (120 000 vuonna 1982).
Kreikka 1 miljoonaa,
Belgia1 miljoonaa,
Itävalta1 miljoonaa (80 000 vuonna 1982).
Melkoisia lukuja siis. - Vertailun vuoksi
Ei paljon naurata!!! kirjoitti:
Islam on tehnyt melkoisen maihinnousun, vaikka asiasta ei olekaan tarkkoja lukuja, koska useat EU-maat eivät rekisteröi väkeä uskonnollisen taustan perusteella. Joitakin lukuja sen sijaan on antaa vuodelta 2010
Ranskassa asustaa eniten muslimeja, 6 miljoonaa, määrä joka siis on kaksinkertaistunut vuoden 1980 jälkeen.
Saksassa 4 miljoonaa
Britanniassa 2 miljoonaa.
Alankomaissa 2 miljoonaa, joka myös on tuplaantunut vuoden 1980 jälkeen.
Ruotsissa 0,8 miljoonaa, joka on peräti kolminkertaistunut vuoden 1980 jälkeen. Tanska 0.7 miljoonaa (25 000 vuonna 1982).
Italia 1.4 miljoonaa (120 000 vuonna 1982)
Espanja 1.5 miljoonaa (120 000 vuonna 1982).
Kreikka 1 miljoonaa,
Belgia1 miljoonaa,
Itävalta1 miljoonaa (80 000 vuonna 1982).
Melkoisia lukuja siis."Ranskassa asustaa eniten muslimeja, 6 miljoonaa, määrä joka siis on kaksinkertaistunut vuoden 1980 jälkeen."
Väkiluku n. 66 miljoonaa. Muslimeja alle 10 %.
"Saksassa 4 miljoonaa"
Väkiluku n. 81 miljoonaa. Muslimeja alle 5 %.
"Britanniassa 2 miljoonaa."
Väkiluku n. 63 miljoonaa. Muslimeja alle 3,5%.
"Alankomaissa 2 miljoonaa, joka myös on tuplaantunut vuoden 1980 jälkeen."
Väkiluku n. 17 miljoonaa. Muslimeja n. 12 %. - fda
ohgod kirjoitti:
"Jos islam kerran on rauhan uskonto, niin mikäs hätä heillä olisi jossain rauhallisessa islamilaisessa maassa. "
Ne ei ymmärrä mihin tulevat ja muuttuvat enemmän konservatiivisiksi koettuaan kulttuurishokin. Aina uskonnoissa pelätään vapautta, sitä että joku voi olla toisenlainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730