Tuossa otsikossahan se epäselvästi lukee.
Eli miten saan tällaisen mouseclick eventin:
Hiiren klikkaus kuvaan --> Videon pätkä näkyviin --> Siirtyy seuraavalle sivulle.
Ideana siis tehdä nettisivusta talo, jonka ikkunoita yms. ovia klikkailemalla pääsee talon eri huoneisiin, eli toisin sanoen sivuille, lyhyen videonpätkän kautta.
Kuvalinkit ja taustakuvan laiton siis kyllä osaan mutta tämä videonpätkä vielä siihen ja siirtyminen toiselle sivulle.
En ole varma tuliko viesti oikeaan osoitteeseen, mutta päättelin että tämä hoituu html ja css -koodeilla.(?)
Mouse click event kuvaan, josta videoon ja uudelle sivulle.
jeps23
2
263
Vastaukset
EI onnistu html/css mikään Mouse click event. Javascrit on tuollaisiin ratkaisu.
Tosin etkö voi tehdä kuvasta linkkiä videoon.
Jotenkin se Javascriptillä onnistuu koodaamalla "kun video loppuu avataan uusi sivu"
Minusta ei ole Javascript taitajaksi että siihen loppuu minun avut.
html5 osaamisellakin tuo saattaisi onnistua.- jeps23
Selvä, kiitosta.
Pitääpäs katsoa sitä Javascriptiä jos ymmärtäisi jotain siitä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450