Pelasin joukkueessa. Kaverit kasvoivat ohi. Itse jäin hinteläksi. Rooli hiipui vilttiketjuun. Muut rupesivat tytöttrlemään. Sovittiin joukkueen johtajan kanssa että voin pyöriä mukana jos siirryn apuvalmentajaksi.
Uintiin ja saunottiin. Oli syksyisen pimeää mökillä. Ne sanoi että tytöllä on tiukan nököinen pyllä. Minua ne tarkoitti.
-
Jos haluat kuulla lisää kysy.
Joukkueen oma
2
2497
Vastaukset
- Lätkäpoju
Tottakai, kerro koko stoori!
Pelasin joukkueessa. Kaverit kasvoivat ohi. Itse jäin hinteläksi. Rooli hiipui vilttiketjuun. Muut rupesivat tytöttelemään. Sovittiin joukkueen johtajan kanssa että voin pyöriä mukana jos siirryn apuvalmentajaksi.
Uintiin ja saunottiin. Oli syksyisen pimeää mökillä. Ne sanoi että tytöllä on tiukan näköinen pylly. Minua ne tarkoitti. Mutta ei sen kummempaa. Suunniteltiin tulevia turnauksia.
Seuraavalla viikolla näin ravintolassa valmentajaa vaimonsa kanssa. Ei sen kummempaa. Mutta se vaimo tuli juttelemaan. Kyseli niistä nimittelyistä. Äkisti se painoi mut seinää vasten. Potki mun jalat levälleen. Tunki itsensä siihen väliin. Painoi lantiolla mun lantiota. Kysyi haluaisinko olla se joukkueen tyttö. Sellainen kimppakiva. Olin sitä itsekkin ajatellut. Nyt en voinut kuin punastella ja nyökyttää. Se töytäisi mua rajusti. Sano se ääneen. Nussikaa mua, huokaisin
Voisitko avata vaikka tänne sähköpostin niin voisin laittaa loput tapauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun523779Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182807Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6422460Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202107KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar872081Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441781- 221723
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431665Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281486