Olemme muuttamassa toiselle paikkakunnalle pienempään asuntoon.
kysyisin nyt jos joku tietää niin vuokravakuuden hakemisesta sossusta?
Haenko sitä nykyiseltä paikkakunnalta vai tulevalta?
vuokravakuus?
2
186
Vastaukset
- ölknölkm
Et voi olla asunnossa kirjoilla ennen kuin olet sinne muuttanut ja aika moni vuokranantaja vaatii että se vuokravakuus on maksettu ennen vuokrasopimuksen allekirjoitusta/muuttoa. Jos et ole kunnassa asukkaana et myöskään saa sieltä toimeentulotukea, joten kannattaa kysellä sitä vuokravakuutta nykyisen kotikuntasi sossusta. Kaikki kunnat eivät myönnä poismuuttaville vuokravakuutta, varsinkin jos kyseessä ei ole pitkäaikainen toimeentulotuen saaja tai muutolle ei ole mitään perusteita muuta kuin se että asiakas haluaa muuttaa.
Ja sekin vähän riippuu millaista vuokravakuutta haet. Jonkin 250e vvo:n sato:n vuokravakuuden voi saada helpostikin, mutta yksityinen 3kk käteistalletus ei välttämättä onnistu millään perustein.
Muutaman kunnat vain ohjeistavat hakemaan luottoa vuokravakuuteen esimerkiksi vakuus.fi tyyppisistä palveluista.- 12+3
kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026