Paikallislehdessä oli juttua heinävedentien kunnosta.
Savon Kuljetuksen kunnossapitopäällikkö kertoi ettei asialle voida tehdä mitään aurauksen lisäksi.
Tänään ajoin aura auton jälkeen välin Konnuksen risteys - 5- tie noin 2km.
Olipa melkoinen yllätys tien kunto...
Kolme viikkoa tämä väli ollut todella huonossa kunnossa, aurauksen jälkeen ei uria enää tuntunut.
Kyllä aurauksella voidaan vaikuttaa asiaan jos halutaan ja teitä yleensä aurataan.
Kirkonkylän tiet myös aurausta vailla , joka paikassa uria....säästöjä..?
Sama oli nähtävissä myös Varkaudessa..
Leppävirran teiden kunto....
Tasatyöntö 4wd
3
194
Vastaukset
- Voorti23
Toinen kaista oli jo melkein kunnossa, enemmän jynssäämistä.
Kyllä lähtee. - Jt55
Kukas ne tiet nykyyän auroo?
- Autoilija 15
Tiet laitettu taas kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488