Sairastuin epilepsiaa vuosi sitten ja oikean lääkityksen löytäminen on ollut haasteellista. Tällähetkellä niiltäosin tilanne hyvä, että useampi kuukausi ilman kohtauksia takana. Mutta ei niinhyvää, ettei jotain huonoakin. Seksi ei suju. Kiihotun normaalista, mutta orgasmin saanti todella vaikeaa. Olen siis nainen. Alapäästä on ikäänkuin mennyt kokonaan tunto. Tilanne ei ole mitenkään mukava, kun tässä vielä parisuhteessakin ollaan ja meille seksi on aina ollut iso osa toimivaa parisuhdetta. Lääkkeidenvaihto ei tule kysymseen koska , niinkuin edellä mainitsin oikea lääkitys on ollut haasteellista löytää. Olenkin miettinyt on lääkkeiden aiheuttamaan tunnottomuuteen apua esim. stimuloivista voiteista, jota seksiliikkeet mainostavat? Kokemuksia? Tuskin olen ainoa joka kamppailee asian kanssa. Ja tiedän syöväni lääkkeitä loppuikäni.Onko ainoa keino sopeutua ajatukseen, että minun osalta seksi on ohi? 45 vuotiaana...
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4182009- 1881543
- 1491477
- 1231386
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291176Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.244947- 113907
- 67762
- 26685
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124665