kahden miehen käsittelyssä

Noora

Kävelin öistä katua ravintolasta kotiin. Ilta oli ollut hauska mutta ikäväkseni en löytänyt sopivaa miesseuraa. Olen aikuinen nelikymppinen huoliteltu lady eikä kuka tahansa juntti mies minulle kelpaa. Viereeni pysähtyy auto, jossa istuu kaksi miestä. Kelpaako kauniille naiselle kyyti, kysyy kuljettaja. Vilkaisen miestä. Hän on lihava, viisikymppinen kalju tavallisen näköinen mies. Ei sellainen josta olisin kiinnostunut. Hänen vieressään istuu saman ikäinen rähjäisen näköinen mies. Kieltäydyn kyydistä ja jatkan kävelyä. Hei ihan totta tule nyt kyytiin sieltä kadulta. Sinullehan voi sattua jotain kun yksiksisesi yöllä kävelet. Me ollaan Ripan kanssa ihan herrasmiehiä ja sinä olet niin tyylikäs nainen, että haluamme viedä sinut turvallisesti kotiin. Ilma on kylmä ja sateinen, kotiin vielä pari kilsaa ja minua väsyttää. Hyvä on, kiitoksia tarjouksesta sanon ja menen auton takapenkille. Kuski lähtee ajamaan, kääntää auton aivan eri suuntaan kuin kotini. Hei mitä nyt, kysyn ihmeissäni. Kuski napsauttaa lapsilukon päälle ja sanoo, hei huora, etkai kuvitellut ilman maksua pääseväsi kotiin? Nyt sinä lumppu annat pillua meille ja imet kyrpiämme niin paljon kuin haluamme. Sitä en todellakaan tule tekemään huudan kauhuissani. Miehet vain naurahtavat, huora hiljaa nyt. Auto kaartaa metsätielle ja pysähtyy. Olen jähmettynyt kauhusta. No niin lumppu katsotaampa mihin sinusta on miehet sanovat ja tulevat auton takapenkille niin että jään keskelle istumaan. Hei älkää viitsikö, ihan totta, viekää minut kotiin, anelen mutta miehet eivät kuuntele. Toinen nostaa hameeni ylös, ja näkee mustat pitsialushousuni ja sukkanauhani. Katsohan Ripa, tämä huorahan on oikein laittanut itsensä meitä varten. Hän painaa kätensä kovakouraisesti haarjojeni väliin ja kourii minua rajusta. Nyt katsotaankin tämän lumpun vittu oikein kunnolla mies sanoo ja repaisee alushousuni alas. Vapisen kauhusta, mutta en uskalla vastustella. Toinen mies, Ripa aukaisee silkkipuseroni, liivini ja vapauttaa isot rintani. Mies puristelee rintojani samalla kun toinen mies hieroo pilluani. Yhtäkkiä vastoin tahtoani huomaan kiihottuvani. Pilluni kostuu vaikka en haluaisikaan. Hei Masa, huorahan näyttää nauttivan tästä käsittelystä, ei muuta kuin kyrvät esiin ja lumppu hommiin. Ripa avaa housunsa ja painaa pääni haaroihinsa. Imehän huora nyt ja kunnolla hän komentaa. Masan kädet runkkaavat vittuani samalla...kumarrun ja otan Ripan kyrvän suuhuni. Se on valtavan iso ja kivikova, kyrpä täyttää suuni kokonaan. Tuntuu että tukehdun isoon paksuun kaluun. Ime, ime lumppuseni nyt, Ripa komentaa ja minä teen työtä käskettyä. Pyörittelen kieltä terskan ympärillä, sivenen Ripan tiukkoja palleja ja alan olla aika sekaisin kiimasta, vaikka minua koko ajan nolottaa miesten minua huoraksi nimettely ja alistaminen. Lumppuhan osaa lutkuttaa kyrpää oikein hyvin Ripa sanoo ja pitää lujasti hiuksistani kiinni. Kyrpä painuu syvälle kurkkuuni...tuntuu että tukehdun siihen. Huora menehän kontillesi siitä Masa sanoo, yritän olla tottelematta, koska tilanne nolottaa minua. Masa läimäyttää minua lujasti reidelleni. Nyt se perse pystyyn ja vähän äkkiä narttu. Käännyn kontalleni, jatkan Ripan kyrvän imemimistä ja ja tarjoan perse pystyssä märkää vittuani Masalle. No johan se huoranarttu tajusi totella, Masa sanoo ja survaisee kovan, paksun kyrpänsä yhdellä rajulla työnnöllä syvälle pilluuni. Ihana märkä huoran vittu, Masa sanoo ja alkaa rajusti ryskyttää kovalla kyrvällään kiimaista vittuani. Ripan kyrpä sykkii suussani...samalla kun toinen kalu ryskyttää pilluani. Aahh...voih..ime, ime huora Ripa voihkii. Hänen sykkivä kyrpänsä laukeaa spermat suuhuni, sperma valuu pitkin suupieliäni ja Masan rajut kyrvän työnnön saavat minut voihkimaan nautinnosta...Pilluni sykkii kiimasta Masan kyrvän ympärillä, en välitä enää mistään, haluan vain saada kalua lisää...lisää. Vittuni supistelee ja laukean orgasmiin. Hyvä huora, hyvä huutaa Masa ja päästää spermansa syvälle vittuuni. Voihkin ja vapisen nautinnosta...Pikkuhiljaa alan palata maanpinnalle. Tilanne rupeaa taas nolottamaan minua. Veisittekö minut nyt kotiin, pyydän, mutta Masa nauraa ja sanoo, kuulehan huora narttu, tämä oli vasta alkua, nyt lähdetään meidän mökille ja saat olla huoranamme koko viikonlopun, voi olla että kutsumme pari kaveriammekin nauttimaan sinusta. Sen verran kiimainen huora tunnut olevan.....jatkanko

4

13876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeessä

      Oli ihan mukavaa luettavaa

      • -marimekko-

        kuullut kappalejaosta?!


      • Anonyymi
        -marimekko- kirjoitti:

        kuullut kappalejaosta?!

        Hönö se taas sekoilee


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe