Mökillä...jatkoa tarinaan kahden miehen käsittelyssä

Noora

Miehet menevät takaisin etupenkille ja auto lähtee liikkeelle. Rupean pukemaan vaatteitani. Narttu, mitä kuvittelet tekeväsi, sinä et nyt pue yhtään vaatekappaletta päällesi onko selvä, Masa huutaa. Minua palelee, enkö saisi pukea pyydän. Et, sanoo Ripa, ja se varmaa, että kohta sinua narttu ei palele enää yhtään. Levitähän huora reitesi, että saamma matkalla katsoa kiimavittuasi. Kuulitko lumppu, heti reidet auki ja vitttu levälleen Masa huutaa. Minun on pakko tototelle. Levitän reiteni, pillunkarvani ovat kastuneet Masan spermarmasta. Vittuni on märkä ja avoin. Miehet katsovat auton peilista minua. Hyvä lumppu, minuahan rupeaa panettamaan heti uudestaan Masa sanoo. Taidanpa kutsua lisää miehiä kiimavitustasi nauttimaan hän sanoo

Älä viitsi, viekää minut jo kotiin anelen, mutta miehet eivät minua usko. Masa soittaa kännykällä jollekkin. Hei Seppo, panettaisko sua, meillä on nyt aikamoinen huora kyydissä, se voi varmaan jakaa persettään sullekkin...joo ota vaan Kari mukaan. Te voisitte mennä etukäteen mökilleni ja laittaa mökin lämpimäksi. Vaikka huora tuolla takapenkillä on kyllä niin kuuma, että varmasti lämmittää meidät kaikki.

Nyt olen todella peloissani, en ikimaailmassa voisi kuvitella antavani usean miehen naida minua samana iltana. Istun hiljaa takapenkillä, alasti ja reidet levällään, sperma valuu vitustani ja miehet vilkuilevat pilluani malttamattomana. Nännini töröttävät pystyssä kovina, alastomana ja kylmissäni tärisen ja vapisen miesten katseiden edessä. Puoli tuntia ajettuamme auto pysähtyy järven rannalla sijaitsevan mökin pihalle. Mökin ikkunoissa palaa valo, joten arvaan siellä olevan Karin ja Sepon, niiden miesten joille Masa soitti.

Huora ulos autosta ja vähän äkkiä. Menehän esittelemään itseäsi kavereillemme. Nolona kävelen alasti miesten edellä sisälle mökkiin. Mökissä on kaksi miestä humaltuneenä. Pöydällä on kossupullo ja laseja. Hei, auttakaa te minua, päästäkää minut kotiin, nämä miehet ovat tuoneet minut väkisin tänne, anelen Sepolta ja Karilta. Älähän narttu vikise siinä Kari sanoo. Sinä teet nyt juuri niin kuin käsketään. Ja mua rupes kyllä heti panettaan kun näin sun huoran vittusi. Menehän kontallesi narttu ja heti! ymmärrän että en saa näiltä miehilta apua, vaan minun on viisainta totella. Menen kontalleni, mies tulee eteen, avaa housunsa ja vetää esille kivikovana tököttävän kyrpänsä. Narttu alahan imeä kyrpää...ja heti hän sanoo ja survaisee kyrpänsä suuhuni syvälle nieluun saakka. Muut miehet katselevat ja naureskelevat. Aikamoisen kova imijä tämä huora kyllä on. Joo ja vittu sillä on kiimainen ja tiukka myös Masa sanoo. Siitä vaan paneskelmaan. Miehet nostavat minut sängylle. Seppo menee alleni ja komentaa minut istumaan päälleen. Kyrpä työmtyy kiimaiseen vittuuni. Alan taas voihkimaan himosta, en mahda sille mitään. Kari tulee taaksni ja survoo kyrpänsä perseeseeni. Tiukkaperseinen narttu...Kari voihkii ja työntelee kaluansa syvälle pyllyyni. Samalla Sepon kyrpä ryskyttää markää vittuani. Ripa tulee eteeni ja työntaa kalunsa suuhuni. Kolme kyrpää rynkyttää minua. Voih...aah...hyvä huora miehet voihkivat...en välitä enää mistään. Sekoan nautinnosta, kyrvät saavat minut kiimasta sekaisin. Lisää, lisää kyrpää huudan ja voihkin. Huora saa mitä pyytää miehet huutavat ja tunnen miten sperma täyttää kaikki aukkoni ja valuu pitkin suupieliäni, reisiäni, tärisen himosta. Hyvä vittu ja perse tällä nartulla miehet tuumivat. Minä haluan panna sua nyt Masa sanoo. Selällesi lumppu ja heti

Tottelen, avaan reiteni. Vittuni on märkänä spermasta. Masa tulee päälleni ja rupeaa rajuilla työnnöillä panemaan minua. Huomaan jonkun miehistä ottaneet videokameran esille ja kuvaavan koka ajan kun Masa panee minua. En välitä siitäkään, olen niin kiimassa, että haluan vain kyrpää sisääni....lisää lisää. Masan kyrpä ryskyttää kiimaista vittuani, pyörittelen persetteni, lantioitani, vittuni imee kyrpää sisäänsä. Masa laskee spermansa sisäänsä ja nousee ylös. Jään sängylle alastomana ja vartalo spermasta märkänä makaamaan. En tiedä mitä minulta nyt odotetaan. Miehet kuvaavat alastonta vartaloani. Aika hyvä narttu he toteavat, eiköhän jatketa panemistä ja kuvaamista. Lumppu, sinun huoraamisesi tulee kiihottamaan vielä monia miehiä...... jatkanko vielä kyselee Noora/ [email protected]

9

11878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zitruunacindy

      ...jos keksit lisää... luetaan just poikaystävän kanssa sun tarinaasi..... saanko arvata,että tarinasssa on seksifantasiasi makua..... aika monen fantasia on,että haukutaan huorax ja käytetään ilmaisuja vittu,pillu,kyrpä.......jne,jne.....

    • innostunut

      Tää on paras novelli pitkään aikaan! ei tällästä voi jättää kesken...

    • Tico

      Tottakai jatkat.. :)

    • Aisan

      HYVIÄ TARINOITA EI OLE KOSKAAN LIIKAA

      • Angelica

        Hyvä tarina, jatka ihmeessä!!!


    • Jormayyx

      Kerro lisää, lukemisen arvoinen.

    • Anonyymi

      Aika kiimaista hyvää tekstiä. Kiihotuin. Mitä rajumpaa sen parempaa syytä en

    • Tulee mieleen erään tuntemani naisen pyynnöstä sovittu näytelmä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe