Suski P. Ferrerin outo toiminta

fdssdds

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011619033634_vi.shtml


Siis myykö Suskin pulju jotain piraattivaatteita???
Koska heille ei ole näitä myyty ja sitten kun tästä sanotaan, ne katoavat kaikki näyteikkunasta ja Suski sitten väittää ettei tiedä asiasta mitään ettei ole kuullutkaan asiasta ja plaa plaa.
Ferrerissähän myydään aivan kamalia rättejä, olen kerran käynyt.

234

4480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamala Ferrer!!

      Huh huh mikä selitys Susannalta! Vai että omia vaatteita eksynyt takahuoneesta näyteikkunaan, just joo.
      Eiköhän tää oo ihan selvä homma että kiinalaisia piraatteja oli myynnissä?
      Oon jo kauan ihmetelly miten toi kauppa edes pysyy pystyssä, eikai siellä käy muut kuin Tuksu?

      Fiksua muuten Kivilahdelta ottaa kuva todisteeksi!

      • ahahahahahaha

        Klara on siis paitsi rikas ja kaunotar myös fiksu. Rättikauppa on kovaa bisnestä.


      • Samaa roskasakkia
        ahahahahahaha kirjoitti:

        Klara on siis paitsi rikas ja kaunotar myös fiksu. Rättikauppa on kovaa bisnestä.

        Klara on ruma, huomionhakuinen alkoholisti. Itse lukaisin jutun aamulla ja ensimmäisenä tuli mieleen miksi asiasta on Klaran toimesta soiteltu ensin iltalehteen? Normaalia olisi ensin ollut ottaa yhteyttä sääntöjä rikkovaan yritykseen, mutta Skeletor tarvitse julkisuuden kiimassaan nassunsa roskajulkaisuun.


      • Vahinkoja sattuu

        Ei anna kovin osaavaa vaikutelmaa kun omat ja uudet vaatteet menevät vahingossa sekaisin. Lapun kanssa ja ilman. Tässä alkaa olla niin tuoreet savuavat rauniot, että verottajan ja tulin kannattaisi valpastua.


      • sorry vaan
        Samaa roskasakkia kirjoitti:

        Klara on ruma, huomionhakuinen alkoholisti. Itse lukaisin jutun aamulla ja ensimmäisenä tuli mieleen miksi asiasta on Klaran toimesta soiteltu ensin iltalehteen? Normaalia olisi ensin ollut ottaa yhteyttä sääntöjä rikkovaan yritykseen, mutta Skeletor tarvitse julkisuuden kiimassaan nassunsa roskajulkaisuun.

        Vaikka en Klaraa arvostakaan ylös, olisin itse tehnyt ihan samoin: julkiseksi asiaksi vaan, ja kuvat heti. Nimittäin yksinmyyntioikeus MAKSAA, ja Penttilä joutaa selittämään asian ihan kunnolla. Kukaan ei usko moisia "oho, kämmi kävi, omia vaatteitani joutunut ikkunaan".

        Säännöt ja lait koskee kaikkia.


      • Skunkki
        ahahahahahaha kirjoitti:

        Klara on siis paitsi rikas ja kaunotar myös fiksu. Rättikauppa on kovaa bisnestä.

        Klara ja muut Kivilahden naiset on rumia ja tyhmiä


      • Haahha
        ahahahahahaha kirjoitti:

        Klara on siis paitsi rikas ja kaunotar myös fiksu. Rättikauppa on kovaa bisnestä.

        Kaunotar? :D :D Makunsa kullakkin =)


      • Pahasti haisee
        sorry vaan kirjoitti:

        Vaikka en Klaraa arvostakaan ylös, olisin itse tehnyt ihan samoin: julkiseksi asiaksi vaan, ja kuvat heti. Nimittäin yksinmyyntioikeus MAKSAA, ja Penttilä joutaa selittämään asian ihan kunnolla. Kukaan ei usko moisia "oho, kämmi kävi, omia vaatteitani joutunut ikkunaan".

        Säännöt ja lait koskee kaikkia.

        Penttilä itsekin myöntää ettei ikkunassa ollut vaate ollut lainkaan HL:n valmistama. Hämärää tässä onkin se, miten HL:n hintalappu on joutunut ko. vaatteeseen.


      • Tiädätsäkukamäoon?
        Samaa roskasakkia kirjoitti:

        Klara on ruma, huomionhakuinen alkoholisti. Itse lukaisin jutun aamulla ja ensimmäisenä tuli mieleen miksi asiasta on Klaran toimesta soiteltu ensin iltalehteen? Normaalia olisi ensin ollut ottaa yhteyttä sääntöjä rikkovaan yritykseen, mutta Skeletor tarvitse julkisuuden kiimassaan nassunsa roskajulkaisuun.

        Tuo Kivilahden raivopäinen juoppohullu on stadissa todella surullisen kuuluisa. Pitää hirveää meteliä itsestään eikä pysty ottamaan maltillisesti. Itse olen ollut todistamassa kun mäiski kaljupäistä miestään lasilla päähän.


      • jää kiinni
        Pahasti haisee kirjoitti:

        Penttilä itsekin myöntää ettei ikkunassa ollut vaate ollut lainkaan HL:n valmistama. Hämärää tässä onkin se, miten HL:n hintalappu on joutunut ko. vaatteeseen.

        Sehän olisikin ollut hauskaa jos olisi väittänyt aidoksi. Tai olisihan sekin tältä onnistunut.
        Se kertoo huijauksen laadusta että hintalappukin oli piraatti.
        Kuinkahan paljon se on kusettanut asiakkaita näillä piraatti hintalapuilla joilla ilmoiteaan petollisesti valmistaja?


      • Jauhot kurkkuun
        jää kiinni kirjoitti:

        Sehän olisikin ollut hauskaa jos olisi väittänyt aidoksi. Tai olisihan sekin tältä onnistunut.
        Se kertoo huijauksen laadusta että hintalappukin oli piraatti.
        Kuinkahan paljon se on kusettanut asiakkaita näillä piraatti hintalapuilla joilla ilmoiteaan petollisesti valmistaja?

        Mutta eipä Sut..eikun Suski kommentoinut mitään kun toimittaja kertoi hintalapun olevan väärennös.


      • Muotiskandaali

      • Liisa Pissa
        Muotiskandaali kirjoitti:

        Suskin ööö tota ööö-selitykset
        http://www.seiska.fi/NEWS-lahetys/NEWS-maanantai-Muotiskandaali-paisuu-Seiska-ratsasi-Susanna-Penttilan-liikkeen/1064378

        Odotamme jännityksellä mitä valmistajan aikaansaama härdelli vaikuttaa liikkeen myyntiin. Sinänsä aika absurdia syyttää tuotemerkkiväärennöksestä (=hintalapuista) jotakin merkittömiä vaatteita tehtailevaa - arvatenkin hyvin kaukana sijaitsevaa hikipajaa.

        Selviytymiskeinon oli tälle ajalle tyypillinen. Kimmautetaan syyllisyys itsestä pois ja "vaaditaan" selitystä valmistajalta. Valmistaja muuten ei väittänyt vaatteita aidoiksi merkkituotteiksi. Kauppias itse antoi lapuillansa ymmärtää että kysymyksessä on merkkikaapu. Ongelma olisi vältetty sillä että laput olisi poistettu.


      • feikkimainos
        Liisa Pissa kirjoitti:

        Odotamme jännityksellä mitä valmistajan aikaansaama härdelli vaikuttaa liikkeen myyntiin. Sinänsä aika absurdia syyttää tuotemerkkiväärennöksestä (=hintalapuista) jotakin merkittömiä vaatteita tehtailevaa - arvatenkin hyvin kaukana sijaitsevaa hikipajaa.

        Selviytymiskeinon oli tälle ajalle tyypillinen. Kimmautetaan syyllisyys itsestä pois ja "vaaditaan" selitystä valmistajalta. Valmistaja muuten ei väittänyt vaatteita aidoiksi merkkituotteiksi. Kauppias itse antoi lapuillansa ymmärtää että kysymyksessä on merkkikaapu. Ongelma olisi vältetty sillä että laput olisi poistettu.

        Tämä todistaa sen, että Suskin liike vastaanottaa tavaraa hämäräperäisiltä tahoilta.
        Vaikka toppi onkin nyt palautettu, se ei sulje pois epäilyjä aikaisemmista väärinkäytöksistä. Onkohan Suski ollut pitkään saman toimittajan asiakkaana? Miten se on edes alkanut tekemään bisnestä tuollaisten huijareiden kanssa?
        Pirattituotteiden myyminen on laitonta.

        Olisi mielenkiintoista tietää, mitä muuta tavaraa siinä samassa lähetyksessä on ollut? Ei ne vaivaudu yhtä toppia kerrallaan lähettämään, ihan varmasti sieltä on tullut isompi satsi.
        Nyt on kissa nostettu pöydälle ja asia pitää tutkia kunnolla. Suskin "vene" vuotaa kuin seula, saa nähdä uppoaako kokonaan.
        Ainakin asiakkaat ovat varuillaan.


      • rättitissi
        feikkimainos kirjoitti:

        Tämä todistaa sen, että Suskin liike vastaanottaa tavaraa hämäräperäisiltä tahoilta.
        Vaikka toppi onkin nyt palautettu, se ei sulje pois epäilyjä aikaisemmista väärinkäytöksistä. Onkohan Suski ollut pitkään saman toimittajan asiakkaana? Miten se on edes alkanut tekemään bisnestä tuollaisten huijareiden kanssa?
        Pirattituotteiden myyminen on laitonta.

        Olisi mielenkiintoista tietää, mitä muuta tavaraa siinä samassa lähetyksessä on ollut? Ei ne vaivaudu yhtä toppia kerrallaan lähettämään, ihan varmasti sieltä on tullut isompi satsi.
        Nyt on kissa nostettu pöydälle ja asia pitää tutkia kunnolla. Suskin "vene" vuotaa kuin seula, saa nähdä uppoaako kokonaan.
        Ainakin asiakkaat ovat varuillaan.

        Suski kovasti sanoo sevenissäkin ettei hän myy mitään merkkituotteita..miten hinnat voi olla sitten niillä retkuilla mitä on..noloa. Tavallista elämää sarjassa kävi pariisissa hakemassa mekkoja..eikä ollu kovinkaan imartelevaa esillepano, kuka moisia ostaa.


      • Skunkki

      • Skunkki
        Tiädätsäkukamäoon? kirjoitti:

        Tuo Kivilahden raivopäinen juoppohullu on stadissa todella surullisen kuuluisa. Pitää hirveää meteliä itsestään eikä pysty ottamaan maltillisesti. Itse olen ollut todistamassa kun mäiski kaljupäistä miestään lasilla päähän.

        Kuka sä oot mä vastaisin


    • kuitit esiin

      Eli olenko siis ostanut tuolta piraattituotteita?

      • Rattopoikaa rahoitat

        Olet.


    • siinä selitys

      Tunkin hovihankkija!

    • HAHHAAAAAAAAAAAAAA

      Hah, olisko tuksu ollu niin huonoa mainetta että liikkeellä on noin huonot ajat. Hohhoh. Toivottavasti menee "raskaaseen rikostutkintaan" näin tunkkia lainaten xD

    • tiivitaavieevi

      Olisko niin että vaatteet tulevat matkalaukuissa Thaimaan ja euroopan matkoilta, ties mistä basaareista hankittuina ja sitten lyödään aitoina ikkunaan. Verottottaja ei kyllä tällöin saa omaansa ja muut yrittäjät kärsivät. tämä siis jos homma menee näin? Sinne liikkeeseen olisi ihan hyvä mennä virkavalta selvittämään asia niin poistuu turhat epäilykset.

      • xvjjhczvbkcc

        No en nyt menisi vastapuoltakaan fiksuksi mainostamaan. Ei kai tällaisia asioita facebookissa hoideta?


      • Kyllä ärsyttää syväs
        xvjjhczvbkcc kirjoitti:

        No en nyt menisi vastapuoltakaan fiksuksi mainostamaan. Ei kai tällaisia asioita facebookissa hoideta?

        Ei munkaan mielestä...ne ilmoitataan kuvien kanssa suoraan poliisille....ja verottajalle.


      • Asia julkiseksi
        xvjjhczvbkcc kirjoitti:

        No en nyt menisi vastapuoltakaan fiksuksi mainostamaan. Ei kai tällaisia asioita facebookissa hoideta?

        Klara on näin saanut maksimoitua asian julkisuuden. Facebookiin ja lisäksi soitto iltapäivälehteen.


      • Skunkki

        Ehdottaisin Kiinaa.


      • tullattavaa
        Kyllä ärsyttää syväs kirjoitti:

        Ei munkaan mielestä...ne ilmoitataan kuvien kanssa suoraan poliisille....ja verottajalle.

        Kyllä verottaja ja tulli voivat kiinnostua


    • Mulla on aito hl-mekko

      Mutta toisaala, noi herve legerin mekot maksaa helposti 1000€ eli ei Ferrerin asiakkaalla olis edes rahaa näihin. Mutta myykö Penttilä näitä feikkejä sitten polkuhintaan? Väittääkö aidoiksi? Saakohan Penttilä herve legeriltä sakot tästä hyvästä? Muotitalot ei hirveesti tykkää feikeistä....

    • huijari2

      Nytkö tämä vasta on tullut julkisuuteen?? Tämähän on ollut vähänkin muodista kiinnostuneiden tiedossa about 10 vuotta että tää käy hakemassa ulkomailta sikahalvalla vaatteita ja myy järkyttävillä katteilla.

      • Keilis..,

        Tää on ollu tiedossa joo, että Susanna roudaa halpoja rättejä Suomeen jostain Pariisin lähiöiden takapihoilta? Mutta se on uutta että ne onkin tunnetun merkin piraattiversioita. Ainakin mä oon luullu että ne on merkittömiä. En malta odottaa että Susanna sponssaa tuksulle "herve legerin" johon tuksu sitten pukeutuu "keikalle".
        Ja joo tietenkään HL ei itse sakota, mutta voi tehdä Susannan toiminnasta ilmoituksen. Sakot tällaisesta toiminnasta voi olla kovatkin.


      • petos se on
        Keilis.., kirjoitti:

        Tää on ollu tiedossa joo, että Susanna roudaa halpoja rättejä Suomeen jostain Pariisin lähiöiden takapihoilta? Mutta se on uutta että ne onkin tunnetun merkin piraattiversioita. Ainakin mä oon luullu että ne on merkittömiä. En malta odottaa että Susanna sponssaa tuksulle "herve legerin" johon tuksu sitten pukeutuu "keikalle".
        Ja joo tietenkään HL ei itse sakota, mutta voi tehdä Susannan toiminnasta ilmoituksen. Sakot tällaisesta toiminnasta voi olla kovatkin.

        Ei se mikään ilmoitus ole, vaan esitutkintapyyntö petoksesta/tuotemerkkkivarkaudesta.

        Johan se yksikin firma meni konkkaan, kun alkoi adidaksen kanssa oikeutta käymään, ja he eivät edes myyneet adidasta...


      • Skunkki
        Keilis.., kirjoitti:

        Tää on ollu tiedossa joo, että Susanna roudaa halpoja rättejä Suomeen jostain Pariisin lähiöiden takapihoilta? Mutta se on uutta että ne onkin tunnetun merkin piraattiversioita. Ainakin mä oon luullu että ne on merkittömiä. En malta odottaa että Susanna sponssaa tuksulle "herve legerin" johon tuksu sitten pukeutuu "keikalle".
        Ja joo tietenkään HL ei itse sakota, mutta voi tehdä Susannan toiminnasta ilmoituksen. Sakot tällaisesta toiminnasta voi olla kovatkin.

        Pariisissa on myös hyviä outletejä jos vaan tuntee jonkin paikallisen oppaan


    • Kyllä verot on makse

      Hommahan on ihan laillista kunhan maksaa alvit aina tuodessaan eu:n ulkopuolisista maista ja sen jälkeen ilmoittaa myyntivoiton verottajalle. Näinhän Susanna varmasti toimiikin koska muunlainen toiminta on rikollista.

      • huijarimeininkiä

        Feikkituotteissa ei saa käyttää muoititalon nimeä/ hintalappuja. Ei ole laillista.


      • jotain tämmöistä

        Kyllähän jokainen saa ostaa ja myydä tavaroita/palveluita niin paljon kuin haluaa, ei se ole kiellettyä, mutta mutta maksetaanko niistä verot? Se on oleellisempi kysymys.

        "Matkustajatuonti ei ole verotonta, jos tuotteet tuodaan kaupalliseen tarkoitukseen. Vastiketta vastaan tapahtuva tuonti on aina määrästä riippumatta verollista, samoin kuin välittäminen toiselle henkilölle, vaikka se tapahtuisi ilman palkkiota..."

        Asiaa eikä asian vierestä, se vie pidemmälle.


      • yksinoikeus
        huijarimeininkiä kirjoitti:

        Feikkituotteissa ei saa käyttää muoititalon nimeä/ hintalappuja. Ei ole laillista.

        Sitä paitsi Kaarina K:lla YKSINOIKEUS myydä näitä HL-muotitalon vaatteita Suomessa.

        SE asia painaa vaakakupissa paljon!


      • Epäilyttävää kerrntaaa
        yksinoikeus kirjoitti:

        Sitä paitsi Kaarina K:lla YKSINOIKEUS myydä näitä HL-muotitalon vaatteita Suomessa.

        SE asia painaa vaakakupissa paljon!

        Jospa suski ei tästä yksinoikeudesta tiennyt.
        Miksi muuten säilyttää omia vaatteitaan ym kaupan takahuoneessa?


      • huijarimeininkiä
        huijarimeininkiä kirjoitti:

        Feikkituotteissa ei saa käyttää muoititalon nimeä/ hintalappuja. Ei ole laillista.

        Näinkin kauan rättibisnestä harjoittanut Suski on varmasti tietoinen pelin säännöistä. Jo oman ammattitaitonsa takia, ei voi olla niin ulkona asioista, ettei tietäisi miten muotitalojen kanssa toimitaan.

        Ihmettelen vaan, miksi niissä omissa vaatteissa roikkuu vielä hintalaput ja miksi ne on asetettu esille näyteikkunaan? Iltalehdelle annettu selitys ei ole uskottava. Ei ihan nappaa, jotain hämärää tässä on. Jokainen järjestelmällinen ihminen tietää, että omat ja firman tavarat pidetään visusti erillään.

        Mikäli epäilyt osoittautuvat oikeiksi, menee myyjän/ omistajan maine viemäristä alas ja samalla se tietää myös liikkeen lähtölaskentaa.
        Mikäli feikkejä myydään muotitalojen logoilla ja hinnoilla, on tämä röyhkeää asiakkaan kusettamista, Järkyttävää!
        Toivottavasti tämä asia tutkitaan pohjia myöten.

        ps. Nyt pitäisi löytyä oikeat dokumentit, tilauslistat, tullin maksut ja hoidetut verot, sekä tuotteiden toimitukseen liittyvät lähetyslistat, sekä muotitalon maksetut laskut (kaikista tuotteista) jälleenmyyjälle.
        Olisi myös suotavaa, että jälleenmyyjältä löytyy soppari, jossa heillä on lupa myydä ko. muotitalon tuotteita vähittäiskaupassa eteenpäin.

        Inventarion ja ylimääräisen tilintarkastuksen paikka. Kyllä verottaja tietää, miten tässä tapaauksessa pitää toimia.


      • yksinoikeus
        Epäilyttävää kerrntaaa kirjoitti:

        Jospa suski ei tästä yksinoikeudesta tiennyt.
        Miksi muuten säilyttää omia vaatteitaan ym kaupan takahuoneessa?

        Jospa Suski ei ......

        Suskille ei olisi myyty HL-muotitalon tuotteita jälleenmyyntiä varten.
        Ei, siis, ole laillista reittiä nämä tuotteet liikkeeseen eksyneet.

        Tiedätkö mitä tarkoittaa kun tuotetta myydään yksinoikeudella vain tietyssä liikkeessä?
        Just! Juuri sitä!


      • yksinoikeus
        yksinoikeus kirjoitti:

        Jospa Suski ei ......

        Suskille ei olisi myyty HL-muotitalon tuotteita jälleenmyyntiä varten.
        Ei, siis, ole laillista reittiä nämä tuotteet liikkeeseen eksyneet.

        Tiedätkö mitä tarkoittaa kun tuotetta myydään yksinoikeudella vain tietyssä liikkeessä?
        Just! Juuri sitä!

        Jos minä olisin Klara Kivilahti en missään tapauksessa jättäisi juttua tähän.

        Siinä onkin Ferrerin omistajalla selitettävää.
        "Vahingossa eksynyt omat vaatteet myyntiin" my ass!

        Kyseessä on tarkoituksellinen sopimusrikkomus.
        Siihen voivat yhtyä niin Kaarina K. kuin myös HL-muotitalo.

        Ja tässä Ferrerin omistaja myöntää miten ammattitaidotonta henkilökuntaa hänellä on "butiikissaan" työssä.

        En ihan heti jaksa uskoa, että kukaan työntekijä ottaa vapaaehtoisesti kontolleen huijarin tekosia.
        Siinä menee "nimi" ja just!


      • yksinoikeus
        jotain tämmöistä kirjoitti:

        Kyllähän jokainen saa ostaa ja myydä tavaroita/palveluita niin paljon kuin haluaa, ei se ole kiellettyä, mutta mutta maksetaanko niistä verot? Se on oleellisempi kysymys.

        "Matkustajatuonti ei ole verotonta, jos tuotteet tuodaan kaupalliseen tarkoitukseen. Vastiketta vastaan tapahtuva tuonti on aina määrästä riippumatta verollista, samoin kuin välittäminen toiselle henkilölle, vaikka se tapahtuisi ilman palkkiota..."

        Asiaa eikä asian vierestä, se vie pidemmälle.

        Kaarina K:ssa HL-muotitalon tuotteita myydään yksinoikeudella Suomessa!

        Ymmärrätkö?

        Siinä ei tulli sun muut veromaksut esitä pääosaa, vaan se, ettei Ferrerillä OLE LUPAA MYYDÄ HL:n tuotteita!


      • Helousvaan
        yksinoikeus kirjoitti:

        Jospa Suski ei ......

        Suskille ei olisi myyty HL-muotitalon tuotteita jälleenmyyntiä varten.
        Ei, siis, ole laillista reittiä nämä tuotteet liikkeeseen eksyneet.

        Tiedätkö mitä tarkoittaa kun tuotetta myydään yksinoikeudella vain tietyssä liikkeessä?
        Just! Juuri sitä!

        Hei haloo, se nyt on itsestään selvää ettei noi oo aitoja. Mutta jospa suski otti piraattiversioita myyntiin? Niihin ei taida Kivilahdella olla mitään oikeuksia ;-)


      • Tutkiiko poliisi
        Helousvaan kirjoitti:

        Hei haloo, se nyt on itsestään selvää ettei noi oo aitoja. Mutta jospa suski otti piraattiversioita myyntiin? Niihin ei taida Kivilahdella olla mitään oikeuksia ;-)

        Mut piraattiversioiden myynti taitaa olla rikollista toimintaa Suomessa.


      • Skunkki
        jotain tämmöistä kirjoitti:

        Kyllähän jokainen saa ostaa ja myydä tavaroita/palveluita niin paljon kuin haluaa, ei se ole kiellettyä, mutta mutta maksetaanko niistä verot? Se on oleellisempi kysymys.

        "Matkustajatuonti ei ole verotonta, jos tuotteet tuodaan kaupalliseen tarkoitukseen. Vastiketta vastaan tapahtuva tuonti on aina määrästä riippumatta verollista, samoin kuin välittäminen toiselle henkilölle, vaikka se tapahtuisi ilman palkkiota..."

        Asiaa eikä asian vierestä, se vie pidemmälle.

        Pekingissä tulli tarkasti ja esim laukkuja sai tuoda max 4 per henkilö


      • lainsäädäntö
        yksinoikeus kirjoitti:

        Sitä paitsi Kaarina K:lla YKSINOIKEUS myydä näitä HL-muotitalon vaatteita Suomessa.

        SE asia painaa vaakakupissa paljon!

        EU:n myötä nämä monopoli myyntioikeudet jäivät historian lehdille kilpailulainsäädännön muuttuessa. Siitä ei voida määrätä rangaistusta jos Penttilä on myynyt Suomessa laillisesti hankkimiaan tuotteita, oli ne sitten kenen vaan valmistamia.
        Mutta Penttilä on ilmeisesti myynyt piraattituotteita aitoina ja se on rangaistava teko ja johtaa taloudellisiin sanktioihin valmistajalle, ei "yksinoikeus"myyjälle.

        "Yksinmyyntioikeus"ei perustu mihinkään lainkohtaan joten sellainen ei myöskään paina vaakakupissa yhtään mitään.

        Alko on ainoa monopoliyritys jonka myynti on lailla suojattu, mutta EU:n myötä tuonti on vapautunut.


      • Mikä ihme
        yksinoikeus kirjoitti:

        Sitä paitsi Kaarina K:lla YKSINOIKEUS myydä näitä HL-muotitalon vaatteita Suomessa.

        SE asia painaa vaakakupissa paljon!

        Mikä VITUN yksinoikeus?ei sellasta ole olemassakaan. Suski voi tuoda vaatteita vaikka ostamalla niitä Hevrejä Ranskalaiselta tai Italialaiselta jälleenmyyjältä. Tunkekaa perseeseenne ne yksinmyynnit ei sallasta olekkaan kun kauppa on vapaata. Se rinnakkaistuontia ja sille ei Kaarina K: t tai muotitalot voi mitään.


      • ciccolina
        yksinoikeus kirjoitti:

        Jos minä olisin Klara Kivilahti en missään tapauksessa jättäisi juttua tähän.

        Siinä onkin Ferrerin omistajalla selitettävää.
        "Vahingossa eksynyt omat vaatteet myyntiin" my ass!

        Kyseessä on tarkoituksellinen sopimusrikkomus.
        Siihen voivat yhtyä niin Kaarina K. kuin myös HL-muotitalo.

        Ja tässä Ferrerin omistaja myöntää miten ammattitaidotonta henkilökuntaa hänellä on "butiikissaan" työssä.

        En ihan heti jaksa uskoa, että kukaan työntekijä ottaa vapaaehtoisesti kontolleen huijarin tekosia.
        Siinä menee "nimi" ja just!

        kyllä on ontuvat selitykset eli hänen omista vaatteista otettu hintalaput jotka laitettu liikkeessä oleviin kopioihin. onko jo monta vuotta tehny samaa filunkia.


    • Brandyasiantuntija

      Hauska nähdä miten nämä kaksi korppikotkaa nokkivat toisiaan.

      • Taistelevat riepukorpit

        Just näin ;DDD


      • ihanaa, tahdon lisää

        Kyllä, kaksi rumaa taistossa! Innolla odotellaan.

        Lähitaistelu olisi sikäli eriarvoinen, että Susannalla on keinotekoista tukkaa ja ulokkeita paljon enemmän. Niissä ei varmaan ole tuntoa, toisin kuin Klaran vastaavissa osissa.

        Mutta kuten sanottu: rumiluksia molemmat. Nyt vain iltasanomien kansia näistä naikkosista! Niistähän saisi kivoja piirroksiakin: Suskin jättipitkä nenäsysteemi yltää silmien keskeltä peräaukkoon ja Klara on ollut jo lapsena kuin synkkä viivahuulinen noita jostain sadusta.

        Onnea matkaan kaunottaret!


    • old and ugly

      Täys kusettaja. Jokainen joka maksanut täyden hinnan "merkkituotteesta" tuossa rähjäisessä putiikissa, ei muuta kuin vaatimaan rahat takaisin

      • ruskantuska poistuu

        Näen jo sieluni silmin kuinka jättipetite JTuk ryntää kauppaan vaatimaan rahojaan takaisin feikkituotteista.
        Onhan tää klamuurääliö kehunut ostaneensa Ferreristä aitoja rytkyjä 100.000e edestä!
        Kyllä Tunkiolle nyt taivas aukeaa ja ruskarahaa riittää!!!


      • suski vanha kurppa
        ruskantuska poistuu kirjoitti:

        Näen jo sieluni silmin kuinka jättipetite JTuk ryntää kauppaan vaatimaan rahojaan takaisin feikkituotteista.
        Onhan tää klamuurääliö kehunut ostaneensa Ferreristä aitoja rytkyjä 100.000e edestä!
        Kyllä Tunkiolle nyt taivas aukeaa ja ruskarahaa riittää!!!

        Siis kamalaa, kantoiko Tuksu-ressukkakin tuolle huijarille 100.000 euroa? Varmaan osan pimeästi. On päässy Suski sit ostelee silikonejaan.

        Hiton iljettävä eukko.


    • Plöröt

      Onkohan Klaralla jäämässä luu käteen? Ostanut varmaan rumia ja kalliita jotka eivät nyt mene kaupaksi?

      • Enkeliasiantuntija ;)

        Nainenhan kävi Helsingin yöelämässä aikoinaan päälle kuin raivo härkä!! Lampela oli asianajajana. Huvitti, kun Hessu sitten MeNaiset -lehdessä myöhemmin ylisti naista fiksuksi ystäväkseen , joka tiesi Hessulle sopivan naisen. ;DD. Näin nämä vanhat kuviot unohtuu...
        Siitä huolimatta, feikkejä ei tietenkään saa myydä!


      • torimuijat
        Enkeliasiantuntija ;) kirjoitti:

        Nainenhan kävi Helsingin yöelämässä aikoinaan päälle kuin raivo härkä!! Lampela oli asianajajana. Huvitti, kun Hessu sitten MeNaiset -lehdessä myöhemmin ylisti naista fiksuksi ystäväkseen , joka tiesi Hessulle sopivan naisen. ;DD. Näin nämä vanhat kuviot unohtuu...
        Siitä huolimatta, feikkejä ei tietenkään saa myydä!

        Hah, hah! Odotellaan, millainen "seurapiirikaunotarten" sota tästä syntyy.


      • " Kielitieteilijä "
        torimuijat kirjoitti:

        Hah, hah! Odotellaan, millainen "seurapiirikaunotarten" sota tästä syntyy.

        Hyvä, että olet käyttänyt lainausmerkkejä. ;DDD
        Voi olla, että asianosaiset tai / ja suoli24 - lukijat eivät ymmärrä " vihjausta", mutta vastuu onkin lopulta aina lukijalla itsellään. ;))


      • torimuijat
        " Kielitieteilijä " kirjoitti:

        Hyvä, että olet käyttänyt lainausmerkkejä. ;DDD
        Voi olla, että asianosaiset tai / ja suoli24 - lukijat eivät ymmärrä " vihjausta", mutta vastuu onkin lopulta aina lukijalla itsellään. ;))

        Tässä haastattelussa Klara näyttää ymmärtävän seurapiirikaunottareksi kutsumisen lähinnä vitsailuksi:

        "Lehdissä minua saatetaan kutsua seurapiirikaunottareksi, mutta sehän on sarkasmia. Ehkä minun kuvitellaan ajattelevan vain ulkonäköä ja etten tee mitään järkevää, ja siksi minulle voi sanoa ihan mitä vain."

        Lähde: http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305892200875


      • Que?!.
        torimuijat kirjoitti:

        Tässä haastattelussa Klara näyttää ymmärtävän seurapiirikaunottareksi kutsumisen lähinnä vitsailuksi:

        "Lehdissä minua saatetaan kutsua seurapiirikaunottareksi, mutta sehän on sarkasmia. Ehkä minun kuvitellaan ajattelevan vain ulkonäköä ja etten tee mitään järkevää, ja siksi minulle voi sanoa ihan mitä vain."

        Lähde: http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305892200875

        No mut jos on myyjänä äitinsä putiikissa, jonka isä rahoittaa niin mitä siitä pitäis ajatella? Että nainen on suorastaan Einstein?


      • yksinoikeus
        Que?!. kirjoitti:

        No mut jos on myyjänä äitinsä putiikissa, jonka isä rahoittaa niin mitä siitä pitäis ajatella? Että nainen on suorastaan Einstein?

        Muistini mukaan Klara Kivilahti toimi sisäänostajana edesmenneen äitinsä omistamassa muotiliikkeessä.


      • Now this is new...
        yksinoikeus kirjoitti:

        Muistini mukaan Klara Kivilahti toimi sisäänostajana edesmenneen äitinsä omistamassa muotiliikkeessä.

        Edesmenneen? Ei ehkä kannata muistiin luottaa.
        Pikkuputiikin ollessa kyseessä myyjä ja sisäänostaja on käytännössä sama asia.


      • Hengissä on
        yksinoikeus kirjoitti:

        Muistini mukaan Klara Kivilahti toimi sisäänostajana edesmenneen äitinsä omistamassa muotiliikkeessä.

        Edesmenneen? Kaarina Kivilahti on kyllä edelleenkin hengissä ja täysillä porskuttaa. Sekoitatko kentien Maria Meliniin?


      • 09n34oi
        Hengissä on kirjoitti:

        Edesmenneen? Kaarina Kivilahti on kyllä edelleenkin hengissä ja täysillä porskuttaa. Sekoitatko kentien Maria Meliniin?

        HUPS!


      • Skunkki
        torimuijat kirjoitti:

        Tässä haastattelussa Klara näyttää ymmärtävän seurapiirikaunottareksi kutsumisen lähinnä vitsailuksi:

        "Lehdissä minua saatetaan kutsua seurapiirikaunottareksi, mutta sehän on sarkasmia. Ehkä minun kuvitellaan ajattelevan vain ulkonäköä ja etten tee mitään järkevää, ja siksi minulle voi sanoa ihan mitä vain."

        Lähde: http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305892200875

        Klara oli anorektikko tietävät lähellä olevat näädät


      • utelias uunö
        Enkeliasiantuntija ;) kirjoitti:

        Nainenhan kävi Helsingin yöelämässä aikoinaan päälle kuin raivo härkä!! Lampela oli asianajajana. Huvitti, kun Hessu sitten MeNaiset -lehdessä myöhemmin ylisti naista fiksuksi ystäväkseen , joka tiesi Hessulle sopivan naisen. ;DD. Näin nämä vanhat kuviot unohtuu...
        Siitä huolimatta, feikkejä ei tietenkään saa myydä!

        mitä mitä nainen kävi päälle kuin raivohärkä? siis neiti kivilahtiko? Ei voi olla totta...

        Eikös hän ole ns.paremmista piireistä? Niissä arvostetaan sivistystä ja käytöstapoja...


      • Suoraan makea
        Hengissä on kirjoitti:

        Edesmenneen? Kaarina Kivilahti on kyllä edelleenkin hengissä ja täysillä porskuttaa. Sekoitatko kentien Maria Meliniin?

        Vai edesmenneeseen Julia Tukiaiseen?


      • Viisasten Juoma
        utelias uunö kirjoitti:

        mitä mitä nainen kävi päälle kuin raivohärkä? siis neiti kivilahtiko? Ei voi olla totta...

        Eikös hän ole ns.paremmista piireistä? Niissä arvostetaan sivistystä ja käytöstapoja...

        Humalassa ne unohtuvat käytöstavat paremmissakin piireissä, vaikka joisikin vain samppanjaa.., ;))
        Tapahtumasta aikaa, mutta asianajajaa tarvittiin. Silloin esiin astui Super-Hessu Lampela Klaraa avustamaan..,


      • simsalabimbelipom
        Que?!. kirjoitti:

        No mut jos on myyjänä äitinsä putiikissa, jonka isä rahoittaa niin mitä siitä pitäis ajatella? Että nainen on suorastaan Einstein?

        hyvä mesta jatkaa mutsin liikettä. miekii tekisin samalla tavalla. paitsi muin mutsilla ei ole muotileekettä eikä iskä rahoita.


    • rumiluskauppias

      Wittu mitä p@skan jauhantaa kumitissi-Penttilältä!Jos ei itse ole ikkunansa somistusta tehnyt, niin eikö tarkasta ja katso tulosta KERTAKAAN, jos joku somistaja sen tehnyt?Aikamoinen liikkeenharjottaja, kun ei kiinnosta edes afäärinsä ikkunasomistus!

    • jussipaitoja

      Kiintesitösijoittaja "Suski" antakaa mun nauraa, yksi pieni velkainen vuokraluukku ja asuu itse vuokraluukussa, on muka kiinteistösijoittaja.

      Miten se Jope Ruonansuun biisi menikään t-paitoja...melkein aitoja

      https://www.youtube.com/watch?v=V1U1sKRLvh4

    • nolo muija

      Jos Hevre Leger on vahvistanut ettei kyseessä ole heidän suunnittelemansa vaate, niin silloinhan se on kopio.Ja jos se on Suskin oma, niin nainen kulkee piraattituotteissa.Tuskin ne Suskin takahuoneessa säilyttämät Louis Vuittonit ym. merkkituotteet ovat myöskään aitoja.

      • Ehtaa olla pitää

        Rievut, anteeksi vaatteet, ovat rumia! Ihan sama, ovatko aitoja vai eivät. En hyväksy kopiotuotteita, MUTTA nämä rytkyt eivät näytä edes 100€:n arvoisilta, saati tonnin.
        Ymmärrän toki Kivilahden ärtymyksen paremmin kuin hyvin. On lain vastaista myydä kopioita ( ehkä ?? ) aitoina!!


      • Tosi noloa Penttilä
        Ehtaa olla pitää kirjoitti:

        Rievut, anteeksi vaatteet, ovat rumia! Ihan sama, ovatko aitoja vai eivät. En hyväksy kopiotuotteita, MUTTA nämä rytkyt eivät näytä edes 100€:n arvoisilta, saati tonnin.
        Ymmärrän toki Kivilahden ärtymyksen paremmin kuin hyvin. On lain vastaista myydä kopioita ( ehkä ?? ) aitoina!!

        Oikeat herve legerit on oikeasti aika hienoja ja hyvin tehtyjä. Ei nyt missään nimessä hintansa väärtejä, mutta hintaa nostaa se että monet supertähdet suosivat kyseisiä mekkoja. Onkohan Suskin kaikki muutkin merkkituotteet feikkejä? Ainakin ko muijassa vaikuttaa olevan paljon epäaitoja juttuja, tisseistä lähtien, mikä tekee naisen tyylistä niin halvan että feikkituotteet sopisivat hyvin kuvaan.


    • dasfdfffffff

      Kummallinen juttu. Miksi joku säilyttäisi omia vaatteitaan liikkeessä? Miksi vaatteeseen on myöhemmin lisätty Hevre Legerin lappu vaikka vaate ei ole aito eikä kopiokaan heidän vaatteistaan? Miksi Suski yrittää myydä merkkiä jota myy yksinoikeudella toinen liike?

      • Selitystoimisto

        Tilanteeseen on varmasti joku hyvä selitys. Odotellaan, en malta kuolla ennen kuin tämä sotku on selvitelty.


      • naima huikkonen

        peski sunttilan pitäs tehä välillä duunii. aina lätettämässä kumi tissi kuviaan milloin mihinkin lehtiin.


    • reader

      Vähän aikaa sitten luin suomalaisesta kauppiaasta, joka myi jotain feikkejä, ja hänet haastettiin oikeuteen ja joutui maksamaan satoja tuhansia euroja korvauksia aitojen tuotteiden valmistajalle ja yritys joutui lopettamaan toimintansa.

      • p¨0'5imdoåp

        Myi väärennettyjä Levi's-farkkuja.
        Maksaa "viuluja" vieläkin, on maksanut -90 luvulta asti.


    • Ei voooi olla

      Siis tyhjäpää Penttilän puolustus/selityspuhe Iltiksessä oli käsittämätön. Aivan sekoa juttua, kuten "tässä varmaan on mun omasta vaatteesta mennyt hintalaput siihen näyteikkunaan sellaseen vaatteeseen joka ei oo toki kyseistä merkkiä lainkaan, kun mulla on siellä takahuoneessa ollut yksi kyseisen merkin oma vaate".
      No mitä h-ttiä siinä Penttilän omassa vaatteessa olisi vielä kaikki merkit jäljellä kun ilmeisesti ei oltu juuri hankittu? Ja miksi ne hintalappumerkit jotka ovat olleet hakaneulalla kai kiinni, olisivat menneet johonkin aivan muuhun vaatteeseen KIINNITETTYINÄ suoraan näyteikkunaan? Ja miksi heti kun tästä tuli somessa kohua, vaate ja laput hävisivät näyteikkunasta kuin tuhka tuuleen? Siis hei Penttilä, olet niin saakelin tyhmä, koita jo keksiä vähän parempia syitä asialle. Luoja mikä dille! Oikeen veteraanipissis.

    • Huh huh huh.
    • seli seli seli pläts

      Suskilla on viikonloppu aikaa keksiä uskottava selitys. Kohta alkaa mielikuvitus laulamaan. Mielenkiinnolla jäämme odottaamaan ...

      • Ole hyvä suski

        Mehän voitais auttaa Suskia ja keksiä sille hyviä selityksiä?
        1. En tiedän miten Tuksun vaate on ikkunaani joutunut
        2. Lapussa on kirjoitusvirhe, siinä piti lukea Hevre Lereg
        3. Kyseessä on lahja salaiselta ihailijalta


      • Aito Hevrey Legger
        Ole hyvä suski kirjoitti:

        Mehän voitais auttaa Suskia ja keksiä sille hyviä selityksiä?
        1. En tiedän miten Tuksun vaate on ikkunaani joutunut
        2. Lapussa on kirjoitusvirhe, siinä piti lukea Hevre Lereg
        3. Kyseessä on lahja salaiselta ihailijalta

        Kootut keksityt selitykset:
        1. Kateellinen Kivilahti on varmaan väärentänyt kuvan!
        2. Jos kuva todetaan aidoksi: Hih, hii! En mä vaan tiedä, ehkä joku asiakas on ne hintalaput laittanut sinne! Sitä kun kaikenlaisia kateellisia ihmisiä on!
        3. Lopettakaa tuo syyttely! Minä myyn liikkeessäni niin aitoja merkkituotteita kuin osaan!


      • Juurikin näin!!
        Aito Hevrey Legger kirjoitti:

        Kootut keksityt selitykset:
        1. Kateellinen Kivilahti on varmaan väärentänyt kuvan!
        2. Jos kuva todetaan aidoksi: Hih, hii! En mä vaan tiedä, ehkä joku asiakas on ne hintalaput laittanut sinne! Sitä kun kaikenlaisia kateellisia ihmisiä on!
        3. Lopettakaa tuo syyttely! Minä myyn liikkeessäni niin aitoja merkkituotteita kuin osaan!

        Jatkoa tuolle äskeiselle:
        1. Kateellinen Kivilahti on väärentänyt kuvan, hän on niin kateellinen siitä kun tuksu on minun liikkeeni asiakas eikä heidän.
        2. Poikaystäväni on ehkä laittanut sen sinne, hän on niin nuori ettei osaa vielä lukea.
        3. Tiesitkö että olen poseerannut Playboyssa?!


      • 983oerioer..
        Juurikin näin!! kirjoitti:

        Jatkoa tuolle äskeiselle:
        1. Kateellinen Kivilahti on väärentänyt kuvan, hän on niin kateellinen siitä kun tuksu on minun liikkeeni asiakas eikä heidän.
        2. Poikaystäväni on ehkä laittanut sen sinne, hän on niin nuori ettei osaa vielä lukea.
        3. Tiesitkö että olen poseerannut Playboyssa?!

        Lois vuittonin ja muita merkkituotteita saa halvalla ulkomailta siis näitä feikkejä.Suomessakin akat kulkee näissä feikki tuotteissa ja esittävät rikasta niiden kanssa.

        Mut joo siis toi susannan selitys kuulosti aika naurettavalta,saas nähdä mitä tästä kehittyy.


      • Feikkimoottori-Suski
        983oerioer.. kirjoitti:

        Lois vuittonin ja muita merkkituotteita saa halvalla ulkomailta siis näitä feikkejä.Suomessakin akat kulkee näissä feikki tuotteissa ja esittävät rikasta niiden kanssa.

        Mut joo siis toi susannan selitys kuulosti aika naurettavalta,saas nähdä mitä tästä kehittyy.

        Mikään tuossa Penttilän akassakaan ei taida olla aitoa,
        ei tissit, ei tukka, ei ripset, ei kynnet.
        Listaa voisi jatkaa loputtomiin.


      • Missä tuksu?!?!
        Feikkimoottori-Suski kirjoitti:

        Mikään tuossa Penttilän akassakaan ei taida olla aitoa,
        ei tissit, ei tukka, ei ripset, ei kynnet.
        Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

        Sithän sopis kuvaan ettei myöskään vaatteet oo aitoja....
        Toivottavasti ei tuu Suskille kalliiksi tää moka...

        Miksei Tuksu jo puolusta suosikkivaatekauppaansa?!


      • Skunkki
        Ole hyvä suski kirjoitti:

        Mehän voitais auttaa Suskia ja keksiä sille hyviä selityksiä?
        1. En tiedän miten Tuksun vaate on ikkunaani joutunut
        2. Lapussa on kirjoitusvirhe, siinä piti lukea Hevre Lereg
        3. Kyseessä on lahja salaiselta ihailijalta

        Kas ku ei Herpes leppar


      • silikonikoni
        Feikkimoottori-Suski kirjoitti:

        Mikään tuossa Penttilän akassakaan ei taida olla aitoa,
        ei tissit, ei tukka, ei ripset, ei kynnet.
        Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

        onkohan sekää yks värkki aito. mie en ilkee sanoo mikä kyllä työ tiiätte mikä värkki.


      • :D:D:D:D:D
        Juurikin näin!! kirjoitti:

        Jatkoa tuolle äskeiselle:
        1. Kateellinen Kivilahti on väärentänyt kuvan, hän on niin kateellinen siitä kun tuksu on minun liikkeeni asiakas eikä heidän.
        2. Poikaystäväni on ehkä laittanut sen sinne, hän on niin nuori ettei osaa vielä lukea.
        3. Tiesitkö että olen poseerannut Playboyssa?!

        2 kohta, repesin totaallisesti!! Paha!!!


    • herrer

      Kaarina K. ihan sattumalta vaan käveli Ferrerin ohi ja sattumalta otti kuvan. ;) Kukahan sille on kertonut, että feikki on nyt ihan ikkunassa asti ja raskas todistusaineisto sitä myöten kasassa? Mutta joka tapauksessa, feikkiä ei pidä myydä aitona, vaikka Susannan putiikin maineen tunteekin. Eikös se ole ollut talousvaikeuksissa nyt?

      • seli seli seli pläts

        Kaarina K ei käpppäillyt siellä, vaan sen tytär Klara Laggerroos, tai mikä helvetti sen ämmän nimi nyt onkaan?

        Juu, se oli valmiina nappaamaan kuvia Ferrerin epäilyttävästä ikkunasomistuksesta ja niistä ylihinnoitelluista feikkiräteistä, joissa oli muotitalon hintalaput.


      • Lisäystä edellisen tekst
        seli seli seli pläts kirjoitti:

        Kaarina K ei käpppäillyt siellä, vaan sen tytär Klara Laggerroos, tai mikä helvetti sen ämmän nimi nyt onkaan?

        Juu, se oli valmiina nappaamaan kuvia Ferrerin epäilyttävästä ikkunasomistuksesta ja niistä ylihinnoitelluista feikkiräteistä, joissa oli muotitalon hintalaput.

        Nää kaks kauppaa on itseasiassa aika lähekkäin eli ihan hyvin on voinut Klara sattumalta kävellä ohi. Tuskin kyttää Ferreriä erikseen, kilpailijahan se ei ole. Ja suurimmalla osalla ihmisistä nyt vaan on kamerallinen puhelin jolla on kätevä napata kuva jos vastaan tulee jotain yllättävää...kuten feikkituotteita näyteikkunassa.


      • Anttoni Vyöruusu

        Ei kait siinä silti ole mitään väärää käydä tsekkaamassa näyteikkuna, olkoon tuttavan liike tai kenen tahansa muun. Moniko jättäisi kohun nostattamatta jos itse möisi yksinoikeudella jotakin tuotemerkkiä, vaikka vain 11 e/h palkollisena ja bongaisi naapuriliikkeestä feikkejä näyteikkunasta?

        Yhteiskunnassa on säännöt joiden mukaan pelataan. Vilpistä kiinnijäänyttä saa ja pitää kurittaa. Muodostuneesta tilanteesta ei puutuu enää kuin ex asiakkaiden julkitulo, jos jollekulle on myyty HL:ää aitona. Ai miten raskauttava todiste tuotemerkkiväärennöksen tahallisuudesta sellainen olisi!


    • tuksu ja suski

      Suskilla on varmaan nyttenkin tarkoituksena hakea paikallisesta Mustamäestä laukullinen merkkiktuotteita suomalaisille kuluttajille myytäväksi. Millainen noissa laatu mahtaa olla, Tuksulla ainakin saumat pitäneet?

    • Aikas härskiä. Eikö jossain Johanna kertonut, että osti sen kimallekoltun tuolta? Saumat eivät kestäneet ja mekko repes. Huom! en sano, ettäkö ne saumat repes siitä syystä, että liian pieneen kolttuun tungettiin aivan liian suurta massaa, taikka siitä syystä, että piraatin saumat olivat mitä olivat.

      • Tuksu shopping...

        Tuksun mekko ei ollut "herve leger" mutta joo, olet oikeassa, taisi kaksin kappalein ostaa niitä tuolta. Toinen oli se pitkä minkä saumat antoi periksi ja toinen oli se lyhyt missä avoin selkä ja aukot jossain vyötärön kohdalla.


      • naimha ashlakhi

        eihän ne kestä jos ostaa viisi numeroa liian pienen nukenvaatteen.


      • hirveeee
        Tuksu shopping... kirjoitti:

        Tuksun mekko ei ollut "herve leger" mutta joo, olet oikeassa, taisi kaksin kappalein ostaa niitä tuolta. Toinen oli se pitkä minkä saumat antoi periksi ja toinen oli se lyhyt missä avoin selkä ja aukot jossain vyötärön kohdalla.

        Tuksu tarvitsee kaksi mekkoa, jotta niistä saadaan yhteen ommeltuna yksi sopiva mekko.


    • pornosuski

      Upeat sivut tuolla Suskin liikeellä. Vaatteista otettu kuvat Suskin silikonit pursuen, peilin kautta kännykkäkameralla. Tulee hieman mieleen aikuisviihdekaupan sivut.

      • Kenen malliin

        Kuuluuko hänkin vessakuvaajien huorahtavaan heimoon?


    • Huijausx2

      Kuinkahan monta ko liikkeen feikkimekkoa on ehditty myydä aitoina? Kaduilta ja takakonteista jos ostaa "aitoa" tavaraa niin ostaja tietää ne feikeiksi eikä tuu huijatuksi, mutta kyllä rekisteröityjen liikkeiden pitää myydä aitoja tuotteita ja tavaroiden aitouteen pitää voida luottaa. Jos myyt yksinoikeudella jonkun vaatteita niin valmistaja saa myynnistä provikat, Suski on nyt huijannut sekä asiakkaitaan että valmistajaa. Miksi sillä muuten edes on ko liikkeen hintalappuja kun ei myyntilupaa ja -oikeuttakaan ole?

    • 1191919

      Näittekö aikoinaan kun tuli se joku arkielämä ohjelma jossa oli Susanna. Ei hän minusta edes peitellyt tai sitten on vaan niin hemmetin tyhmä, kun meni Pariisiin niin meni tosi kälyisen näköiseen epäsiistin oloiseen putiikkiin ja sieltä sitten osteli näitä "uniikkejä pariisilaisvaatteita" Ferreriin. Oli niin rytkykaupan näköinen kuin olla ja voi, ei mitään vilaustakaan mistään luksuksesta. Ei se että käy Pariisissa ostoksilla tarkoita että vaatteet ovat laadukkaita tai muodikkaita, siellä on aivan yhtäläisesti mitä Suomessa rytkykauppoja, enemmänkin.

      • trikoopaljetti

        Muistan jakson ja ihmetytti, kun ne rekit oli täynnä trikoo 'luistelumekkoja' ja Suski oli ihan innoissaan niistä rievuista. Ihmetytti, että kuka Suomessa oataa moisia..


    • Kovat rapsut

      Suski on parhaillaan Pariisissa. Ostamassa lisää riepuja myytäväksi putiikkiinsa? Ainakin Facebookissa esittelee mitä uutta on tulossa myyntiin? Pitäisikö tästä riepuyrittäjästä antaa vinkki Pariisin tulliin?

      http://www.suomenlaki.com/juristikirje/varo epailyttavan edullisia merkkituotteita naissa maissa/a2254041

      "Ranska
      Immateriaalioikeuslainsäädännössä tuoteväärennöksen hallussapidosta voi saada tavaran arvoon nähden kaksinkertaisen sakon. Ranskalaiset luksustalot ja tulli kampanjoivat pari vuotta sitten julisteilla: "Ranskassa tuoteväärennösten ostaminen ja hallussapito voi johtaa kolmen vuoden vankeuteen ja 300 000euron sakkoon."

      • ihmettelevä

        Millä rahalla Penttilä ostelee Hervejä, matkustelee ja pitää rattopoikaa ym? Vuositulot bruttona n. 30 tonnia.


      • sika limppuun
        ihmettelevä kirjoitti:

        Millä rahalla Penttilä ostelee Hervejä, matkustelee ja pitää rattopoikaa ym? Vuositulot bruttona n. 30 tonnia.

        Menisko lennot firman piikkiin jos kerran hankkii rättinsä lomareissujen rytkybasaareista. En tiedä, tuli vaan mieleen. Firman kanssa voi kikkailla kaikkea kivaa, lisäillä kuluja firman piikkiin niin ettei omat varsinaiset tulot kulu.


      • Redwoody
        ihmettelevä kirjoitti:

        Millä rahalla Penttilä ostelee Hervejä, matkustelee ja pitää rattopoikaa ym? Vuositulot bruttona n. 30 tonnia.

        Liikkeen myynti on kyllä sakannut isosti useamman vuoden putkeen, tuskin nykymyynnillä jää paljoa yrittäjälle itselleen. Paha tilanne olla isompien liikkeiden ja erityisesti verkkokauppojen puristuksessa. Valitettava tosiasia on, että ei noin pienellä kivijalkamyymälällä ole mitään tulevaisuutta ellei sitten keksi kotain todella erityistä. En puhu tästä nimenomaisesta tapauksesta, kun en siitä tarkemmin tiedä, mutta yleisesti: kun pienyrittäjällä alkaa menot kroonisesti ylittämään tulot, niin siinä saattaa syntyä kiusaus siirtyä "harmaalle alueelle" liian suureksi; tai pikemminkin, se voi olla ainoa vaihtoehto. Taloudellinen ahdinko ei kuitenkaan ole oikeutus esim. taloudellisille väärinkäytöksille, johtopäätökset pitäisi tehdä jo aiemmin, kuten lopettaa koko homma tai muuttaa koko liiketoimintaa toisenlaiseksi.


      • Kätevää
        sika limppuun kirjoitti:

        Menisko lennot firman piikkiin jos kerran hankkii rättinsä lomareissujen rytkybasaareista. En tiedä, tuli vaan mieleen. Firman kanssa voi kikkailla kaikkea kivaa, lisäillä kuluja firman piikkiin niin ettei omat varsinaiset tulot kulu.

        Kuka hullu omaan piikkiin lentelisi. Matkat kuluineen firman piikkiin ja tullissa voi selitellä vaateostokset omiksi tuliaisiksi. Tyhjien laukkujen kanssa reissuun ja perillä ostetaan täyteen halpisbasaareista. Eivät tullissakaan kiinnostu kun on vain yksittäiskappaleita ja sopivasti omaa kokoa.


    • Ahhahahahahha

      Suskin toyboy on yksinkertaisen oloinen. Meinasin pudota naurusta tuolilta kun jokin aika sitten Seiskan nettisivuilla oli videopätkä jonka otsikkona oli joku "Ronnie kertoo Susannan olevan varsinainen villikissa!" No sitten kun katsoi sen videopätkän niin siinä Seiskan toimittaja kysyi toyboylta että mikäs eläin tämä Suski hänen mielestään on. Toyboy örähti jotain öööööööh hiljaa, siihen Seiskan toimittaja sanoi voisiko Suski olla sellainen villikissa, siihen toyboy että jooo (hiljaisesti)...

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

      • toki ny yksinkertain

        No kai sitä nyt on yksinkertainen jos terve mies tollaisen kulahtaneen muovipalleron matkaan lähtee. Ei kahta sanaa asiasta.


    • YÖK ylimielisyydelle

      Kyllä tämä oli yhtälailla säälittävä tempaus Kaarina K -liikkeen edustajalta, Klara Kivilahdelta. Epätoivoista huomionhakua joka osui omaan nilkkaan. Ammattilainen olisi ollut yhteydessä liikkeeseen ja tarvittaessa poliisiin. Toivon vilpittömästi, että tässä ei ole väärinkäytöksiä ja Kivilahdet saavat maistaa omaa lääkettään. Entäpä jos tuotteet on ostettu vähittäismyynnistä ja jälleenmyydään Suomessa, onko se rikos? (En tiedä tätä...)

      Sainpahan syyn olla sponsoroimatta avovaimoni ostoksia ko. Liikkeissä.

      Tosin olen tästä aikaisemminkin keskustellut. Miksi maksamaan älyttömiä katteita suppeasta valikoimasta kun samalla rahalla voi matkustaa esimerkiksi Pariisiin, Lontooseen tai Milanoon ostoksille: ostaa halutut vaatteet ja viettää mukava viikonloppu muualla.

      • balalla2

        Taidat olla rikas mies jonka puoliso on kalliin kaupan h tai siis tyttöjä ;-)


    • Fereeer

      Suskin toyboy ei nyt kuulu mitenkään tähän juttuun. Olkoonkin yksinkertainen. Mutta nyt on muidella kuumat paikat selitellä tekojaan, selkeesti on jotain fiilua kyseessä.
      Kivilahti on oikeassa ja hakee oikeuksiaan varmaankin lakituvasta asti.

    • ällötys

      Tuskin tämä edes on eka kerta kun noita Suskin riepuja ollaan myymässä väärillä hintalapuilla, koska olishan se aikamoinen sattuma jos kerran on yksi vahinko/erehdys sattunut ja HETI jäädään kiinni...ja kun noita Herven irrallisia hintalappujakin näyttää jostakin syystä olevan Suskin putiikissa käytettävissä...Toivottavasti saa sellaiset sakot että koko liike menee alta ja akka katoaa julkisuudesta koikkumasta vähin äänin.

      • Hahhahhhaa!

        Käykää Ferrerin nettikauppasivuilla. Voiko nolompia sivustoja olla, tuotekuvina Penttilän selfie-kuvia.


      • Huamu
        Hahhahhhaa! kirjoitti:

        Käykää Ferrerin nettikauppasivuilla. Voiko nolompia sivustoja olla, tuotekuvina Penttilän selfie-kuvia.

        surkeelta näyttää. eukko kiemurtelee kintut ristissä taitaa ku$€ttaa. valtavat muovipallukat joita kannattelee selkä vääränä jalat ristissä. mie repisin p€r$€€n jos miusta tuollanen kuva olis julkisesti esillä. sanon vaan että on
        " seurapiiri kaunotar ".


      • Rusinaksi

        Voi kamala! Mitä ihmettä Suski sitten tekee, jos putiikki menee nurin? Millä kustantaa tekokyntensä, -ripsensä, -tukkansa? Millä rahalla ostetaan täyteaineita ja botoxia naamaan? Varmaan kauhee paniikki.

        Suski rupsahtaa rusinaksi, kun ei ole enää rahaa ittensä fiilaamiseen, jeeeee!


      • Amalia-Kamalia P.
        Rusinaksi kirjoitti:

        Voi kamala! Mitä ihmettä Suski sitten tekee, jos putiikki menee nurin? Millä kustantaa tekokyntensä, -ripsensä, -tukkansa? Millä rahalla ostetaan täyteaineita ja botoxia naamaan? Varmaan kauhee paniikki.

        Suski rupsahtaa rusinaksi, kun ei ole enää rahaa ittensä fiilaamiseen, jeeeee!

        Rupsahtanut on jo, kunhan yrittää pitää kulisseja yllä.


    • Haahhaah!

      Käykääpä Ferrerin nettikauppasivuilla. Voiko nolompia enää olla, tuotekuvissa Penttilän selfie-kuvia.

    • ferreriferrari
      • myrskyluodon maija

        surkeen näköstä sussulla joka kuvassa jalat oudosti kuin olis ku$ihätä. korkeilla koroilla pilannu jalat jotka kuin kanankoivet.
        yläosassa kymmenen kilon silsupallot joita kanankoivet yrittää kannatella selkäkin näkyy olevan kovalla rasituksella silsupalloja kannattellessa.
        hirveen näköstä.
        kyllä kivilahden daamit ovat tyylikkäitä ladyjä jotka ei sorru tuollaseen rahvaan omaiseen käytökseen eikä he tarvii muovitissejä itsetuntoa kohottamaan. näillä naisilla on ero kuin yöllä ja päivällä jokainen näkee kumman eduksi.


    • Huhhuhh4

      Siis aivan samat biksuthan nuo on. Siinä katteet kohdillaan kun 15 euron biksuja myydään 100 eurolla....

      • Jessus sentäs

        Ja joku tollo noitakin ostelee......
        Hehhee, hyvät on katteet.....


      • dasvidania
        Jessus sentäs kirjoitti:

        Ja joku tollo noitakin ostelee......
        Hehhee, hyvät on katteet.....

        en ole koskaan käyny missään ns. muotibutiikissa. mahtas olla orpo olo maalaismuijalla joka tulee itäsuomesta tuppukylästä.
        onneksi täällä pärjää sillä mitä sattuu kaupasta päälleen löytämään.
        eikä
        kenenkään tarvii keekoilla merkkilaukuilla tai vaatteilla kun täällä'
        niistä ei kukaan tajuu mitään.
        kukaan täällä ei oo nähny oikeaa tai väärennettyä luis vittonia eikä erottas kopsuu oikeesta.


      • Sinkkuelämää Carrie
        dasvidania kirjoitti:

        en ole koskaan käyny missään ns. muotibutiikissa. mahtas olla orpo olo maalaismuijalla joka tulee itäsuomesta tuppukylästä.
        onneksi täällä pärjää sillä mitä sattuu kaupasta päälleen löytämään.
        eikä
        kenenkään tarvii keekoilla merkkilaukuilla tai vaatteilla kun täällä'
        niistä ei kukaan tajuu mitään.
        kukaan täällä ei oo nähny oikeaa tai väärennettyä luis vittonia eikä erottas kopsuu oikeesta.

        Tuo on sitä järkevän ihmisen elämää. Vain idiootit ja bimbot toteuttavat itseään merkkivaatteilla, jotka eivät ole mitään muuta kuin samat vaatteet eri merkkisinä ja helevatan paljon kalliimmalla. Pelkkä illuusio. Mutta ei kaikilla riitä äly asian näkemiseen.


      • ostaa, saa, lainaa..

      • Hyi olkoon

      • Taudit leviää
        Hyi olkoon kirjoitti:

        Hyi saatana jos ovat koekäytettyjä!

        Tuksun ja Maran Puerto Anuksessa käyneitä.


      • kv-anusjooga
        Taudit leviää kirjoitti:

        Tuksun ja Maran Puerto Anuksessa käyneitä.

        "Tää vaan tekee niin hyvää"
        Puerto Anus # 27/7


      • Timmi mimmi
        kv-anusjooga kirjoitti:

        "Tää vaan tekee niin hyvää"
        Puerto Anus # 27/7

        ShiteIsGood#PuertoAnus


      • Rättikaupan reva
        Timmi mimmi kirjoitti:

        ShiteIsGood#PuertoAnus

        Sovittakaa ihmeessä Penttilän riepuja. Saatatte päästä samalla rattopojan liukkaille.


    • faktaa peliin

      Varmasti Suskin asiakkailla on nolo ja kusetettu fiilis. Mikäli kaikki on totta, tästä saattaa nousta enemmänkin oikeusjuttuja.
      Positiivisena reunahuomautuksena mainittakoon, näin ankeinan laman aikoina, on todella hienoa, että ainakin asianajajille riittä töitä.

      • Ei kusetettu

        Aina on positiivista myös se, että huijarit jää kiinni. Minä en ainakaan ikinä ostaisi tuosta putiikista mitään. Halvemmaksi tulee ostaa halvat lennot ja käydä hakemassa itse paikan päältä.


      • Naurava kulkuri

        Oikeusjuttuja voi tulla piraattien myymisestä. Myöskin väärällä brändinimellä myymisestä. Se, että Penttilä kauppaa satasella 17 euron bikinejä, ei ole rikos. Asiakas vain on pöljä, jos haluaa maksaa tuotteesta enemmän kuin mikä tuotteen oikea arvo on. Taitaa olla Penttilän rättikauppa Tuksujen yms. idioottien kauppa:)


      • kilimuilija
        Ei kusetettu kirjoitti:

        Aina on positiivista myös se, että huijarit jää kiinni. Minä en ainakaan ikinä ostaisi tuosta putiikista mitään. Halvemmaksi tulee ostaa halvat lennot ja käydä hakemassa itse paikan päältä.

        mahtaa kivilahden daamit nauraa katketakseen kun näkenät kolegan tissiselfiet roskalehdissä ja iltiksen netissä.


      • En maksais
        Naurava kulkuri kirjoitti:

        Oikeusjuttuja voi tulla piraattien myymisestä. Myöskin väärällä brändinimellä myymisestä. Se, että Penttilä kauppaa satasella 17 euron bikinejä, ei ole rikos. Asiakas vain on pöljä, jos haluaa maksaa tuotteesta enemmän kuin mikä tuotteen oikea arvo on. Taitaa olla Penttilän rättikauppa Tuksujen yms. idioottien kauppa:)

        Sitä se just nimenomaan on, typerien pinnallisten akkojen leuhkimista.
        Pääseepähän sanomaan tyhjäpäisissä blogeissaan, että "ostin Ferreristä" ja se vaikuttaa heti paljon hienommalta kuin joku Prisman alelaari.
        Kukaan ei maksaisi vaatteista noin paljon jos ei niillä voisi jotenkin leuhkia.
        Täytyy sanoa, että vaikka töissä käynki ja mulla olis periaatteessa varaa ostaa vaatteeni paremmistakin putiikeista, en vain kertakaikkiaan halua maksaa noin paljon joistain kankaan kappaleista.
        Sata euroa bikineistä, haloo!? Siitä on biksujen tekijä, joku pikkutyttö saanut ehkä 25 senttiä.


    • 'ääö'äö'äö'

      Saahan kauppias pyytää mitä hintaa haluaa ja Penttilähän on kaikella julkisuudellaan halunnut luoda sen illuusion että hänen putiikissaan myydään luksustavaraa. Jos olisi Penttilän asiakas, tuntisin itseni todella, todella huijatuksi. Onnekseni oon aina pitänyt Penttilän vaatetarjontaa ala-arvoisena, halvan näköisenä pissistyylinä. Ja oikeessahan oon ollut. Ja onhan niitä huhuja liikkunut että tuo halpaa tavaraa ja myy kalliilla. miten lie tullimaksujen yms verojen laita jos on omissa matkalaukuissaan rytkyjä kuljettanut? Nyt taisi käry käydä pahemminkin!

    • Skitsoa....

      Tuota noin, ihanko oikeasti se Susanna myy tuollaista halpapaskaa siinä kaupassaan? Että samoja tuotteita voi tilata kymmenen kertaa halvemmalla netistä??? Miksi kukaan sitten ei ole aiemmin tätä huomannut? Olen kyllä usein ihmetellyt miten kaameita rättejä siellä myydään mutta että noita sais netistä tyyliin muutama euro....

      • Sutki Feikkilä

        En ole ostanut, enkä osta. En halua rahoittaa kenenkään feikkielämää. Onneksi olen aina tilannut itse netistä tai shoppaillut matkoilla.


    • Naurettavaa!

      Oikea luksusputiikki panostaisi kunnon kuviin nettisivuillaan, eikä naurettaviin selfieihin. Monilla halpaliikkeilläkin on sata kertaa paremmat ja tyylikkäämmät kuvat.

    • Naurettavaa!

      Oikea luksusputiikki panostaisi kunnon kuviin nettisivuillaan, eikä naurettaviin selfieihin. Monilla halpaliikkeilläkin on sata kertaa paremmat ja tyylikkäämmät kuvat.

      • Penttilällä dilemma

        Jos hakee yksittäiskappaleita matkalaukussa, niin ei ole taloudellisia realiteetteja palkata mallia ja valokuvaajaa. Tulee vain mieleeni, että Penttilän rievut eivät ole käytännössä uusia, vaan Penttilän päällä käyneitä.

        Penttilä ei myöskään voi käyttää alkuperäisiä katalogikuvia, koska kansa pystyisi googlettamalla löytämään alkuperäisen sivun ja näkisi samalla alkuperäisen hinnan:)


      • Rantabikinit
        Penttilällä dilemma kirjoitti:

        Jos hakee yksittäiskappaleita matkalaukussa, niin ei ole taloudellisia realiteetteja palkata mallia ja valokuvaajaa. Tulee vain mieleeni, että Penttilän rievut eivät ole käytännössä uusia, vaan Penttilän päällä käyneitä.

        Penttilä ei myöskään voi käyttää alkuperäisiä katalogikuvia, koska kansa pystyisi googlettamalla löytämään alkuperäisen sivun ja näkisi samalla alkuperäisen hinnan:)

        Tuon Penttilän putiikin liikevaihto on laskenut viime vuosina kuin lehmänhäntä. Liikevaihto viime vuonna 75 tuhatta euroa. Ei tuosta yrittäjälle jää mitään, kohta joutuu varmaan laittamaan lapun luukulle.


      • Kummastelen ...........
        Rantabikinit kirjoitti:

        Tuon Penttilän putiikin liikevaihto on laskenut viime vuosina kuin lehmänhäntä. Liikevaihto viime vuonna 75 tuhatta euroa. Ei tuosta yrittäjälle jää mitään, kohta joutuu varmaan laittamaan lapun luukulle.

        Miten se sit rahoittaa oman luxus elämänsä?


      • Oudot kuviot
        Penttilällä dilemma kirjoitti:

        Jos hakee yksittäiskappaleita matkalaukussa, niin ei ole taloudellisia realiteetteja palkata mallia ja valokuvaajaa. Tulee vain mieleeni, että Penttilän rievut eivät ole käytännössä uusia, vaan Penttilän päällä käyneitä.

        Penttilä ei myöskään voi käyttää alkuperäisiä katalogikuvia, koska kansa pystyisi googlettamalla löytämään alkuperäisen sivun ja näkisi samalla alkuperäisen hinnan:)

        Jos näin on, että käyttää vaatteita ensin itse, niin sitten taitaa olla hienon putiikin sijaan Suomen kallein kirpputori.


      • maria dolores
        Penttilällä dilemma kirjoitti:

        Jos hakee yksittäiskappaleita matkalaukussa, niin ei ole taloudellisia realiteetteja palkata mallia ja valokuvaajaa. Tulee vain mieleeni, että Penttilän rievut eivät ole käytännössä uusia, vaan Penttilän päällä käyneitä.

        Penttilä ei myöskään voi käyttää alkuperäisiä katalogikuvia, koska kansa pystyisi googlettamalla löytämään alkuperäisen sivun ja näkisi samalla alkuperäisen hinnan:)

        mitä suskin nettisivuilla mainostetaan akan jättisilsuja vai kalliita feikkiryysyjä. todella surkeet ja halvan näköset sivut.


    • Turkiton huijari

      Suski P on sanonut haastattelussa ettei käytä turkiksia eikä myy liikkeessään mitään vaatetta tai asustetta jossa turkista.

      Miksi Tukiainen kirjoittaa päiväkirjassaan että Suski oli tilannut hänelle sen paljon puhutun valkoisen minkkiturkin Italiasta??

      http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php


      Siellä lukee KUUMAT TERVEISET GAMBIASTA.. otsikon alla että
      "Paljon puhuttu valkoinen lyhyt minkkiturkkini tilattiin Italiasta, vaateyrittaja Susanna Penttila sen minulle tilasi. Suomi on niin kylma ja synkka maa, etta siella turkit ovat paikallaan"

      http://www.turkittomatliikkeet.fi/retailer_list.html

      http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/susanna-penttila-vaatii-turkikset-pois-kaupoista/2989116

    • Suski valehtelee!

      Kaarina K: fb-sivuilla joku kertoo näin:





      Irina Mxxxxxx Hän väitti kaverilleni että noi tulee samalta tehtaalta kuin Herve

      Tykkää · Vastaa · 16. tammikuuta kello 12:47



      Boutique Kaarina K. irina -dear kuka sanoo näin voimme lähettää herven pääkonttorin numeron ja voit kysyä sieltä

      • 11+1

        Voi tullakin siis Kiinasta. Samassa tehtaassa valmistetaan esim. elektroniikkaa eri tuotemerkkien alle. Kaikki ne on Made in China. Mikä sitten on se todellinen laatu, sitä en tiedä.


    • HHUHUH

      Joo, ei noilla kahdella ämmällä ole mitään meriittiä. Ainoa "meriitti" on näytellä lehtien palstoilla itseään puolialasti ja täytettyjä tissejään nuorta leikkikalua. Siinä sitä on "meriitit". Ja toinen kirveelläveistetty yhtä tyhjänpäiväinen. Ei aiheuta keskustelua.

    • 4rgr

      Miksi Suskilla on Herven logolla varustettuja käyttämättömiä hintalappuja liikkeessään? Onko itse painattanut niitä?

    • Karmea ilmestys, hyi

      Uskomaton Feikki-Selittäjä! Ajatelkaa mitkä katteet akka on vetänyt 10 vuoden aikana! Monetko silikonit, rasvaimut, täyteaineet, botoksit, tekokynnet, ripsienpidennytkset, hiustenpidennykset, te arvoisat sairasta ylihintaa maksaneet asiakkaat, olette rahoittaneet.

      Varmaan Feikki-Suski nauroi aina makeasti matkalla pankkiin. Tyhmiä on helppo kusettaa, hykerteli akka.

      Toivon sydämeni pohjassta, että tuo ahne akka maksaa tekosistaan raskaimman kautta!!!!!!!

    • jää kiinni

      Ja niin alkoi selittelyjen viikko. Suskilla on kuraa sukkahousut täynä piratismista johtuen.

      On aika tullut Suskin alamäen seurannalle. Ne vähäisetkin asiakkaat jotka on tältä jotakin ostaneet tuntevat itsensä huijatuksi. Ja vieläpä aiheesta.

      Suski on käynyt ostamassa matkalaukut täyteen samaa sontaa mitä mohikaanit myyvät toreilla, samoilta tukkureilta jopa. Onko sen liikkeessä ollut koruja myynnissä?
      Samalla alueella mistä tämä on tavaransa ostanut, on myös piraattikoruja myynnissä.
      Näistä asioista on itselläni ensikädentietoa, koska olen tuonut maahan tavaraa Ranskasta, Saksasta, Italiasta, Pakistanista, Englannista mutta en kertaakaan ole tuonut piraattivaatteita.
      Olen varmistanut jo ostohetkellä sen ettei tavara ole piraattia.
      KeskiEuroopan vaateteollisuus on suuntautunut pitkälti Intialaisten, Turkkilaisten ja Pakistanilaisten käsiin.
      Yhdellä tyypillä voi olla 10-15 pientä tehdasta joissa tehdään juuri sitä mitä asiakas toivoo.

      • No label

      • Rahan vainu
        No label kirjoitti:

        En ole muodin asiantuntija, mutta en käsitä mikä tässä "merkittömässä" mekossa voi maksaa lähes 500€?
        http://www.ferrer.fi/tuotteet.html?id=3/120

        Muutaman euron arvoinen, ja Susanna laittanut katteet kohdilleen. Kunnon bisneswoman!


      • Rattopoika nuolee

        Kanankoivissaan muutakin ruskeaa kuin muistoja auringosta.


    • Itse minä

      Penttilä on saanut sakot petoksesta 2013 huijattuaan Kelalta kodinhoitotukea, vaikka lapsi oli päiväkodissa. Suorastaan ihme, että pystyy rahoittamaan elämäntyylinsä, mikään kultakaivos tuo putiikki ei taida olla. Nykyisin osataan netistä tutkimalla löytää sama tuote halvemmalla. Eri asia olisi ollut ennen nettiaikaa.

    • kotkotikot

      Häiriintynyt eukko. Maailmankuva vääristynyt. Yrittää antaa itsestään positiivisen bisnesnaisen kuvan - nooh, melko rahvaanomaisen ja käytös on kuin teinitytön :-( Eikö se ITSE tajua, mitä bluffia ja kusetusta koko homma on. Uskoo oikeasti olevansa huippuyrittäjä? Seonnut persoonallisuus.

      Omituinen puhetapakin: miksi minulla tulee mieleen vammainen kana koko naisesta? Omituisen vääristyneet mittasuhteet kropassa (=hirveät silikonipallot yläpäässä, ja omituiset, kuivat kanankoivet alapäässä), suu pieni, kuin kanan kotkottava kita ja omituinen nenä on kuin piste kanan-lookille.

      Kot-kot-kot-kot-kot!

    • opetitepoit

      Jos ajatellaan että liikkeen vuokra on 3000e, asunnon 3000e muut omat ja liikkeen kulut ja menot, niin Penttilän täytyy ansaita abt 10.000- 12.000e/kk. Ja jos rättien keskimääräinen hinta on abt 120e, niin sen täytyy myydä 4 riepua päivässä. 4x120x26 = 12.480/kk. Ei hirveen vaativaa ja kun on vielä suuret katteet niin tuleehan siinä hyvin toimeen.

      Mutta jos niitä rättejä ja lumppuja on tuotu maahan omina vaatteina omissa matkalaukuissa niin on taitaneet tullaukset jäädä tekemättä? Mielenkiintoista.

      • entinen maahantuoja

        Ei toisesta EU-maasta haettua tavaraa tarvitse tullata! Jos oletetaan, että liike ei myy pimeästi, niin silloin on liikkeen edun mukaista vähentää tuotteiden ostohinnat verotuksessa.

        Se mitä en ymmärrä, on että itse matkalaukulla hakien hän ei taida saada ostettua tuotteita arvonlisäverovapaasti, ja toiseen EU-maahan maksettuja alveja ei voi vähentää Suomen myynnin alveista. Mutta ehkä asialla ei ole Penttilälle suurta merkitystä, kun hän kertoo ostohinnan kymmenellä.


      • Jää kiinni

        Sisäänostohinta mohikaanilta on keskimäärin 3-4 euroa kpl. ALV lappuja siellä on turha kysellä. Erillistä korvausta vastaan he väsäävät jonkunmoisen paperin.

        On Suskilla ollut hyvä kate piraattirytkyillä.


      • Ex-yrittelijä
        entinen maahantuoja kirjoitti:

        Ei toisesta EU-maasta haettua tavaraa tarvitse tullata! Jos oletetaan, että liike ei myy pimeästi, niin silloin on liikkeen edun mukaista vähentää tuotteiden ostohinnat verotuksessa.

        Se mitä en ymmärrä, on että itse matkalaukulla hakien hän ei taida saada ostettua tuotteita arvonlisäverovapaasti, ja toiseen EU-maahan maksettuja alveja ei voi vähentää Suomen myynnin alveista. Mutta ehkä asialla ei ole Penttilälle suurta merkitystä, kun hän kertoo ostohinnan kymmenellä.

        Tarkennusta vähän tohon alv-asiaan. Jos sulla on voimassaoleva Y-tunnus (VAT number), niin voit tilata netistä rättitukkureilta tai käydä Pariisissa ostoksilla ihan nettohinnoin. Niistä ostoista ei siis makseta alvia. Vasta myydyistä tuotteista Suomessa maksaa yrittäjä alvit. En sitten tiedä miten hyvin tai huonosti Suski on verohommat kotimaassa hoitanut...? Mutta järkyttävät katteet sillä on noilla surkeilla rievuilla.


    • sfdfsfd

      Mun mielestä ei ole puolusteltavaa toimintaa. "Ei se väärin oo että pyytää kalliimpaa hintaa". Ei niin, onhan noita muitakin suomalaisia puljuja, jotka myy kaikkea muutakin vaatetta ja kampetta kalliimmalla kun identtistä tavaraa saa kiinasta muutamalla eurolla, mutta noi Ferrerin hinnat on HÄVYTTÖMIÄ siihen nähden mikä niiden arvo on. Vaatteet on erilaisia malleineen ja materiaaleineen, mutta summat ei kauheasti vaihtele, lätkäistään osalle 99 euroa ja osalle 69 euroa..

    • huijarivihaaja

      Minne Feikin piti ilmoittaa tänään maanantaina asiasta lisäselvityksiä? Odotan kieli pitkällä selitystä :-)

      • pirateliksa

        Oliko se samassa puljussa, missä työntekijät olivat huonossa asemassa, kun S halusi maksaa palkan liikkeen retkuilla? Niillä ei vaan vuokraa ja ruokaa maksella..ja jos tosiaan piraattikamaa niin ne ketkä otti palkkansa näillä maksettuna tekivät käytännössä ilmaista työtä.


      • Kootut selitykset

        Ei kuulu selityksiä, ei.


    • ketku-feikki-suski

      Olisi kyllä kamala, jos olisin joskus ostanut tuosta feikki-firmasta jotakin!

      Onneksi inhoan naikkosta jo ihmisenä niin paljon, etten liikkeen ovea avaisi. Voiko tosissaan joku tällaisen jälkeen ostaa tuosta putiikista MITÄÄN?

    • Yhden kerran

      Minä myönnän, olen kerran käynyt kyseisessä putiikissa, lähinnä kyllä uteliaisuuttani. Oli niin sekaisen näköinen, epäsiisti, kaikki vaatteet aivan epäjärjestyksessä, vaatteet mielestäni huonolaatuisen ja vanhanaikaisen "pornopissis-tyylin" vaatteita, ei tietoakaan tyylikkyydestä tai laadusta, hinnat siihen nähden naurettavan suuret. Joten se mitä epäilin, rytkyjä ylihinnalla, ainakin omasta mielestäni toteutui täysin.

    • No Logo

      Susannan liikkeen nettitisivuilla käydessäni kiinnitin huomiota siihen, että yhdessäkään vaatteessa ei mainittu merkkiä tai valmistajaa. Olisi varmaan liian helppo vertailla tuotetta netissä.

    • Näöän

      Joo, yritin tiirailla niitä merkkejä myös mutta en nähnyt. Jos jollakulla niin hyvä näkö tai osaa suurentaa kuvia, niin menkää Suskin omille tai Ferrerin facebook sivuille, siellä on rättejä kasapäin kuvattuna, niissä on joku kirjoitus kyllä aina esim. niskalapussa mutta saako joku selvää mikä kirjoitus? Jos saisi, voisi heti tehdä vertailun netissä, mikä on oikeasti tuotteen hinta.

      • kiinni jää

        Kun ostat mohikaanilta tukkuun gledjuja, niin ne laittaa just sellaiset laput kuin haluat, ja sellaisella tekstillä kuin haluat. Tarkastin kirjanpidosta noita tukkuhintoja vuodelta 2004, ja toppien keskihinnat olleet 5,8e, mekot 9,3e, hameet 4,4e, paidat 1,7e, housut 12,6e, takit 14,4e, neuleet 18,0e.
        Noi hinnat olivat 500kpl erille.
        Noi on keksihintoja olleet tuolloin, itse noudettuna ja käteisellä maksettuna. Ja tarkastelin juuri tämän päivän tukkuhintoja eikä prosenttuaalista muutosta pahemmin ole tapahtunut koska kilpailu alalla on raakaa.

        Tämä Susanna on ensimmäinen joka on käyttänyt tilaisuutensa hyväkseen. Ostaa halvalla, teettää kunnon merkkilaput(piraatti) ja myy järkyttävällä hinnalla.
        Kovasti ihmettelen jos joku ostaa sieltä yhdenkin rätin.


      • Tussun jorinat
        kiinni jää kirjoitti:

        Kun ostat mohikaanilta tukkuun gledjuja, niin ne laittaa just sellaiset laput kuin haluat, ja sellaisella tekstillä kuin haluat. Tarkastin kirjanpidosta noita tukkuhintoja vuodelta 2004, ja toppien keskihinnat olleet 5,8e, mekot 9,3e, hameet 4,4e, paidat 1,7e, housut 12,6e, takit 14,4e, neuleet 18,0e.
        Noi hinnat olivat 500kpl erille.
        Noi on keksihintoja olleet tuolloin, itse noudettuna ja käteisellä maksettuna. Ja tarkastelin juuri tämän päivän tukkuhintoja eikä prosenttuaalista muutosta pahemmin ole tapahtunut koska kilpailu alalla on raakaa.

        Tämä Susanna on ensimmäinen joka on käyttänyt tilaisuutensa hyväkseen. Ostaa halvalla, teettää kunnon merkkilaput(piraatti) ja myy järkyttävällä hinnalla.
        Kovasti ihmettelen jos joku ostaa sieltä yhdenkin rätin.

        "Kovasti ihmettelen jos joku ostaa sieltä yhdenkin rätin."

        Firma olisi ollut konkassa jo aikaa sitten, jos ei olisi asiakkaita. Siispä aina on ihmisiä, jotka ovat autuaan tietämättömiä siitä, että samat rievut saisi 1/10 -hinnalla netistä. Mm. Tuksu on kertonut Ferrerin olevan hänen hovihankkijansa:)


      • areager
        Tussun jorinat kirjoitti:

        "Kovasti ihmettelen jos joku ostaa sieltä yhdenkin rätin."

        Firma olisi ollut konkassa jo aikaa sitten, jos ei olisi asiakkaita. Siispä aina on ihmisiä, jotka ovat autuaan tietämättömiä siitä, että samat rievut saisi 1/10 -hinnalla netistä. Mm. Tuksu on kertonut Ferrerin olevan hänen hovihankkijansa:)

        No Tuksu nyt kertoo monenlaista.


      • joopajoo .
        Tussun jorinat kirjoitti:

        "Kovasti ihmettelen jos joku ostaa sieltä yhdenkin rätin."

        Firma olisi ollut konkassa jo aikaa sitten, jos ei olisi asiakkaita. Siispä aina on ihmisiä, jotka ovat autuaan tietämättömiä siitä, että samat rievut saisi 1/10 -hinnalla netistä. Mm. Tuksu on kertonut Ferrerin olevan hänen hovihankkijansa:)

        En menis uskomaan Tuksun höpinöihin. Hän tod.näk. vain sen takia kertoilee ostelevansa Ferreristä, että tietää siellä olevansa kallista.


    • silarisilmä

      Nii mut miten käy siltsupallojen ja syvällä päässä olevien silmien kun kanankoivet eivät taivu enää pidättämisasentoon kun rahat loppuu ja pojannassikka väsyy akan vaihdevuosiin. Miten käy. Tulee suru 4 dollarin puseroon.

    • Palaneenkäry haisee
      • ei vakuuta

        En usko, että tämä olisi yksittäistapaus. Suskin selitys ei ole uskottava. Suski osaa rättibisneksen ja se pyörittää sitä vaikka silmät kiinni. Koko jupakka pitäisi tutkia pohjia myöten.
        Kun tarpeeksi tonkii, alkaa kasa haisemaan. Tämä juttu löyhkää jo pitkälle.


    • Onko se tyhmä

      Siis mikä tää juttu oikein on, Susanna kertoo että se mistä hän tilaa vaatteita oli lähettänyt tämän Herven vaatteen. Sitten Seiskan toimittaja sanoo, ei tämä silti ole aito, vaan väärennös tms, koska aidon Herven hintalappu on erilainen. Suski siihen että no joo, mutta kun hän palauttaa sen ja pistää sinne viestiä.
      Siis...!?!?!?!? Mistä siis Suski tilaa näitä vaatteita, jostain paikasta jossa tehdään väärennöksiä!

      • kiinni jää

        Voi lähettää Herven feikkivaatteita vaikka laivakontillisen niska- ja hintalappujen kera. Mutta niissä lapuissahan on eroja alkuperäiseen.
        Edelleen, mohikaanit tekee just sellaista vaatetta mitä kukakin tilaa. Mohikaanit ei lähetä yhtään mitään mitä joku ei ole tilannut.
        Paikanpäällä nähnyt kuinka tehdään "liiketavaraa" ja kuinka tehdään massatavaraa.
        Tuote on sama kummassakin, mutta lapuilla tehdään ero.
        Suskin firman sivuilla olevat vaatteet löytyy netistä ja voi jokainen etsiä samat vaatteet valmistajalta murto-osahintaan, mitä tämän naisen liike myy.

        Nyt kun se mitä todennäköisimmin on ostanut mohikaaneilta, niin kannattaa kiinnittää huomiota siihen mitä se on ilmoittanut maksaneensa alvia, ja ottaa yhteys valmistajaan ja selvittää todellinen alvin määrä. Saattaa takanta löytyä jättiläismäinen alvikusetus.


      • rwrwwww

        Vaikka olis joku lähettänyt sille sata aitoa Herven vaatetta, niin sillä naisella ei oo ollut eikä ole oikeutta niitä myydä. Ei aitoina eikä feikkeinä.


      • Toinen käsi
        rwrwwww kirjoitti:

        Vaikka olis joku lähettänyt sille sata aitoa Herven vaatetta, niin sillä naisella ei oo ollut eikä ole oikeutta niitä myydä. Ei aitoina eikä feikkeinä.

        Käytettynä ompi.


    • Ei kiinnosta

      Onko tällä Suskilla lapsi? Onko neiti rouva, eronnut vai peräti leski? Ja ikä oli? Kamalia bikinikuvia se ainakin työntää lehtiin väen väkisin ja on niin seksikästä, vaikka kroppa on ihan epäsuhta silikoneineen ja lähes jokainen muu itsensä esittelijä on paremman näköinen. - Ja ne vaatteet ovat todellakin riepuja ja rättejä. Rumia, heikkolaatuisia. En osta, enkä ole ostanut. Ihmettelen vaan, ketä ne kiinnostavat paitsi turhia julkkispyrkyreitä. Johannakin kertoi saaneensa edullisesti jonkin Suskin itse kerran käyttämän vaatteen (paljettimekko tms).

      • nomorefeikki

        Ihan kylmää, miten kamala ihminen tuo on. Lapsikin. Ja äiti tuollainen hörhö KUIKELO. Mahdollisesti huijari. Kusettaja.

        Etova ihminen. Häviä julkisuudesta, senkin niljakas vanha kanannahka!


      • ylpeät vanhemmat?
        nomorefeikki kirjoitti:

        Ihan kylmää, miten kamala ihminen tuo on. Lapsikin. Ja äiti tuollainen hörhö KUIKELO. Mahdollisesti huijari. Kusettaja.

        Etova ihminen. Häviä julkisuudesta, senkin niljakas vanha kanannahka!

        Joku muistaakseni tiesi jossain, että vanhempansa olivat aikoinaan rahoittaneet/panneet alulle tämän riepupuodin, kun tyttärestä ei oikein mihinkään ollut. Saivatpa luuskan nurkista kuljeksimasta.


      • ei niin ylpeät
        ylpeät vanhemmat? kirjoitti:

        Joku muistaakseni tiesi jossain, että vanhempansa olivat aikoinaan rahoittaneet/panneet alulle tämän riepupuodin, kun tyttärestä ei oikein mihinkään ollut. Saivatpa luuskan nurkista kuljeksimasta.

        Hienompaa, että rättikauppiaana kuin huorana Hampurissa.


      • kysyn vaan
        ei niin ylpeät kirjoitti:

        Hienompaa, että rättikauppiaana kuin huorana Hampurissa.

        "Hienompaa, että rättikauppiaana kuin huorana Hampurissa."

        Rätti tai lumppu, mitä eroa?


    • mielenkiintoista!

      Mihin pirattituotteiden tehtaaseen se palautti sensaatiomaisen feikkitopin? Mistä se edes tietää sellaisten huijareiden osoitteen?

      Eikö lähetyslistassa aikoinaan mainittu koko toppia ja kuka sen laittoi ikkunaan, ilman että Suski tarkastaa kaikki saapuvat tavarat? Eihän bisnestä voi näin holtittomasti pyörittää.

      Vaadimme rehellisiä vastauksia!!!!!!!!!!!!!

    • sympatiaa hei

      Ihme lynkkausmeininki kaikilla! Itse en juurikaan arvostanut Suskia ennen kuin katsoin Vain Elämää -ohjelmaa, josta paljastui, että hän on oikein ihana ja aurinkoinen ihminen. En arvosta silikoneja ja kaikkia lisäkkeitä tai pidä hänen vaatetyylistään, pidän hänen persoonastaan! Hän on oikeasti tosi maanläheinen tyyppi, joka tykkää hevosista jne. Ja landelta on kotoisinkin, Porista, joka kuuluu edelleen hänen murteestaan (ei yritä mitenkään juuriaan peittää)!
      Tämä on kyllä harmillinen juttu, jos oikeasti hän on jotain plagiaatteja liikkeessään myynyt. Vain Elämää -jaksoissa hän kyllä aivan avoimesti kertoi ja näytti millä tavalla vaatteensa liikkeeseen hommaa: hän lähtee tyhjillä laukuilla Pariisin outletteihin ja valitsee siellä kaikkea mistä itse pitää. Ja palaa laukut täynnä Suomeen. Ei tässä ole mitään laitonta tai filunkimeininkiä!
      Tietenkin on kyseenalaista myydä 15 euron bikineitä 99 euron hintaan Suomessa....mutta sekään ei ole laitonta!
      Ja tiedoksi myös, että tv-ohjelmassa hän kertoi, että Ferrer on perustettu vanhempien rahoittamana silloin kun hän oli 19-vuotias, ja on siitä lähtien paiskinut töitä liikkeen parissa jo kohta 20 vuotta. Mitä itse teitte silloin kun olitte 19-vuotiaita??? Itse asuin vielä kotona ja todellakin elin vanhempien rahoilla joka päivä!

      • säkkituhka

        ROSVOT KIINNI!


      • Hyihhh

        Iljettävintä on jos huhut totta, Suski tilaa pyynnöstä myös aitoja turkiksia vaikka joka paikassa toitottaa ettei myy turkiksia ja täysin eläinten suojelija......


      • ohooo

        On muijalla ainakin helppoo ollut jos vanhemmat ovat puljun vielä kaiken huippuna rahoittaneet. Kaipa yhä sponssaavat keski-ikäistä tytärtään. Samaa sakkia mitä Suvi Pitkäset sun muut


      • y+2å2v

        Minä opiskelin ja kävin töissä.
        Ei ole tarvinnut vanhempieni minua elättää sen ikäisenä, eikä putiikkeja ostella, jotta minulla olisi jotain tekemistä...


      • kouluttautu

        Kävin kouluja ja luin yliopiston pääsykokoisiin. Elämässäni oli muita päämääriä kuin myydä piraattituotteita, päästä pornolehteen ja laittaa silikonit.


      • Kuselan Armi
        kouluttautu kirjoitti:

        Kävin kouluja ja luin yliopiston pääsykokoisiin. Elämässäni oli muita päämääriä kuin myydä piraattituotteita, päästä pornolehteen ja laittaa silikonit.

        Suomi24-palstalle saakka sitten pääsit, no propsit hyvästä yristä kuitenkin.


    • Ei ainoa laatuaan

      Minä muutin kotoa pois 18-vuotiaana. Kun yo-kirjoitukset olivat ohi, pääsin suoraan yliopistoon. Yliopistossa opiskelun ohella tein koko ajan töitä. Nyt olen hyväpalkkaisessa vakiduunissa. Kyllä tässä muutkin ovat nuorina kotoa muuttaneet. Ja vaikka vanhempani olivat varakkaita, en saanut heiltä paljoakaan rahallista tukea, enkä pyytänyt. Joku täällä tiesi kertoa, Ferrerin liikevaihto oli vain joitakin kymmeniä tuhansia. Eli nappikauppaa. Voittoa ilmeisesti ei tee paljoakaan. Ja Susannan tulot eivät ole häävit. Vielä jos kaiken lisäksi myy piraattituotteita niin ei hyvin mene. Ehkäpä hänenkin olisi aikoinaan kannattanut opiskella.

    • tulli valvoo

      "Vain matkustajatuonti omaan käyttöön on verotonta"

      "Matkustajatuonti ei ole verotonta, jos tuotteet tuodaan kaupalliseen tarkoitukseen. Vastiketta vastaan tapahtuva tuonti on aina määrästä riippumatta verollista, samoin kuin välittäminen toiselle henkilölle, vaikka se tapahtuisi ilman palkkiota. Myös tuonti yrityksen tai yhdistyksen tilaisuudessa käytettäväksi on verollista.

      Valmisteverotuslaissa säädetään joukko perusteita, joiden avulla arvioidaan, tulevatko tuotteet kaupalliseen tarkoitukseen vai omaan käyttöön. Perusteita ovat tuotteiden haltijan kaupallinen asema ja syyt tuotteiden hallussapitoon, käytetty kuljetustapa, tuotteiden asiakirjat, määrä ja muut näihin verrattavat seikat. ..... "

      http://www.tulli.fi/fi/tiedotteet/lehdistotiedotteet/0000_tiedotteet/tiedote_20130711_5/index.html

      • ota oikeasti selvää

        puhut nyt alkoholin ja tupakan tuonnista. Laittamasi linkki ainakin liittyy.
        Miten ne liittyy tähän juttuun?


    • luxusta

      Mitähän Martina Aitolehti tuumaa ostamistaan 99 euron biksuista jotka olivatkin 10 dollarin arvoiset? Mahtaa harmittaa....

      • bimbo ääliöt

        Mara ja muut bimbot ovat sitä sakkia, että mitä enemmän maksaa, sen paremman mielen ja itsetunnon kohotuksen saa. Voi kehua kavereille, miten kalliit olivat.

        Kyllä, tällaisia ääliöitä on olemassa !!!


      • erik forrester

        ootko varma että ne on maksettu........


    • stephanie forrester

      kävin töissä ja elätin itseni jo 18v. lähtien. maksaako hymy vai zeittu sussulle uudet silsut
      . mahtaa akoilla mennä maatilan hinta muovitisseihin. kalliiksi tulee. .... vanhana nahka kuin tilkkutäkki täynnä arpia ja ompeleita. jos ompeleet ratkee ja silikooni pallot putoo kadulle...... kyllä naurattas.

      • sally spektra

        on saatu suomeen sally spektra ja stefanie forrester saatte arvata kumpi on kampi.


    • feffe
      • sympatiaa hei

        Vain elämää ohjelmassa Suski puhui juuri tästä. Pari vuotta sitten oli kuulemma niin vaikea tilanne että oli pakko pohtia laittaako lapun luukulle. Veikkaan ,että tämän kohun myöhä lappu on laitettava luukulle ennen ensi joulua :/ Mun sympatiat on silti Suskin puolella!


      • voisko tehdä niin?

        Olisiko alkanut myydä pimeästi?


      • kyllä jämpti on niin
        sympatiaa hei kirjoitti:

        Vain elämää ohjelmassa Suski puhui juuri tästä. Pari vuotta sitten oli kuulemma niin vaikea tilanne että oli pakko pohtia laittaako lapun luukulle. Veikkaan ,että tämän kohun myöhä lappu on laitettava luukulle ennen ensi joulua :/ Mun sympatiat on silti Suskin puolella!

        Eikö se ollut Tavallista elämää - sarja??

        Ei kait sillä ole sentään oikeutta huijata ihmisiä? Vaikka hitonmoisella katteella möi, mutta jos piraateilla huijasi, kantakoon seuraukset.. sakot yms.


      • Herve Leego
        voisko tehdä niin? kirjoitti:

        Olisiko alkanut myydä pimeästi?

        Näinä aikoina vaatealan yrittäjillä on vaikeaa. Suski on varmasti vaikeuksissa, siitä kertoo jo
        liikevaihdon raju lasku, eikä tämä hintalappu
        episodi ainakaan tilannetta paranna.


    • No huh hoh

      Ei se että putiikki tekee tappiota oikeuta piraattituotteiden myyntiin tai ottamaan suunnilleen 1 euron tuotteesta 100 euron hinta. Ja jos on niin tiukkaa rahallisesti, lopettaisi sitten jatkuvien vaatteiden ostamisen, lisäkkeiden laittamisen, botox piikitykset, rakennekynnet, matkustelun jne jne!

      • hmmmm

        Tuotemerkillä ei asiakasta saa harmauttaa, mutta katetta voi kyllä voi ottaa niin
        paljon kuin asiakkaiden kukkarot kestää. Oikea hinta on se minkä asiakas suostuu maksamaan.


    • aito se pitää olla

      Minkälainen haloo nousisi siitä, jos joku autoliike myisi vaikka Ferrarin asiakkaalle ja paljastuisi että auto ei ole aito Ferrari vaan replica, jossa esimerkiksi kuplavolkkarin alustalle on kasattu Ferraria muistuttava kopio lasikuidusta yksityiskohtia myöten.
      Ulkonäkö siis muistuttaisi Ferraria, mutta yksikään osa ei olisi kyseisestä automerkistä.

    • näin mä tekisin

      Kuinkahan moni vaatteiden ostaja on viime päivien uutisoinnista ihmeissään ja tarkistuttaa omien ostoksiensa alkuperän jollakin puoluettomalla asiantuntijalla tai on yhteydessä suoraan valmistajaan?

    • toimintaohje

      Jos myynti on tapahtunut petollisinkeinoin, esim. valehtelemalla valmistaja tai tuotteen alkuperä muuten, niin ilman muuta yhteys myyjään, ja jos ei maksa tuotteen hintaa takaisin niin yhteys poliisiin ja siellä rikosilmoitus.
      En tiedä mitä ja miten tässä kyseisessä liikkeessä on myyty.

    • feikki-rättejä

      Onko kysymyksessä yksittäinen "erehdys" vai onko sieltä myyty muutakin tavaraa?

    • uutispommi

      Juorulehdet voisivat käydä tarkistamassa jokaisen myytävän rätin ja tarkistaa niiden alkuperä ?!?!?!?

    • bisnes idea?

      Olisikohan aika jonkun alaa tuntevan vihdoinkin rehdisti perustaa edullinen vaate-putiikki sinne jonka nimi on FEIKKERI.

    • lisää faktaa aiheest
    • Hyvästi iäti !!!

      Miten tyhminä Susanna asiakkaitaan pitää??? Ja esimerkiksi täällä keskustelevia? Heti porukka hoksaa yhdistellä asioita ja kyseenalaistaa Suskin valheet. Luuli, että vitsaillen ja heppoisasti luikahtaa valheestaan.

      Selvitä Feikki sotkusi perin pohjin ja häviä julkisuudesta. Kukaan ei jää sua kaipaamaan.

    • orginaali-rättejä

      Nyt pitäisi toimittajien mennä kuvaamaan ja tutkimaan kaikki liikkeen rätit ja selvittää koko skandaali.

    • 20+5

      Noi Ferrerin retkut ei tosiaankaan ole mitään kalliita merkkivaatteita.... Ihan vastaavia myydään esim Espanjassa Malagan lähellä Guadalhorcen aluella mikä on täynnä kiinalaisten omistamia tukkuliikkeitä. Veikkaan että Pariisin läheltä löytyy vastaavia. Noihan on ihan karmeita halpisretkuja mitä Ferrerin nettisivuilla myydään!

      Muutama kalliimpi mekko heitetty sivuille, muuten kama on ihan normi 30-99eur vaatetta, ei sen kummempaa (paitsi ylihinnoitellumpaa) mitä nyt vaikka Seppälästä haet.

      Ja noi kuvat.... HUOH! Kuka hemmetti on noin pässi että pistää nettikauppaansa tuotekuviksi itsestään kuvia - kun ottaa peilin kautta selfietä rääsy päällä?

      Eikö ois voinut edes vikka Ronnieta pyytää ottamaan noita kuvia. Säälittävää...

      En oo Ferrerissä käynyt - eikä ole tarvetta mennä ainakaan nettikaupan kuvien perusteella. Vastaavia pitsitoppeja ja karmeita eläinkuosimekkoja saa parilla kympillä vaikka sieltä Fuengirolasta rantakadulta, turisteille suunnatuista krääsä & lumppu kaupoista. Laatukin 100% sama, Made in China by children

    • muotitietoinen

      Ei tavii mennä Fuengirolaan asti, riittää kun raahustaa Hakaniemen torin kuukausimarkkinoille niin sieltä löytyy samat rätit, ja hiton paljon halvemmalla.

    • nainen naiselle...

      Hm, itseltäni ei kyllä saa pisteitä se Kivilahden kotkakaan.

      Ok, jos se Suski P. on feikkejä myynyt niin kyllähän silloin on toimenpiteisiin aihetta, mutta miksei vain ilmoittanut sinne herve legeriin ja/tai poliisille? Mikä pakko oli mennä julkisuuteen avautumaan ellei sitten kilpailijan eliminoimiseksi tai muuten vaan kyykytystripillä? Klarahan on olevinaan mm. Pariisin muotitapahtumissa käynneistään, jonne joku Porissa tavallisista vanhemmista syntynyt ei ilmeisesti ole tarpeeksi hyvä?

    • nmvv

      Toinen on rehellinen yrittäjä, toinen on petollinen yrittäjä. Mitä paremmin tällainen petollinen yrittäjä saadaan julkisuuteen, sen nopeammin se loppuu.
      Virkakoneisto mahdollistaa petollisen yrittäjän toiminnan pitkään, vaikka ilmoitus olisi tehtykkin.
      Mutta kun petollisen yrittäjän vähäiset asiakkaat saavat tiedon toiminnasta niin kyse tulee olemaan vain muutamista kuukausista maksimissaan kun polvistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      226
      1988
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      69
      1728
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1120
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      6
      1006
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe