Persuilla vaikeaa

DanKetch

Persuilla on taas vaikeaa kun imaami halla-aho ei lähdekään vaaleihin. Tämä on johtanut monen persun lähes itsetuhoiseen masennukseen.

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi avautua ??

      Kommenttisi pohjalta, sanoisin että sinua masentaa pahemmin kuin yhtäkään persua.

      • HumppaHeikki

        Persu purkaa pahaa oloaan viattomiin. Kyllä on persulla vaikeaa. Solmii varmaan hamppukrakaa itselleen masennuksissaan.


      • ????
        HumppaHeikki kirjoitti:

        Persu purkaa pahaa oloaan viattomiin. Kyllä on persulla vaikeaa. Solmii varmaan hamppukrakaa itselleen masennuksissaan.

        ????


      • HumppaHeikki kirjoitti:

        Persu purkaa pahaa oloaan viattomiin. Kyllä on persulla vaikeaa. Solmii varmaan hamppukrakaa itselleen masennuksissaan.

        Tajusi varmaan oman persuutensa, eikä löydä keinoja asian käsittelemiseen.


      • ????
        pepep kirjoitti:

        Tajusi varmaan oman persuutensa, eikä löydä keinoja asian käsittelemiseen.

        ????


      • ???? kirjoitti:

        ????

        Nimimerkin "Valehtelu fiksua?" terminologiaa käyttäen: Ei kertakaikkiaan jaksa jollekin uuvatille selittää!


      • Kerrassaan nerokasta
        pepep kirjoitti:

        Nimimerkin "Valehtelu fiksua?" terminologiaa käyttäen: Ei kertakaikkiaan jaksa jollekin uuvatille selittää!

        Väittäisi kyllä, että tässä tapauksessa et siihen kykenisikään. Mikäli katsoo lähtökohtaa kommenteille, mihin ja miten se liittyy asiaan ??

        Mikäli katsotaan aloituskommentin pohjalta, aloittaja masentuneemmaksi kuin yksikään persu?
        Miten siihen liittyy viattomat, ja pahat olot jne . . . ja viellä vähemmin kommenttisi "oman persuutensa tajuamisesta . . . . . ??"


      • Kerrassaan nerokasta kirjoitti:

        Väittäisi kyllä, että tässä tapauksessa et siihen kykenisikään. Mikäli katsoo lähtökohtaa kommenteille, mihin ja miten se liittyy asiaan ??

        Mikäli katsotaan aloituskommentin pohjalta, aloittaja masentuneemmaksi kuin yksikään persu?
        Miten siihen liittyy viattomat, ja pahat olot jne . . . ja viellä vähemmin kommenttisi "oman persuutensa tajuamisesta . . . . . ??"

        Ei vaan nyt uuvatille jaksa selittää!


      • Niinpä niin :)
        pepep kirjoitti:

        Ei vaan nyt uuvatille jaksa selittää!

        Ihan miten vaan ;)


    • Toivottavasti minist

      .

      Soini sanoi Halla-aholla on maahanmuuttoasiat paremmin hallussa

      .

    • potut pottuina...

      Hallis vei nyt persuilta kymmeniä tuhansia ääniä kautta maan. Hyvä veto Jussilta, kun muistaa EU vaalit 2009, jolloin Soini puukotti Jussia armotta selkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      829
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      746
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe