Persuilla on taas vaikeaa kun imaami halla-aho ei lähdekään vaaleihin. Tämä on johtanut monen persun lähes itsetuhoiseen masennukseen.
Persuilla vaikeaa
11
62
Vastaukset
- Miksi avautua ??
Kommenttisi pohjalta, sanoisin että sinua masentaa pahemmin kuin yhtäkään persua.
- HumppaHeikki
Persu purkaa pahaa oloaan viattomiin. Kyllä on persulla vaikeaa. Solmii varmaan hamppukrakaa itselleen masennuksissaan.
- ????
HumppaHeikki kirjoitti:
Persu purkaa pahaa oloaan viattomiin. Kyllä on persulla vaikeaa. Solmii varmaan hamppukrakaa itselleen masennuksissaan.
????
HumppaHeikki kirjoitti:
Persu purkaa pahaa oloaan viattomiin. Kyllä on persulla vaikeaa. Solmii varmaan hamppukrakaa itselleen masennuksissaan.
Tajusi varmaan oman persuutensa, eikä löydä keinoja asian käsittelemiseen.
- ????
pepep kirjoitti:
Tajusi varmaan oman persuutensa, eikä löydä keinoja asian käsittelemiseen.
????
???? kirjoitti:
????
Nimimerkin "Valehtelu fiksua?" terminologiaa käyttäen: Ei kertakaikkiaan jaksa jollekin uuvatille selittää!
- Kerrassaan nerokasta
pepep kirjoitti:
Nimimerkin "Valehtelu fiksua?" terminologiaa käyttäen: Ei kertakaikkiaan jaksa jollekin uuvatille selittää!
Väittäisi kyllä, että tässä tapauksessa et siihen kykenisikään. Mikäli katsoo lähtökohtaa kommenteille, mihin ja miten se liittyy asiaan ??
Mikäli katsotaan aloituskommentin pohjalta, aloittaja masentuneemmaksi kuin yksikään persu?
Miten siihen liittyy viattomat, ja pahat olot jne . . . ja viellä vähemmin kommenttisi "oman persuutensa tajuamisesta . . . . . ??" Kerrassaan nerokasta kirjoitti:
Väittäisi kyllä, että tässä tapauksessa et siihen kykenisikään. Mikäli katsoo lähtökohtaa kommenteille, mihin ja miten se liittyy asiaan ??
Mikäli katsotaan aloituskommentin pohjalta, aloittaja masentuneemmaksi kuin yksikään persu?
Miten siihen liittyy viattomat, ja pahat olot jne . . . ja viellä vähemmin kommenttisi "oman persuutensa tajuamisesta . . . . . ??"Ei vaan nyt uuvatille jaksa selittää!
- Niinpä niin :)
pepep kirjoitti:
Ei vaan nyt uuvatille jaksa selittää!
Ihan miten vaan ;)
- Toivottavasti minist
.
Soini sanoi Halla-aholla on maahanmuuttoasiat paremmin hallussa
. - potut pottuina...
Hallis vei nyt persuilta kymmeniä tuhansia ääniä kautta maan. Hyvä veto Jussilta, kun muistaa EU vaalit 2009, jolloin Soini puukotti Jussia armotta selkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502