Minne hävisi keskustelu? Oliko liian Neuvostovastainen?
Vastaukset 2
- finlandiakafé
ei oo hävinny minnekkään.
- Teiden ammattilainen
Kävin ja aika positiivinen kokemus. Itse tehtyä ruokaa ja yritys tuntuu olevan ainakin kohdallaan. Eli kun jatkuvasti joutuu näissä ketjupaikoissa käymään niin arvostakaa Pyhtääläiset kun joku haluaa yrittää tehdä asiat oikeesti hyvin.
Ja kun meillä ei aina ihan makuaistit kaikilla kohtaa niin ei ihan aina kaikille maistu.
Mutta siellä oli erillaisia ruokia ja siitä älkää Finlandiassa luopuko.
Luulen että jatkossa ihmiset arvostaa kumminkin just sitä, ja jos tästä hiljaisesta kaudesta selviätte niin luulen että pärjäätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052930Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5711839Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3441464- 861447
- 58963
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E68855- 40777
- 40768
- 48714
- 46704