Käyttäydytkö eri tavaIla

asialIinen ihminen

kirpputorilla kuin muissa kaupoissa?

Itse en käyttäydy vaan olen yhtä kohtelias ja tilaa antava kuin muissakin kaupoissa. Ehkä ihmisen todellinen luonne paljastuu kirpputorilla. Minun jalkojani on tallottu kun on kuroteltu tavaraa hyllystä, jonka edessä olen seisonut. Minun eteeni on työnnetty käsi kun on ollut kova hätä saada jokin tavara käsiin ennen minua.

Kun ihmiset näkevät että joku katselee pitkään jonkun pöydän tavaroita niin se on kuin magneetti joka vetää ihmisiä puoleensa. Keski-ikäiset naiset ovat erityisen kunnostautuneita röyhkeydessään. Odotan että joku päivä saan vielä turpaani joltain kunnolliselta perheenäidiltä.

6

194

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiljuntaa

Ihmiset kiljuvat enemmän kuin tavallisissa kaupoissa ja muualla.

• Exätär

Juu olen huomannut saman asian kun olen kirppiksellä kattomassa jotain tavaraa niin ihmiset hyökkäävät sinne kun luulevat että on jotain hyvää ja mielenkiintoista vaikka vaan katson esim: kelloa.

• deividpouvie

se on se kateus ,kun muut luulevat sun tehneen löydön ja haaskalle pitää tulla heti.

• mikä-se-on

Piti sitten kateuskortti vetää tähänkin.

Joka sen vetää, on itse kade.

On ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kokeneet, mitä kateus on ja ihmetyttää sen vetäminen joka paikkaan.

• kitikatti

Ainakin se ero on, että kaupassa ei kukaan (kai) kehtaa repiä kaikkia vaatteita henkareilta, ja mytätä sitten mihin sattuu.. Aika harva myöskään nostaa mitään pudottamaansa.

• omillepaikoilleen

Eikä kivaa ole sekään, että otetaan tavara, mutta tullaan katumapäälle ja jätetään ihan eri ihmisen loossiin. Ja jollain voi olla se 50%alelappu, joku ostaa hänen paikassaan olleen tavaran, ja huomaakin kassalla, että ei ollutkaan kyseisen myyjän vaan joku siihen viskannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      294
      1199
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      305
      1119
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      948
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      877
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      869
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      712
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      12
      559
    Aihe