Käyttäydytkö eri tavaIla

asialIinen ihminen

kirpputorilla kuin muissa kaupoissa?

Itse en käyttäydy vaan olen yhtä kohtelias ja tilaa antava kuin muissakin kaupoissa. Ehkä ihmisen todellinen luonne paljastuu kirpputorilla. Minun jalkojani on tallottu kun on kuroteltu tavaraa hyllystä, jonka edessä olen seisonut. Minun eteeni on työnnetty käsi kun on ollut kova hätä saada jokin tavara käsiin ennen minua.

Kun ihmiset näkevät että joku katselee pitkään jonkun pöydän tavaroita niin se on kuin magneetti joka vetää ihmisiä puoleensa. Keski-ikäiset naiset ovat erityisen kunnostautuneita röyhkeydessään. Odotan että joku päivä saan vielä turpaani joltain kunnolliselta perheenäidiltä.

6

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiljuntaa

Ihmiset kiljuvat enemmän kuin tavallisissa kaupoissa ja muualla.

• Exätär

Juu olen huomannut saman asian kun olen kirppiksellä kattomassa jotain tavaraa niin ihmiset hyökkäävät sinne kun luulevat että on jotain hyvää ja mielenkiintoista vaikka vaan katson esim: kelloa.

• deividpouvie

se on se kateus ,kun muut luulevat sun tehneen löydön ja haaskalle pitää tulla heti.

• mikä-se-on

Piti sitten kateuskortti vetää tähänkin.

Joka sen vetää, on itse kade.

On ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kokeneet, mitä kateus on ja ihmetyttää sen vetäminen joka paikkaan.

• kitikatti

Ainakin se ero on, että kaupassa ei kukaan (kai) kehtaa repiä kaikkia vaatteita henkareilta, ja mytätä sitten mihin sattuu.. Aika harva myöskään nostaa mitään pudottamaansa.

• omillepaikoilleen

Eikä kivaa ole sekään, että otetaan tavara, mutta tullaan katumapäälle ja jätetään ihan eri ihmisen loossiin. Ja jollain voi olla se 50%alelappu, joku ostaa hänen paikassaan olleen tavaran, ja huomaakin kassalla, että ei ollutkaan kyseisen myyjän vaan joku siihen viskannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      95
      2063
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      56
      1240
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1117
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1013
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      978
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      969
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      962
    Aihe