Ostin pitkään Fjällräveniä, mutta en enää. Viimeinen hankinta isolla kettukuviolla varustettu villapusero. Nukkaavaa harsoa. Lämpimän sään takit kelvotonta, kevyttä materiaalia. Pidin tukevakankaista paitaa vuosia. Ei kuulemma tehdä enää. Liekö vanha puuvillakangaskaan entisensä (G1000?). Hinnat ainakin tolkuttomat.
Vastaukset 10
- regheth
G1000 on polyesteri-puuvillaa 65/35.
toosa sulle joka vuodenajan takki:
https://www.varusteleka.fi/fi/product/us-m65-kenttatakki-nyco-woodland/2216- lekavaruste
Ja varustelekan juoksupoika on kova jätkä. Se uskaltaa kirota infrapunakiikarin mainoksessa!
- köyhäretkeilijä.
Fjällreveniä ostan vain jos kirpparilla vastaan tulee sopivaa kokoa.
Muuten ei ole varaa.
Nykyään kukaan ei myy retkeilykamoja D-mitoituksella. Ei edes Fjällreven. - fsdzhhdg
Katopa linkkiä , niin sopii sullekin.
- paitajapeppu
Hyviä paitoja saa inttikamaa myyvistä kaupoista. Armeijan käyneet tietävät peltipaidan.
- watesyrut
Mullapa on pellavasta tehty peltipaita kahden tavallisen lisäksi :)
- sivari---
Pellistä tehty paita lienee melkoisen jäykkä?
- jkdsfgdfsg
Fjellun G1000-kangas ei ole muuta kuin tiukaksi kudottua puuvillapolyesteriä. Ompeleet on vituiksi tehty ja alkavat purkautua herkästi. Merkit ja muut on ommellut joku kieroon katsova kiinalainen pikkulapsi joten työn jälkikin on sen mukaista. Kangas toki on suhteellisen kulutuskestävää, sopii mm. kesävaatteiksi koska G1000 ei lämmitä juuri lainkaan. Ovat tosin törkeän kalliita ottaen huomioon laadun ja itse materiaalit.
- kurjaa_kamaa
Fjällrävenin tuotteet ovat ylihintaisia laatuun nähden, G1000 on huonosti hengittävä ja vaatii paksun vahauksen, että lainkaan pitää vettä, jonka jälkeen hiostaa kivasti.
- huonolaatuisia
Tehdään Kiinassa tai muissa Kaukoidän halpatyömaissa. Fjällräven ja muut vetävät hurjat katteet idän ihmeistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2531063Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223832- 98831
- 69706
- 58664
- 100604
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509