Fjällrävenin laatu

Gazmies

Ostin pitkään Fjällräveniä, mutta en enää. Viimeinen hankinta isolla kettukuviolla varustettu villapusero. Nukkaavaa harsoa. Lämpimän sään takit kelvotonta, kevyttä materiaalia. Pidin tukevakankaista paitaa vuosia. Ei kuulemma tehdä enää. Liekö vanha puuvillakangaskaan entisensä (G1000?). Hinnat ainakin tolkuttomat.

10

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • regheth
      • lekavaruste

Ja varustelekan juoksupoika on kova jätkä. Se uskaltaa kirota infrapunakiikarin mainoksessa!

• köyhäretkeilijä.

Fjällreveniä ostan vain jos kirpparilla vastaan tulee sopivaa kokoa.
      Muuten ei ole varaa.

Nykyään kukaan ei myy retkeilykamoja D-mitoituksella. Ei edes Fjällreven.

• fsdzhhdg

Katopa linkkiä , niin sopii sullekin.

• paitajapeppu

Hyviä paitoja saa inttikamaa myyvistä kaupoista. Armeijan käyneet tietävät peltipaidan.

• watesyrut

Mullapa on pellavasta tehty peltipaita kahden tavallisen lisäksi :)

• sivari---

Pellistä tehty paita lienee melkoisen jäykkä?

• jkdsfgdfsg

Fjellun G1000-kangas ei ole muuta kuin tiukaksi kudottua puuvillapolyesteriä. Ompeleet on vituiksi tehty ja alkavat purkautua herkästi. Merkit ja muut on ommellut joku kieroon katsova kiinalainen pikkulapsi joten työn jälkikin on sen mukaista. Kangas toki on suhteellisen kulutuskestävää, sopii mm. kesävaatteiksi koska G1000 ei lämmitä juuri lainkaan. Ovat tosin törkeän kalliita ottaen huomioon laadun ja itse materiaalit.

• kurjaa_kamaa

Fjällrävenin tuotteet ovat ylihintaisia laatuun nähden, G1000 on huonosti hengittävä ja vaatii paksun vahauksen, että lainkaan pitää vettä, jonka jälkeen hiostaa kivasti.

• huonolaatuisia

Tehdään Kiinassa tai muissa Kaukoidän halpatyömaissa. Fjällräven ja muut vetävät hurjat katteet idän ihmeistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1632
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59