Juooksulenkki pururadalla, vatsat pois.
MNiksi liikutte aina tuulipuvussa ja vanhoissa tennistossuissa?
Kaupat on täynnä ihania liikunta trikoita, minihameita ja kampaamoon mars mars, nuttura niskaan ja korkkarit jalkaan. Miehet tykkää kun naiset ovat pukeutuneita ja siistejä vaikka lenkkipolullla.
Hävettää kun nykynaiset ei enää kunnioita miheiä kaunistumalla, vaan luulee että me siedämme mitä vaan.
Nyt kuntokuurille kaikki naiset
simosamusanteri
5
90
Vastaukset
- olet turha
Ei kiinnosta se, oletko sinä kiinnostunut minusta, vai et, koska minä en ole kiinnostunut sinusta.
- upea ilmesys oon
no en.. ei sikaa säkissä.
- aha aha
upea ilmesys oon kirjoitti:
no en.. ei sikaa säkissä.
Kuka tahansa on netissä upea ilmestys. Minäkin muistutan netissä miss suomea...
- ...
simosamusanterin sairaus on näköjään parantumaton.
- hoida pääsi
Lissu olet ääliö, nyt taas olet mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694989KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893911- 1953799
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783359Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503029- 252014
- 252004
- 1881888
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991447