Näin eilen bussissa erään nuoren naisen, jolla oli jalassaan mustat tuulipuvunhousut. Kuulin jo hänen bussiin tullessaan tuon ihanan kahisevan äänen, mikä niistä housuista lähtee. Aloin fantasioida, miten ihanaa olisi ollut saada hyväillä häntä, hänen haaravälistä, kunnes pillu olisi kastunut housujen läpi...
Tuulipuvun housut
11
1130
Vastaukset
- löylykauha
Vai semmosta.
- Nylonkankaan
Hyväily ja tuoksu on ihanaa. Ulkona kun kuivattaa kesällä tuulipuvun housuja yms. ja nuuhkaisee sen kankaan tuoksua... Aah... Ei ole parempaa.
- Shiny i
Oli sitten nylon,polyester tai polyamidi kankaiset housut niin ei sitä mikään voita ,varsinkin kun kahisevat niin kiihottavasti.
- PVC über alles
Shiny i kirjoitti:
Oli sitten nylon,polyester tai polyamidi kankaiset housut niin ei sitä mikään voita ,varsinkin kun kahisevat niin kiihottavasti.
Jos ne housut olisivat muovia eli vinyyliä, niin se vasta ihanaa kahinaa olisi.
- Anonyymi
Shiny i kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä.150%
- Anonyymi
Olisit hyväilly sitä väkisin
- Anonyymi
Kiiltävät ja kahisevat tuulihousut on parhaimpia :)
- Anonyymi
Tukehdu niihin homppeli
- Anonyymi
Niinhän ne on. Onneksi niitä näkee myös talvisin
- Anonyymi
olisit tarttunu sitä haaroista kiinni
- Anonyymi
Harrastan siemensyöksylaskua ja olen havainnut tuulihousut siihen lajiin parhaimmiksi :D
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907