Näin eilen bussissa erään nuoren naisen, jolla oli jalassaan mustat tuulipuvunhousut. Kuulin jo hänen bussiin tullessaan tuon ihanan kahisevan äänen, mikä niistä housuista lähtee. Aloin fantasioida, miten ihanaa olisi ollut saada hyväillä häntä, hänen haaravälistä, kunnes pillu olisi kastunut housujen läpi...
Tuulipuvun housut
11
1140
Vastaukset
- löylykauha
Vai semmosta.
- Nylonkankaan
Hyväily ja tuoksu on ihanaa. Ulkona kun kuivattaa kesällä tuulipuvun housuja yms. ja nuuhkaisee sen kankaan tuoksua... Aah... Ei ole parempaa.
- Shiny i
Oli sitten nylon,polyester tai polyamidi kankaiset housut niin ei sitä mikään voita ,varsinkin kun kahisevat niin kiihottavasti.
- PVC über alles
Shiny i kirjoitti:
Oli sitten nylon,polyester tai polyamidi kankaiset housut niin ei sitä mikään voita ,varsinkin kun kahisevat niin kiihottavasti.
Jos ne housut olisivat muovia eli vinyyliä, niin se vasta ihanaa kahinaa olisi.
- Anonyymi
Shiny i kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä.150%
- Anonyymi
Olisit hyväilly sitä väkisin
- Anonyymi
Kiiltävät ja kahisevat tuulihousut on parhaimpia :)
- Anonyymi
Tukehdu niihin homppeli
- Anonyymi
Niinhän ne on. Onneksi niitä näkee myös talvisin
- Anonyymi
olisit tarttunu sitä haaroista kiinni
- Anonyymi
Harrastan siemensyöksylaskua ja olen havainnut tuulihousut siihen lajiin parhaimmiksi :D
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968