Kyl on naurettavaa ja säälittävää kattoa mahti (entisen)seuran rämpimistä, kohta taas sarjan viimesenä jääkiekossa, jalkapallossaha pudottiin, jo, ja ois ollut mahd.tulla takasin , mut ei rahaa.Olen sitä mieltä että tps,ssä on organisaatiossa likkaa pomoja, pikkupomoja, pikkupikkupomoja jne eli suurin osa menee rahoista, haaskuun ,kun pitäs saada kunnon pelaajia lisää, ja huolehdittava ettei myydä omaa parhaimmisoa kesken kauden pois, joka on kausikorttilaisen pettämistä, jos puolet ukoista häviää pois kun ei mahdollista päästä edes säälipleijareihin, ja se ei saa olla tps,ssä tavoite vaan MESTARUUS,eikä mikään muu.elomo, vai mikä äijä se nyt on kenkää kenkää kenkää, ja heti per..le 16, ottelua pelattu, hänen kautena nyt täst taaksepäin ja tulos 1 vaivanen voitto, ja1 jatkoaika voitto,ja 14tappiota eli 0pistettä 42pisteen sijaan, KYL PITÄS HÄVETTÄÄ JA SANOO ETTÄ PASKASTI OLEN JOUKKUETTA JOHTANUT, EROAN, PÄRJÄÄTTE PAREMMIN ILMAN KETÄÄN VALMENTAJAA KUN MUN KANSSA,venäjällä kun 5ottelua häviää kenkää tulee, ja palkkoja ei makseta kun palkan maksu loppuu siihen jos joukkue ei menesty, sama suomeen ni joukkueet ei niin velkaisia olisi, pitäähän duunarinkin hoitaa työnsä edes tyydyttävästi jotta saa paikkansa pitää, mut tps valmentaja on hoitanut niin alta riman hommansa ettei ole kuvaavaa sanaa olemassa.Selitysten mestari kyl on, alkaa nousu, käännekohta tulos,usko on pojilla, jne...hyvä peli olen tyytyväinen joukkueen ilmeeseen vaik tulo tappio, ri voi olla ikinä tyytyväinen kun turpaan tulee ja aina.Sit toiset kootut selitykset, pelaajia loukkaantuneen, voi, voi junnuja jouduttu ottaan korvaamaa, perkele niin se on muillakin ja silti valmentaja sijoittaa joukkueen siihen iskuun että voitetaan, toisin kun tps, ja ei ne pelaajat ole aina loukkaantuneena, selityksiä.ELOMO POIS JA ÄKKIÄ, JA VAIKKA NUMMELIN HOKKARIT POIS JALASTA JA VALMENTAAN TPS,SÄÄ KOSKA ENÄÄ HUONOMMIN EI VOI ENÄÄ MENNÄ.kohta on tps taas talos vaikeuksissa kun pomot ja sikariportaan herrat ottaa kyl ylisuuret palkkansa, takuuvarmasti, mut muut velvoitteet saattaa jäädä hoitamatta kun meitä faneja on yhä vähemmän hallilla, kun ei ilkee enää mennä kattomaan sitä rämpimistä, saatikka laittaa enää edes koko tps paitaa päälle.koiran rievukdi menee mun paita ja samanlaisen repaleinen on kohta koko tps,n joukkue.Tps ykköseen joutaa mennä jos ei parempaan pysty ja TUTO tilalle, ne sentään yrittää ja nousee esim0-3 asemasta mitä tps ei tee ikinä ,ainut että tps hukkaa3-0 asemansa ja häviää pelinsä esim 4-5, mut tää tappiohan on jo tuttu tavaramerkki tps,ssä.kunhan pelaillaan....ei hyvältä näytä
Tps valmentajille kenkää ja heti!!!!!!
Pöde
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067