Tarvisin lahdutus apua ja kaveria joka voi tsemppaa mua ja auttaa vaikkeitten asioitten kanssa. Kun en osaa yksin laihduttaa. Huomaan koko ajan että syön ihan liikaa kaikkee hyvää enkä saa ikinä estettyä itteeni vaan huomaan esimerkiks jos mulla on suklaata niin se on kohta jo syöty ja sit häpeen itteeni. Häpeen ja inhoon ja tarvisin apua ja tsempparia etten sortuis suklaan mussutukseen.. Joko sähköpostilla tai skypellä.
Vastaukset 6
- 20+15
Tämä on anoreksia palsta, anoreksia on sairaus. Jos oot normaalipainoinen niin hyvä, jos ylipainoinen niin siirry laihdutuspalastalle... Sieltä saat apua.
Tiiän. Ja kärsin ite anorexiasta. Sen takia hain täältä apua. Kun tuntuu ettei omat keinot auta millään tavalla..
- ??+
Hienoa jos sul on anoreksia ja osaat homman. tsemppiä
Miksei kukaan halua auttaa tyhmää ihmistä? Vai oonko liian tyhmä autettavaks?
- perkules
Harva kai haluaa auttaa toista ihmistä voivaan huonommin ja vielä huonommin.
- fksöansb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901673
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17965- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43851Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607