Tarvisin lahdutus apua ja kaveria joka voi tsemppaa mua ja auttaa vaikkeitten asioitten kanssa. Kun en osaa yksin laihduttaa. Huomaan koko ajan että syön ihan liikaa kaikkee hyvää enkä saa ikinä estettyä itteeni vaan huomaan esimerkiks jos mulla on suklaata niin se on kohta jo syöty ja sit häpeen itteeni. Häpeen ja inhoon ja tarvisin apua ja tsempparia etten sortuis suklaan mussutukseen.. Joko sähköpostilla tai skypellä.
Apua
6
268
Vastaukset
- 20+15
Tämä on anoreksia palsta, anoreksia on sairaus. Jos oot normaalipainoinen niin hyvä, jos ylipainoinen niin siirry laihdutuspalastalle... Sieltä saat apua.
Tiiän. Ja kärsin ite anorexiasta. Sen takia hain täältä apua. Kun tuntuu ettei omat keinot auta millään tavalla..
- ??+
Hienoa jos sul on anoreksia ja osaat homman. tsemppiä
Miksei kukaan halua auttaa tyhmää ihmistä? Vai oonko liian tyhmä autettavaks?
- perkules
Harva kai haluaa auttaa toista ihmistä voivaan huonommin ja vielä huonommin.
- fksöansb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251458
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!451343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka641059- 102908
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r86862Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51825Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s79753Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59665
- 34656