Äitien rupsahtaminen - mikä syynä?

kuntoilkaa!!!

Ihmetyttää nämä kulahtaneet ja vartalonsa menettäneet äidit. Olen kuullut usein väitteitä, että raskaus pilasi vartalon tai ettei kuntoiluun ole aikaa. Tämähän on p****puhetta. Vartalon saa oikein timmiin kuntoon jos haluaa raskauden jälkeen.

Miksi ei ole aikaa? Aikaa on kyllä. Esimerkiksi hyvä crosstrainer-laite kotona mahdollistaa treenauksen lasten nukkuessa tai lasten isän katsoessa lasten perään. Jo kolmen tunnin harjoitusta viikossa tekee ihmeitä.

Ja väitteet ei ole rahaa? Usein näillä äideillä on rahaa vetää röökiä aski päivässä, joka tekee 180 euroa kuukaudessa eli yli 2000e vuodessa. Tällä rahalla saa jo paljon mainioita kuntoilulaitteita.

Olen itse äiti ja treenaan 4 kertaa viikossa 1.5 tuntia kerrallaan. Kroppa on huippukunnossa ja mieli virkeä! Kaikki selitykset, miksi ei voida kuntoilla, ovat pelkkiä tekosyitä ja niitähän ihmiset keksivät hyvin helposti.

Kunnioittakaa naiset itseänne ja puolisoanne ja pitäkää ulkonäöstänne huolta. En voisi koskaan loukata omaa miestäni sillä, että hän joutuisi katsomaan lihavaa ja epäsiistiä naista.

15

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärsä ernesti

      no eihän suomalaisilla töpöjalkaisilla ja pömppömahaisilla ole koskaan hyvää kroppaa ollutkaan, sitten on hyvä valittaa että raskaus sitä ja tätä, vei jotain mitä ei ikinä ole ollut olemassakaan

    • suoraan sanottuna. .

      Who gives a shit?

    • 2+2

      Olet joko perusläski tai joku telkkariin haluava kuntoilupaviaani. Suomalaiset ollaan perusläskiä kansaa (Ei ihan jenkkitasoa viellä) ja jokainen kuntoilee just niin paljon kun haluaa. Se että sinulla on neljä lasta ja kroppa kunnossa ei kiinnosta ketään muuta kun sinua ja ehkä miestäsi, riippuen avioliiton pituudesta tietenkin.

      Kunnostaan huolehtiva odottava äiti on kun alkoholiton suomalainen mies. Harvinainen näky. :P

    • kokemusta on

      Ihan normi kävelylenkki riittää kuntoiluksi. Läskit eivät tule liikunnan puutteesta, vaan liiallisesta viljasta (varsinkin vehnä) ja sokerista.

      • 8uor

        Ei siinä merkitse vilja tai sokeri, vaan se että syö enemmän kuin kuluttaa.


      • kävely ei riitä!

        Höpö höpö. Kävely ei kiinteytä kroppaa eikä muokkaa niitä alleja ja muita käsivarsien lihaksia tai tee timmejä vatsalihaksia. Vain kunnon treenillä saadaan vartaloon muotoa. Kävely parantaa kuntoa kyllä, muttei ulkonäköä, ei sitten yhtään.


      • nainen 170cm/57kg
        kävely ei riitä! kirjoitti:

        Höpö höpö. Kävely ei kiinteytä kroppaa eikä muokkaa niitä alleja ja muita käsivarsien lihaksia tai tee timmejä vatsalihaksia. Vain kunnon treenillä saadaan vartaloon muotoa. Kävely parantaa kuntoa kyllä, muttei ulkonäköä, ei sitten yhtään.

        Ooh, olen sitten tosi onnekas, kun olen saanut itseni kävelemällä kiinteäksi ja entisiin mittoihini kolmen lapsen jälkeen!


    • naiset kaunistukaa!

      Naisille on omia kuntoilukursseja, läskin lähetyskursseja, kauneuskursseja, kampaamoita ym joissa saa itsensä kauniiksi. Ja kun kiertää kalja viini ja karkkihyllyt kaukaa, se on jo hyvä alku.

      Ootteko huomannu että erot johtuvat siitä kun viamo on mitä on?
      Ei ihme että mies katselee uutta jos oma vaimo ei kuntoile ja laihduta, eikä miellytä miehen silmää.
      Mies kaipaa kaunista ja rempseää hyvän ulkonäon omaavan naisen itselleen, miehet vaan paranee vanhetessaan mutta naiset rupsahtaa.

      • jaa-aa

        Miehet kuitenkin kuolevat nuorempana....


      • nainen 170cm/57kg
        jaa-aa kirjoitti:

        Miehet kuitenkin kuolevat nuorempana....

        Kyllä ja vanhenevatkin naisia nopeammin.


    • Really!!?

      Hienoa, että kuntoilet. Ehkä kuitenkin kannattaisi treenata myös yläpäätä, jotta toisten kuntoilemattomuus ei aiheuttaisi sinulle ongelmia.

      • Täsmälleen näin

        Kaikki eivät tarvitse timmiä runkoa.


    • pyhäyksinkertasuus

      Mulla on kotona crossari ym. Mut lapsilta ei sen vertaa saa rauhaa että vois jumpata. Toisaalta kaikkien kotihommien ym. Jälkeen ku on menny 12 h niin ei enää jaksais. Kuntosalille haluaisin mut jos vien 2 ja 4 vee muksut sinne niin joku varmaan valittas ku ne ei olis nätisti sielä. T: 175cm ja 60 kg, joka ei ehdi itse syödä ilmeisestikään ainakaan liikaa.

    • njaahans

      Se että kuntoilee ei takaa sitä että omaa aivot !

    • turhaa2

      Miten niin rupsahtavat? Olen 45, terve ja hyvässä kunnossa. Syön tavallisesti ja monipuolisesti, en varsinaisesti harrasta liikuntaa. Olen pysynyt rupsahtamatta, vaikka en ole tehnyt mitään erityistä asian eteen. Tavallinen terve elämä ilman tupakkaa, laihdutuskuureja ja juopottelua, normaali arkiliikkuminen mitä päivän askareet tuo tullessaan, se riittää.

      Kaunistukseen riittää jos hiukset on kunnossa ja iho hoidettu, siistit vaatteet ja reipas mieli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe